Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
4200477
osób.
Oni są z nami:
W jesienne dni maszeujemy. Wybrał T.

Teraz jesienią powinniśmy dalej korzystać z dobrodziejstwa ruchu w terenie i świeżego powietrza. Niedzielne przechadzki odpowiednio przewentylują nasze płuca, wprowadzą urozmaicenie do życia, dadzą odprężenie nerwowe.

Marsze indywidualne - choćby do miejsca pracy i z miejsca pracy do domu, również na trasie do szkoły - z pewnością wpłyną korzystnie na samopoczucie, koncentrację i lepszą zdolność do pracy lub nauki. Uprawiający kulturystykę i bardziej zaawansowani pod względem sprawności młodzi sportowcy, mogą wykorzystać niedziele na przebycie jakieś dłuższej trasy szybkim marszem. Można to potraktować, jako sprawdzian swoich sił. Nie chodzi o to, by ustalać rekordy, ale by udowodnić samemu sobie, że jest się sprawnym i wytrzymałym. Uwagi odnotowywane w książeczce treningowej i czasie przebytej trasy mogą być bardzo pouczające dla poprawienia kondycji. .


Takie wyjście w teren urozmaicane truchtem będzie stanowiły dobre przygotowanie do uprawiania sportów zimowych (bieg i zjazdy na nartach, jazda na łyżwach), a zdobyta kondycja przyda się w treningu kulturystycznym
(Z artykułu „W terenie” 1963 r.)

Listopad nadaje się szczególnie do długich spacerów. Płaszcz nieprzemakalny i dobre buty „ traktory” - niczego więcej nie trzeba. Zrezygnujmy raz czy drugi z natłoczonego autobusu.
Maszerujemy - przerywając biegiem - ulicami i alejami parków, drogami podmiejskimi, ścieżkami wiejskimi, wreszcie - mój Boże - któż nie był w tym czasie na cmentarzu - to też spacer, choć trochę melancholijny
(Fragment artykułu Andrzeja Ziemielskiego z SdW” 1961 r.)

Wybrał: Ignacy, 2 listopada 2009 r.
Rej.422/ Trening – 52/2011.09.24/
Aktualizacja: 2011.10.15. Godz. 00:21


Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Przemysław Kwiatk...
Stawiałem na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Kołecki...
Z Antonim Kołeck...
Flesz
Koniec spotkania
Koniec spotkania
JUBILEUSZ "BŁYSKAWICY"
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE