Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4395046
os鏏.
Oni s z nami:
Dr Pawe Piotrowski rozwi您uje problem, udziela porady

Na zdj璚iu Pawe Piotrowski 獞iczy na nietypowym dr捫ku.

Cykl artyku堯w Paw豉 Piotrowskiego o podci庵aniu na dr捫ku wywo豉 du瞠 zainteresowanie czytelnik闚 kilku portali. Autor teraz otrzymuje pytania, a najwi璚ej z nich dotyczy 獞icze i sposobu ich wykonywania, aby poprawi osobisty rekord poci庵ni耩 na dr捫ku.
Ni瞠j prezentujemy charakterystyczne pytania zawarte w tre軼i maila Marcina.W.
Kolega Pawe - cz這nek Zespo逝 JWIP.PL i jednocze郾ie moderator naszego forum, rozwi您uje problem Marcina. Oto tre嗆 korespondencji:

Marcin W
., 7 lutego 2012 r.
Witam serdecznie, mam na imi Marcin (21 lat) i jestem studentem Wojskowej Akademii Technicznej, znalaz貫m i zapozna貫m si z materia豉mi opracowanymi przez Pana odno郾ie 獞icze na dr捫ku, umieszczonymi na stronie SpecialOps, mam w zwi您ku z tym par pyta.
Chcia豚ym zwi瘯szy ilo嗆 podci庵ni耩 z aktualnych 8 nachwytem do 10-12 w przeci庵u miesi帷a, prosz o ocen mojego planu i pomoc w wyborze mi璠zy nim a tzw. planem Armstronga (na popraw wyniku w podci庵aniu na dr捫ku), kt鏎y wygrzeba貫m w Sieci.

M鎩 plan treningu:
Poniedzia貫k
4 „serie” podci庵anie nachwytem - drabinka (61 powt鏎ze):
1. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 – 6 ( szeroko嗆 bark闚 )
2. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 ( w御ko )
3. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 ( szeroko嗆 bark闚 )
4. 1 – 2 – 3 – 4 ( szeroko)
Ostatni ruch w serii d逝gie opuszczanie + ostatnia seria d逝gi zwis z mocnym chwytem - wzmocnienie d這ni i przedramienia.
BRZUCH – do opracowania
Wtorek
Pompki na por璚zach (g喚bokie – w ka盥ej serii przemiennie szeroki i w御ki uk豉d r彗).
1. 4 – 8 – 12 – 16 – 20
2. 4 – 8 – 12 – 16
3. 4 – 8 – 12 – 16
4. 4 – 8 – 12
5. 3 x 8 palce do siebie (triceps) – zamiennie wspieranie na por璚zach
BASEN / BIEGANIE - 30/60 min

字oda4 serie podci庵anie podchwytem - drabinka (61 powt鏎ze):
1. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 – 6 ( szeroko嗆 bark闚 )
2. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 ( w御ko )
3. 1 – 2 – 3 – 4 – 5 ( szeroko嗆 bark闚 )
4. 1 – 2 – 3 – 4 (w御ko)
BRZUCH – do opracowania

Czwartek,to samo co wtorek
Pi徠ek, to samo co poniedzia貫k
Sobota / Niedziela
Regeneracja – ewentualnie Sobota: basen/bieganie + brzuch + co 2 tydz. Pompki.

W ten spos鏏 jednorazowy trening umo磧iwia mi zrobienie oko這 60 podci庵ni耩 przy maksymalnym wyniku zaledwie 8, czy to dobry uk豉d na zwi瘯szenie ilo軼i s tu co prawda jedynie 3 dni treningu typowo na dr捫ku, bieg i p造wanie to aby zrzuci t逝szczyk, pewnie i to troch pomo瞠 w podci庵aniu, przy okazji przyda mi si redukcja
Czy ten trening pomo瞠 zwi瘯szy liczbe podciagni耩, mam zaliczenia z wf nachwyt (ilo嗆), wspieranie na dr捫ku naprzemianr帷z, wymyk, st康 moje pytania odno郾ie treningu..
Z g鏎y dzi瘯uje za zainteresowanie i pomoc
Z wyrazami szacunku,
Marcin W.

Witam,
metod poprawy ilo軼i jest b.du穎 - w kolejnych kilku artyku豉ch na Special OPS bed je omawial (w tym Amstronga). Ja ostatnio poprawi貫m swoj wynik u篡wajac metody opisanej na
http://www.jwip.pl/readarticle.php?article_id=1442
Jesli interesuje sie Pan 獞iczeniami si這wymi i kulturystyk , to zapraszam na forum JWIP.PL
W Pana przypadku, wg mnie metoda przez Pana podana jest ca趾iem dobra, przy czym, aby dobrze dzia豉豉 nale篡 minimalizowa przerwy pomi璠zy seriami (pisz o tym w tym artykule na jwip.pl). Je郵i zmniejszenie przerw wp造nie na liczb powt鏎ze to radz zmniejszy ilo嗆 powt鏎ze na rzecz kr鏒szej przerwy - ma Pan przecie trenowa wytrzyma這嗆” natomiast przy d逝gich przerwach- powy瞠j 1 minuty to raczej Pana trening staje sie si這wym lub/i na mas mi窷niow. Polecam tak瞠 okresowo do 2-3 serii doda do n鏬 niewielki cie瘸r -1 - 2 kg, to dobry bodziec dla organizmu, aby wyst徙i豉 progresja w ilo軼i podci庵ni耩.
Prosz pami皻a tak瞠 o tym, ze, je郵i zmienia Pan chwyt, to b. dobrze na og鏊ny wszechstronny rozw鎩 cia豉. To w豉軼iwy wyb鏎. Natomiast je郵i ma Pan konkretne zaliczenie na WF z okre郵onym chwytem to nale篡 ten rodzaj chwytu preferowa przy treningu.
Powodzenia, dr Pawe Piotrowski
Rej.494./Porady -67 /2011.02.08/JWIP.PL
Aktualizacja: 2012.02.18. Godz.14:59

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Spotkanie z ambas...
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Flesz
Andrzej Laskowski i Jan W這darek
Andrzej Laskowski i Jan W這darek
GO列IE
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE