Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4298462
os鏏.
Oni s z nami:
Skuteczny program na rozw鎩 biceps闚. Aut. H. Jasiak

TRENING Jomy Raty

Jorma Raty, amatorski mistrz 安iata w kulturystyce za rok 1980. Odnosi wcze郾iej sukcesy w podnoszeniu ci篹ar闚. W tej dyscyplinie zdoby kilkakrotnie tytu mistrza Finlandii i reprezentowa sw鎩 kraj na Igrzyskach Olimpijskich. Przed zawodami w Manili przed blisko 2 miesi帷e 獞iczy w s造nnym o鈔odku Gold,s Gym w Kalifornii.

Zdaniem Raty, nie jest wcale b喚dem, je郵i nawet pocz徠kuj帷y kultury軼i du穎 uwagi po鈍i璚aj 獞iczeniom mi窷ni ramion. Chodzi bowiem o to, 輳 si豉 ramion jest niezb璠na przy wykonywaniu niemal wszystkich 獞icze na r騜ne grupy mi窷niowe. Jako by造 ci篹arowiec, uznaje przede wszystkim trening z du篡mi ci篹arami ( przeci皻nie robi w serii 6-8 powt鏎ze), kt鏎e zreszt stara si podwy窺za, gdy daje to mi窷niom nowe bod嬈e do dalszego rozwoju.


Jormy Raty przed mistrzostwami 獞iczy 6 razy w tygodniu wg. klucza mi窷nie klatki i grzbietu - ;poniedzia趾i, 鈔ody, pi徠ki; brzuch w pozosta貫 dni, natomiast ramiona codziennie. Z tym jednak, 瞠 na ramiona wykonywa tylko 6-9 serii, natomiast na pozosta貫 grupy 15- 20 serii.

Jego program na rozw鎩 biceps闚:

1. W siadzie na sko郾ej 豉wce jednoczesne wznosy i opusty ramion ze sztangielkami. Ta pozycja zapobiega tzw. ruchom oszukanym, a 獞iczenie kszta販i szczyt bicepsu (kulisto嗆).
2. W pozycji stoj帷ej wznosy i opusty ramion ze sztang, ale trzyman nachwytem. 鑿iczenie to daje szczeg鏊nie zewn皻rzny kszta速 bicepsu.
3. W siadzie, jednor帷z ze sztangielk, 這kie oparty o kolano – wznosy i opusty ramion.
4. 鑿iczenie izolowane – wznosy i opusty ramion ze sztanga na tzw. modlitewniku, czyli sko郾ej desce.
5. W pozycji stoj帷ej uginanie i opusty ramienia na wyci庵u bloczkowym. Jest to r闚nie doskonal 獞iczenie na uzyskanie kulisto軼i bicepsu.
6. W siadzie, ramiona oparte na udach, uginanie nadgarstk闚 ze sztang. 鑿iczenie bardzo po篡teczne, bowiem rozwijaj帷 mi窷nie przedramion wyr闚nuje dysproporcje, jakie cz瘰to powstaj na skutek maksymalnego rozwini璚ia g鏎nej cz窷ci ramienia (biceps i triceps).
Oczywi軼ie, Jorma Raty 獞iczy r闚nie tricepsy stanowi帷e integraln cz窷 g鏎nej cz窷ci ramienia.
Autor: Henryk Jasiak („RF”, 1981)
JWIP.PL. Zestaw 獞icze s逝篡 mistrzowi, ale nie ma gwarancji, 瞠 b璠zie i dla nas skuteczny. Lepiej wi璚 wybra: jedno – dwa jego 獞iczenia i wstawi do swojego planu treningowego.
Rej.333 / Trening - 36/2011.04.18/
Ostatnia aktualizacja: 2011.04.28. Godz. 20:35


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
 Powitanie  Bena Weidera, 1984 r.
Powitanie Bena Weidera, 1984 r.
50 LAT "BΧSKAWICY" 1958-2008
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE