Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
7519189
os鏏.
Oni s z nami:
Bezprzyrz康owe 獞iczenia. Aut. Stefan Polis

(Na zdj璚iu F. Zane - kulturysta wszechczas闚, fot. z „Sport”,1982 r.).

Idealn drog do rozpocz璚ia uprawiania kulturystyki s 獞iczenia bezprzyrz康owe.
K豉d one solidne podwaliny (podstawy) do dalszych trening闚 kulturystycznych. Du膨 ich zalet jest to, 瞠 nie wymagaj kosztownego klubowego wyposa瞠nia, gdy mo積a wykorzysta do nich meble oraz ci篹ar w豉snego cia豉. Ponadto 獞iczenia te pozwalaj zdoby lepsz kondycj, wzmacniaj mi窷nie i uk豉d kr捫enia oraz gwarantuj dobre samopoczucie.
Progresywne, bezprzyrz康owe 獞iczenia w陰czaj do swojego treningu najlepiej zbudowani kultury軼i na 鈍iecie wykonuj帷 je przed rozpocz璚iem treningu z ci篹arami albo gdy podr騜uj i nie mog dosta si do klubu. 鑿iczenia te pomagaj budowa kszta速 mi窷ni, daj rze嬌 i tworz rodzaj mi窷ni, kt鏎e daj cia逝 wygl康 jak rze嬌a greckiego boga.


Po raz pierwszy 獞iczenia te dadz odczucie "napompowania" w mi窷niach. Wyst瘼uje ono wtedy gdy np. wykonujemy du膨 liczb pompek. To uczucie nazywane "napompowaniem" (nabiciem) powinno by stosowane dla rozwoju mi窷ni.
鑿iczenia bezprzyrz康owe w wielu przypadkach s odpowiednikiem 獞icze wykonywanych ze sprz皻em i daj podobny efekt. Np. pompki s odpowiednikiem wyciskania sztangi le膨c, wykonywanie pompek na r瘯ach, odpowiada wyciskaniu sztangi zza karku. Je瞠li po這篡my dr捫ek mi璠zy dwoma krzes豉mi w poprzek i podci庵niemy si z (prostym cia貫m) efekt b璠zie podobny jak przy wios這waniu sztang w opadzie do przodu.

鑿iczenia te mog by wykonywane w domu bez drogiego sprz皻u. Program taki powinni鄉y wykonywa od 2 do 6 miesi璚y, w zale積o軼i od pocz徠kowego stanu fizycznego oraz tempa rozwoju.
Po tym czasie mo積a rozpocz望 trening w si這wni (klubie).
Autor: Stefan Polis trener kulturystyki

Koniecznie przeczytaj artyku o 獞iczeniach bezprzyrz康owych pt. ”Ze s豉bego si豉czem” aut. Stanis豉w Zakrzewski, Szukaj go w dziale „Sylwetki”. O 獞iczeniach bezprzyrz康owych jest r闚nie na Forum ( dzia „Alas 獞icze”).
Rej.414/Porady- 56/2911.09.17/JWIP.PL
Aktualizacja: 2011.09.30. Godz. 09:12


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar nasz Przyja...
Wspomnienie... Pa...
Rak j康ra choroba...
Wszystkich 安i皻y...
Aby poprawi jako...
Flesz
Chuck Sipes, 1960 r.
Chuck Sipes, 1960 r.
TYTANI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE