Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
7353899
os鏏.
Oni s z nami:
Trening Paw豉 Przedlackiego w 1981 r. Aut. Henryk Jasiak

(1967 r., fot. Jan Rozmarynowski).

W latach sze嗆dziesi徠ych Pawe Przedlacki zalicza si do najbardziej utalentowanych m這dych kulturyst闚 (獞iczy w „B造skawicy”). Maj帷 znakomite warunki fizyczne i dysponuj帷 du膨 sprawno軼i fizyczn czyni b造skawiczne post瘼y. W roku 1969 przodowa w鈔鏚 junior闚 zdobywaj帷 mistrzostwo Polski w Sopocie. Startowa r闚nie w Czechos這wacji i na mistrzostwach Europy w Essen. Dwukrotnie zosta uznany najlepszym kulturyst - juniorem w Polsce w chalaange`u prowadzonym w闚czas przez dwutygodnik „;Sport dla Wszystkich”. Jednak od roku 1974 ( w wieku 23 lat) przerwa treningi ze wzgl璠闚 zawodowych i wydawa這 si, 瞠 ju go nie zobaczymy na kulturystycznym podium.
Po kilku latach przerwy wznowi treningi w warszawskim „Herkulesie” i obecnie zn闚 znajduje si w znakomitej formie. Od stycznia do grudnia 1979 roku poprzez systematyczny trening zyska a 15 kg wagi, g堯wnie masy mi窷niowej.


Aktualnie Pawe Przedlacki przy wzro軼ie 179 cm wa篡 98 kg, obw鏚 jego bicepsu wynosi 48 cm, klatki piersiowej -139 cm, uda - 68 cm. Wyciska w le瞠niu 180 kg, przysiada z obci捫eniem 220 kg. Tak wi璚 najlepszym kulturystom kraju w najwy窺zej kategorii wzrostowej przyby niezwykle gro幡y rywal, kt鏎y sw鎩 powr鏒 chce przypiecz皻owa tytu貫m mistrza Polski.

S康zimy, 瞠 wielu naszych czytelnik闚 zainteresuje przede wszystkim trening Paw豉 Przedlackiego w okresie ostatniego roku, kiedy to postawi sobie cel zdobycia du瞠j masy mi窷niowej. 鑿iczy w tym czasie 6 razy w tygodniu po 2,5 godziny. W poniedzia趾i, 鈔ody i pi徠ki 獞iczy mi窷nie klatki piersiowej, ramion i brzucha, w pozosta貫 dni : najszersze grzbietu, barki i nogi. Przeci皻nie na jedn grup mi窷niow wykonywa 3 獞iczenia, w sumie 12 serii z du篡mi obci捫eniami, wy陰cznie w seriach pojedynczych liczba powt鏎ze od 5 do 8).

(P騜nej, po czternastu latach, fot. Jan W這darek)

Podajemy przyk豉dowo zestaw stosowanych przez niego 獞icze na trzy grupy mi窷niowe.
Klatka piersiowa
- Wyciskanie sztangi w le瞠niu na sko郾ej 豉wce g這w w d馧.
- Rozpi皻ki ugi皻ymi ramionami, r闚nie g這w w d馧.
- Wyciskanie sztangi w le瞠niu na poziomej 豉wce.
Na nast瘼nym treningu wykonywa te same 獞iczenia, ale lez帷 na sko郾ej 豉wce g這w do g鏎y.

Ramiona
- Wznosy i opusty ramion ze sztang w pozycji izolowanej (ramiona oparte na sko郾ej desce).
- W siadzie wznosy i opusty ramion ze sztangielkami, ramiona skierowane maksymalnie na zewn徠rz,
- Zwisy i opusty ramion ze sztang w pozycji stoj帷ej w nachwycie.
- Pompki na por璚zach przy軼iennych z dodatkowym obci捫eniem.
- Prostowanie przedramion w d馧 na wyci庵u bloczkowym.
- Wyciskanie francuskie sztangielk jednor帷z.

Brzuch
- W podporze przodem na por璚zach przy軼iennych unoszenie n鏬 do poziomu z zatrzymaniem.
- Sk這ny tu這wia na sko郾ej 豉wce z dodatkowym obci捫eniem trzymanym na karku.
- Sk這ny tu這wia z le瞠nia bokiem na 豉wce poziomej.
Autor: Henryk Jasiak(1936 - 2008). Artyku z „RF” 1981.
OD JWIP.PL. W闚czas, w polskiej kulturystyce wyczynowej ma這 kto pami皻a o okresie „bezkoksowym”.

Rej. 339/. Trening - 38 /2011.05.11/
Ostatnia aktualizacja : 2011.05.23. Godz.17:22


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar nasz Przyja...
Wspomnienie... Pa...
Rak j康ra choroba...
Wszystkich 安i皻y...
Aby poprawi jako...
Flesz
Anna R霩a雟ka
Anna R霩a雟ka
GO列IE
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE