Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4295876
os鏏.
Oni s z nami:
Dr Pawe Piotrowski rozwi您uje problem, udziela porady

Na zdj璚iu Pawe Piotrowski 獞iczy na nietypowym dr捫ku.

Cykl artyku堯w Paw豉 Piotrowskiego o podci庵aniu na dr捫ku wywo豉 du瞠 zainteresowanie czytelnik闚 kilku portali. Autor teraz otrzymuje pytania, a najwi璚ej z nich dotyczy 獞icze i sposobu ich wykonywania, aby poprawi osobisty rekord poci庵ni耩 na dr捫ku.
Ni瞠j prezentujemy charakterystyczne pytania zawarte w tre軼i maila Marcina.W.
Kolega Pawe - cz這nek Zespo逝 JWIP.PL i jednocze郾ie moderator naszego forum, rozwi您uje problem Marcina. Oto tre嗆 korespondencji:

Marcin W
., 7 lutego 2012 r.
Witam serdecznie, mam na imi Marcin (21 lat) i jestem studentem Wojskowej Akademii Technicznej, znalaz貫m i zapozna貫m si z materia豉mi opracowanymi przez Pana odno郾ie 獞icze na dr捫ku, umieszczonymi na stronie SpecialOps, mam w zwi您ku z tym par pyta.
Chcia豚ym zwi瘯szy ilo嗆 podci庵ni耩 z aktualnych 8 nachwytem do 10-12 w przeci庵u miesi帷a, prosz o ocen mojego planu i pomoc w wyborze mi璠zy nim a tzw. planem Armstronga (na popraw wyniku w podci庵aniu na dr捫ku), kt鏎y wygrzeba貫m w Sieci.

M鎩 plan treningu:
Poniedzia貫k
4 „serie” podci庵anie nachwytem - drabinka (61 powt鏎ze):
1. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 – 6 ( szeroko嗆 bark闚 )
2. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 ( w御ko )
3. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 ( szeroko嗆 bark闚 )
4. 1 – 2 – 3 – 4 ( szeroko)
Ostatni ruch w serii d逝gie opuszczanie + ostatnia seria d逝gi zwis z mocnym chwytem - wzmocnienie d這ni i przedramienia.
BRZUCH – do opracowania
Wtorek
Pompki na por璚zach (g喚bokie – w ka盥ej serii przemiennie szeroki i w御ki uk豉d r彗).
1. 4 – 8 – 12 – 16 – 20
2. 4 – 8 – 12 – 16
3. 4 – 8 – 12 – 16
4. 4 – 8 – 12
5. 3 x 8 palce do siebie (triceps) – zamiennie wspieranie na por璚zach
BASEN / BIEGANIE - 30/60 min

字oda4 serie podci庵anie podchwytem - drabinka (61 powt鏎ze):
1. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 – 6 ( szeroko嗆 bark闚 )
2. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 ( w御ko )
3. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 ( szeroko嗆 bark闚 )
4. 1 – 2 – 3 – 4 (w御ko)
BRZUCH – do opracowania

Czwartek,to samo co wtorek
Pi徠ek, to samo co poniedzia貫k
Sobota / Niedziela
Regeneracja – ewentualnie Sobota: basen/bieganie + brzuch + co 2 tydz. Pompki.

W ten spos鏏 jednorazowy trening umo磧iwia mi zrobienie oko這 60 podci庵ni耩 przy maksymalnym wyniku zaledwie 8, czy to dobry uk豉d na zwi瘯szenie ilo軼i s tu co prawda jedynie 3 dni treningu typowo na dr捫ku, bieg i p造wanie to aby zrzuci t逝szczyk, pewnie i to troch pomo瞠 w podci庵aniu, przy okazji przyda mi si redukcja
Czy ten trening pomo瞠 zwi瘯szy liczbe podciagni耩, mam zaliczenia z wf nachwyt (ilo嗆), wspieranie na dr捫ku naprzemianr帷z, wymyk, st康 moje pytania odno郾ie treningu..
Z g鏎y dzi瘯uje za zainteresowanie i pomoc
Z wyrazami szacunku,
Marcin W.

Witam,
metod poprawy ilo軼i jest b.du穎 - w kolejnych kilku artyku豉ch na Special OPS bed je omawial (w tym Amstronga). Ja ostatnio poprawi貫m swoj wynik u篡wajac metody opisanej na
http://www.jwip.pl/readarticle.php?article_id=1442
Jesli interesuje sie Pan 獞iczeniami si這wymi i kulturystyk , to zapraszam na forum JWIP.PL
W Pana przypadku, wg mnie metoda przez Pana podana jest ca趾iem dobra, przy czym, aby dobrze dzia豉豉 nale篡 minimalizowa przerwy pomi璠zy seriami (pisz o tym w tym artykule na jwip.pl). Je郵i zmniejszenie przerw wp造nie na liczb powt鏎ze to radz zmniejszy ilo嗆 powt鏎ze na rzecz kr鏒szej przerwy - ma Pan przecie trenowa wytrzyma這嗆” natomiast przy d逝gich przerwach- powy瞠j 1 minuty to raczej Pana trening staje sie si這wym lub/i na mas mi窷niow. Polecam tak瞠 okresowo do 2-3 serii doda do n鏬 niewielki cie瘸r -1 - 2 kg, to dobry bodziec dla organizmu, aby wyst徙i豉 progresja w ilo軼i podci庵ni耩.
Prosz pami皻a tak瞠 o tym, ze, je郵i zmienia Pan chwyt, to b. dobrze na og鏊ny wszechstronny rozw鎩 cia豉. To w豉軼iwy wyb鏎. Natomiast je郵i ma Pan konkretne zaliczenie na WF z okre郵onym chwytem to nale篡 ten rodzaj chwytu preferowa przy treningu.
Powodzenia, dr Pawe Piotrowski
Rej.494./Porady -67 /2011.02.08/JWIP.PL
Aktualizacja: 2012.02.18. Godz.14:59

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Arunas Petraitis, Litwa
Arunas Petraitis, Litwa
SYLWETKI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE