Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4395100
os鏏.
Oni s z nami:
Mariana Rossy spos鏏 na bicepsy. Autor: Jan W這darek

Na zdj璚iu: Marian Rossa 2008, fot. Jan W這darek

Z cyklu: Osoby i wydarzenia, kt鏎e trudno zapomnie.

Marian Rossa jest jednym z „odkrywc闚”, wymy郵i metod na oporne mi窷nie ramion i j zastosowa z rewelacyjnym wynikiem!
W po這wie lat 60. w豉sny i unikalny spos鏏 na rozw鎩 mi窷ni ramion mia Marian Rossa – wszechstronny sportowiec i znakomicie zbudowany kulturysta.


Zgodnie ze swoim rocznym planem treningowym, co p馧 roku, przez miesi帷 wykonywa tylko dwa 獞iczenia bardzo mocno anga簑j帷e biceps i triceps. Potrafi przez 2 godziny wykonywa tylko dwa 獞iczenia.
Zaczyna od biceps闚. Siedz帷 na sko郾ej 豉wce ugina ramiona obci捫one sztangielkami o wadze od 25 do 45 kg.
Stosowa bardzo kr鏒kie odpoczynki mi璠zy seriami. Po godzinie na tej samej 豉wce przyst瘼owa do wyciskania 100 kilogramowej sztangi w w御kim uchwycie le膨c. Obci捫enie stopniowo zwi瘯sza do 140 kg. W ostatniej serii 3-5 powt鏎ze.
Oczywi軼ie, na sw鎩 spos鏏 udoskonali to 獞iczenie. Gryf sztangi, tu nad klatk piersiow, na chwile zatrzymywa i mocno napina tricepsy. Ostatnie trzy dni takiego treningu by造 niesamowicie intensywne, gdy te dwa 獞iczenia wykonywa 陰cznie w jednej serii, czyli w tzw. super serii.
Stosowana przez niego metoda by豉 skuteczna, dala mu niespotykan rze嬌 przy du瞠j masie ramion, 47, 5 cm w obwodzie biceps闚. Takich w owym czasach, nikt nie mia w kraju!

Marian Rossa by niesamowitym sportowym herosem. Przy wadze cia豉 82 - 85 kg i wzro軼ie 174 cm wyciska: stoj帷 – 135 kg, le膨c – 160 kg. Przysiada ze sztang o wadze 225 kg. 100 metr闚 pokonywa w 10,8 sekundy, kul pcha na odleg這嗆 15,24 metra, za dyskiem – bez obrotu, z miejsca – rzuci 51,82 m. Czy dzi znajdzie si kulturysta, kt鏎y osi庵nie cho熲y przybli穎ne rezultaty w konkurencjach lekkoatletycznych?



Na zdj璚iu: Marian w 1963 r., fot. Jan Rozmarynowski

Tym, kt鏎zy obecnie nie wyobra瘸j sobie post瘼u w budowaniu si造 i masy mi窷niowej bez wspomagania „chemi” oraz innym niedowiarkom musz poda, 瞠 Marian cz瘰to „wzmacnia” si spo篡waj帷: tatar, bia造 ser i pij帷 du穎 mleka. Mo瞠 dzi瘯i temu, 瞠 by zawsze naturalnym kulturyst teraz cieszy si dobrym zdrowiem, maj帷 ju ponad 70 lat.
Autor: Jan W這darek Luty 2004 r.
Rej. 155/jw.-26/2010.10.22
Ostatnia aktualizacja 2010.10.30 godz.23:48


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Spotkanie z ambas...
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Flesz
Waldek, rowerem na trening
Waldek, rowerem na trening
SYLWETKI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE