Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
4202480
osób.
Oni są z nami:
Ćwiczenie miesiąca - "martwy ciąg”. Autor: Henryk Jasiak
Kulturyści bardzo mało uwagi poświęcają ćwiczeniom – nazwijmy to – ciężarowym, atletycznym. Do nich należy między innymi tzw. „martwy ciąg”, czyli unoszenie sztangi z pomostu lub specjalnych klocków do pełnego wyprostu nóg i tułowia. Ćwiczenia to zalecamy jednak tylko kulturystom zaawansowanym. Wyrabia ono wspaniale mięśnie proste grzbietu, bardzo ważne dla utrzymania właściwej postawy ciała. Poza tym mięśnie pleców i ogólną siłę mięśniową.

Ćwiczenie radzimy wykonywać w ten sposób, że pierścienie sztangi ustawiamy na klockach wysokości ok. 30 cm. Sztangę unosimy jedynie siłą zgiętych w kolanach nóg i grzbietu, ręce cały czas proste. Można również ciągnąć sztangę z prostych nóg. Ćwicząc zwiększamy ciężar w każdej serii przeciętnie o 10 kg.
Autor: Henryk Jasiak
Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Przemysław Kwiatk...
Stawiałem na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Kołecki...
Z Antonim Kołeck...
Flesz
Sopot 1964 r.
Sopot 1964 r.
KULTURYSTYKA MISTRZOSTWA POLSKI - SOPOT
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE