Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4205415
os鏏.
Oni s z nami:
Mariana Rossy spos鏏 na bicepsy. Autor: Jan W這darek

Na zdj璚iu: Marian Rossa 2008, fot. Jan W這darek

Z cyklu: Osoby i wydarzenia, kt鏎e trudno zapomnie.

Marian Rossa jest jednym z „odkrywc闚”, wymy郵i metod na oporne mi窷nie ramion i j zastosowa z rewelacyjnym wynikiem!
W po這wie lat 60. w豉sny i unikalny spos鏏 na rozw鎩 mi窷ni ramion mia Marian Rossa – wszechstronny sportowiec i znakomicie zbudowany kulturysta.


Zgodnie ze swoim rocznym planem treningowym, co p馧 roku, przez miesi帷 wykonywa tylko dwa 獞iczenia bardzo mocno anga簑j帷e biceps i triceps. Potrafi przez 2 godziny wykonywa tylko dwa 獞iczenia.
Zaczyna od biceps闚. Siedz帷 na sko郾ej 豉wce ugina ramiona obci捫one sztangielkami o wadze od 25 do 45 kg.
Stosowa bardzo kr鏒kie odpoczynki mi璠zy seriami. Po godzinie na tej samej 豉wce przyst瘼owa do wyciskania 100 kilogramowej sztangi w w御kim uchwycie le膨c. Obci捫enie stopniowo zwi瘯sza do 140 kg. W ostatniej serii 3-5 powt鏎ze.
Oczywi軼ie, na sw鎩 spos鏏 udoskonali to 獞iczenie. Gryf sztangi, tu nad klatk piersiow, na chwile zatrzymywa i mocno napina tricepsy. Ostatnie trzy dni takiego treningu by造 niesamowicie intensywne, gdy te dwa 獞iczenia wykonywa 陰cznie w jednej serii, czyli w tzw. super serii.
Stosowana przez niego metoda by豉 skuteczna, dala mu niespotykan rze嬌 przy du瞠j masie ramion, 47, 5 cm w obwodzie biceps闚. Takich w owym czasach, nikt nie mia w kraju!

Marian Rossa by niesamowitym sportowym herosem. Przy wadze cia豉 82 - 85 kg i wzro軼ie 174 cm wyciska: stoj帷 – 135 kg, le膨c – 160 kg. Przysiada ze sztang o wadze 225 kg. 100 metr闚 pokonywa w 10,8 sekundy, kul pcha na odleg這嗆 15,24 metra, za dyskiem – bez obrotu, z miejsca – rzuci 51,82 m. Czy dzi znajdzie si kulturysta, kt鏎y osi庵nie cho熲y przybli穎ne rezultaty w konkurencjach lekkoatletycznych?



Na zdj璚iu: Marian w 1963 r., fot. Jan Rozmarynowski

Tym, kt鏎zy obecnie nie wyobra瘸j sobie post瘼u w budowaniu si造 i masy mi窷niowej bez wspomagania „chemi” oraz innym niedowiarkom musz poda, 瞠 Marian cz瘰to „wzmacnia” si spo篡waj帷: tatar, bia造 ser i pij帷 du穎 mleka. Mo瞠 dzi瘯i temu, 瞠 by zawsze naturalnym kulturyst teraz cieszy si dobrym zdrowiem, maj帷 ju ponad 70 lat.
Autor: Jan W這darek Luty 2004 r.
Rej. 155/jw.-26/2010.10.22
Ostatnia aktualizacja 2010.10.30 godz.23:48


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
Dru篡na skutecznych
Dru篡na skutecznych
JUBILEUSZ "BΧSKAWICY"
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE