Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4390456
os鏏.
Oni s z nami:
Skuteczny program na rozw鎩 biceps闚. Aut. H. Jasiak

TRENING Jomy Raty

Jorma Raty, amatorski mistrz 安iata w kulturystyce za rok 1980. Odnosi wcze郾iej sukcesy w podnoszeniu ci篹ar闚. W tej dyscyplinie zdoby kilkakrotnie tytu mistrza Finlandii i reprezentowa sw鎩 kraj na Igrzyskach Olimpijskich. Przed zawodami w Manili przed blisko 2 miesi帷e 獞iczy w s造nnym o鈔odku Gold,s Gym w Kalifornii.

Zdaniem Raty, nie jest wcale b喚dem, je郵i nawet pocz徠kuj帷y kultury軼i du穎 uwagi po鈍i璚aj 獞iczeniom mi窷ni ramion. Chodzi bowiem o to, 輳 si豉 ramion jest niezb璠na przy wykonywaniu niemal wszystkich 獞icze na r騜ne grupy mi窷niowe. Jako by造 ci篹arowiec, uznaje przede wszystkim trening z du篡mi ci篹arami ( przeci皻nie robi w serii 6-8 powt鏎ze), kt鏎e zreszt stara si podwy窺za, gdy daje to mi窷niom nowe bod嬈e do dalszego rozwoju.


Jormy Raty przed mistrzostwami 獞iczy 6 razy w tygodniu wg. klucza mi窷nie klatki i grzbietu - ;poniedzia趾i, 鈔ody, pi徠ki; brzuch w pozosta貫 dni, natomiast ramiona codziennie. Z tym jednak, 瞠 na ramiona wykonywa tylko 6-9 serii, natomiast na pozosta貫 grupy 15- 20 serii.

Jego program na rozw鎩 biceps闚:

1. W siadzie na sko郾ej 豉wce jednoczesne wznosy i opusty ramion ze sztangielkami. Ta pozycja zapobiega tzw. ruchom oszukanym, a 獞iczenie kszta販i szczyt bicepsu (kulisto嗆).
2. W pozycji stoj帷ej wznosy i opusty ramion ze sztang, ale trzyman nachwytem. 鑿iczenie to daje szczeg鏊nie zewn皻rzny kszta速 bicepsu.
3. W siadzie, jednor帷z ze sztangielk, 這kie oparty o kolano – wznosy i opusty ramion.
4. 鑿iczenie izolowane – wznosy i opusty ramion ze sztanga na tzw. modlitewniku, czyli sko郾ej desce.
5. W pozycji stoj帷ej uginanie i opusty ramienia na wyci庵u bloczkowym. Jest to r闚nie doskonal 獞iczenie na uzyskanie kulisto軼i bicepsu.
6. W siadzie, ramiona oparte na udach, uginanie nadgarstk闚 ze sztang. 鑿iczenie bardzo po篡teczne, bowiem rozwijaj帷 mi窷nie przedramion wyr闚nuje dysproporcje, jakie cz瘰to powstaj na skutek maksymalnego rozwini璚ia g鏎nej cz窷ci ramienia (biceps i triceps).
Oczywi軼ie, Jorma Raty 獞iczy r闚nie tricepsy stanowi帷e integraln cz窷 g鏎nej cz窷ci ramienia.
Autor: Henryk Jasiak („RF”, 1981)
JWIP.PL. Zestaw 獞icze s逝篡 mistrzowi, ale nie ma gwarancji, 瞠 b璠zie i dla nas skuteczny. Lepiej wi璚 wybra: jedno – dwa jego 獞iczenia i wstawi do swojego planu treningowego.
Rej.333 / Trening - 36/2011.04.18/
Ostatnia aktualizacja: 2011.04.28. Godz. 20:35


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Spotkanie z ambas...
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Flesz
Inga Neverauskaite, Litwa 2009 r.
Inga Neverauskaite, Litwa 2009 r.
SYLWETKI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE