Strona G³ówna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjêæ

PIONIERZY

Kontakt
Artyku³y:
Jan W³odarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O¶rodki
RÓ¯NE
Statystyka
Odwiedzi³o nas:
10044365
osób.
Oni s± z nami:
Przypomnienie art. prof. Adama Palucha
TO TRZEBA PRZECZYTAÆ!



(Roy - amerykañski kulturysta, fot. z arch. Jana Rozmarynowskiego).

Profesor Adam Paluch, z Uniwersytetu Wroc³awskiego, w artykule zatytu³owanym „Wizerunek nasz, czyli cia³o na scenie ponowoczesno¶ci”, odnosi sie do cia³a cz³owieka kszta³towanego przez æwiczenia i og³upiaj±cej roli reklam. Autor dostrzegaj±c s³abo¶ci ludzkiego cia³a i chêæ jego ulepszania, nawet krytycznie wystawia surowe oceny tym, którzy wykorzystuj± naiwnych.

Szczególnie w kulturystyce jest wielu, wierz±cych w reklamowe has³a typu „kupuj – ³ykaj, a bêdziesz wielki”. To, ¿e trzeba siê faszerowaæ takimi produktami, wyczytamy w ka¿dym kolorowym magazynie dla kulturystów.

Profesor elegancko pokazuje zbyt prostackie sposoby reklamowania nie zawsze zdrowych produktów. Nie jest odkryciem, ¿e szczególnie m³odzie¿ jest podatna na tego typu natarczywe reklamy.
Kto nie czyta³ artyku³u Profesora, to ma ku temu okazjê. Nie jest to jednak artyku³ dla miê¶niaków zapatrzonych tylko na w³asn± masê. On mo¿e ich dra¿niæ albo nudziæ w my¶l powiedzenia „ im m±drej tym dla nich g³upiej”, ale i ich namawiam do przeczytania tego artyku³u.


Oto fragment tej ciekawej publikacji: Istnieje wiele dróg, sposób i ¶rodków do uzyskania upragnionego celu - bycia atrakcyjnym, m³odym, poci±gaj±cym. Jeste¶my zarzucani ofertami, lecz istnieje pewna niedogodno¶æ: problem s³usznego wyboru. Paradoksem jest, ¿e jedynym - na ogó³ - autorytetem, doradc± jest sam w³a¶ciciel proponowanych us³ug lub producent towaru, którzy drog± reklamy chc± nas wydobyæ z zagubienia, podpowiedzieæ trafn± (sic!) decyzjê. Czêsto producenci tych cud-kremów, ¿eli, herbatek etc. powo³uj± siê na dwa niezawodne autorytety: na tradycjê (najlepiej bardzo odleg³±) i naturê (jako przeciwieñstwo chemizacji), czasami tak¿e na autorytet nauki (laboratoria, wyspecjalizowane technika, nazwiska z tytu³ami naukowym i- najlepiej proweniencji zachodniej). Na ogó³ reklamuje siê je jako ¶rodki "niezawodne i sprawdzone", co przypomina czêsto magiczne i cudowne recepty.

Ten bardzo ciekawy artyku³ , trzeba znaæ ! Przygotowany do wstawienia przez Mariusza Pencak z Legnicy. Jest on w dziale „RÓZNE” .


Rej.33/ró¿ne - 3/ 24.03.2010
Ostania aktualizacja 15 stycznia 2013 r., godz. 21:52

Nie nale¿y rozpoczynaæ treningu si³owego pod wp³ywem ¶rodków dopinguj±cych i odurzaj±cych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i æwiczeñ nale¿y siê skonsultowaæ z lekarzem. Autorzy i w³a¶ciciel strony JWIP.PL nie ponosz± jakiejkolwiek odpowiedzialno¶ci za skutki dzia³añ wynikaj±cych bezpo¶rednio lub po¶rednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku³y
Skutki koronawiru...
¦wiêta Wielkiej ...
Zmar³ nasz Przyja...
Wspomnienie... Pa...
Rak j±dra choroba...
Flesz
M¦ 2009 Bia³ystok
M¦ 2009 Bia³ystok
J. KO£TUN Z DZIEWCZÊTAMI, ROSJA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Je¿eli na tej stronie widzisz b³±d, napisz do nas.

Jan W³odarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O¶rodki | RÓ¯NE