Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4394847
os鏏.
Oni s z nami:
鑿iczenia Wilkosza na klatk piersiow. Aut. Henryk Jasiak

Na zdj璚iu: Jusup Wilkosz, fot. z arch.

TRENING DLA ZAAWANSOWANYCH

Jusup Wilkosz przy wzro軼ie 185 cm wa篡 ok. 100 kg, obw鏚 jego ramienia wynosi 52 cm. Trenowa ostatnio systemem split i stosowa zasad priorytetu (na pocz徠ku treningu 獞iczy zawsze mi窷nie najs豉biej rozwini皻e b康 oporne w rozwoju). 鑿iczy 4 razy w tygodniu).
Program Wilkosza na mi窷nie klatki piersiowej obejmowa 8 獞icze, kt鏎e stosowa w trzech wariantach (kombinacjach). Mi窷nie te 獞iczy 3 razy w tygodniu w 15 - 20 pojedynczych seriach. Przez 4 tygodnie stosowa superserie.
Jego zdaniem najwa積iejszy dla uzyskania post瘼闚 jest nie ci篹ar, lecz maksymalna koncentracja i prawid這we wykonywania wszystkich ruch闚.

鑿iczenia Wilkosza na klatk piersiow:

- Wyciskanie sztangi szerokim chwytem w le瞠niu na poziomej 豉wce. Zwraca uwag, aby przy opuszczaniu sztangi trzyma 這kcie skierowane na zewn徠rz.
- Wyciskanie sztangi szerokim chwytem w le瞠niu na 豉wce sko郾ej.
- Wyciskanie sztangi w le瞠niu na poziomej 豉wce w御kim chwytem (rozstaw d這ni ok. 35 cm).
- Uginanie ramion w podporze przodem na por璚zach przy軼iennych. Uginaj帷 ramiona pochyla r闚nocze郾ie tu堯w do przodu.
- Rozpi皻ki ze sztangielkami (ramiona ugi皻e) w le瞠niu na poziomej 豉wce.
- W staniu 軼i庵anie obur帷z na „krzy”; linek wyci庵u bloczkowego (z g鏎y w d馧 do 鈔odka).
- Przenoszenie sztangielki obur帷z zza g這wy w le瞠niu ty貫m na poziomej poprzecznie ustawionej 豉wce.
- 鑿iczenie jw., ale ze sztang i w le瞠niu na poziomej 豉wce.
Przyk豉dowy wariant:
(Poniedzia貫k)
- Wyciskanie le膨c - 5 x 10 - 12.
- Wyciskanie na sko郾ej 豉wce - 5 x 10-12.
- Przenoszenie sztangi zza g這wy - 5 x 10-12.
- 圭i庵anie linek wyci庵u na „krzy” - 5 x 10-15.
(字oda)
- Wyciskanie na sko郾ej 豉wce - 5x10-12.
- Pompki na por璚zach - 5 x 10-12.
- Rozpi皻ki ze sztangielkami - 5 x 10-12.
- Przenoszenie sztangielki zza g這wy - 5 x10-12.
(Pi徠ek)
- Wyciskanie na sko郾ej 豉wce - 5 x 10-12.
- Wyciskanie le膨c w御kim chwytem - 5x 10-12.
- Pompki na por璚zach - x 10-12.
- 圭i庵anie linek wyci庵u na „krzy” - 5 x 10 -12.
Wilkosz cz瘰to zmienia 獞iczenia, obci捫enia, a nawet liczb serii i powt鏎ze.

Uwa瘸, 瞠 tylko w ten spos鏏 mo積a zmusi mi窷nie do dalszego rozwoju, a trening nie jest w闚czas monotonny.
Autor: Henryk Jasiak (1936 -2008). „RF” 1984 r.
Rej.508./Trening- 55/2012.03.06/JWIP.PL
Aktualizacja:2012.03.19. Godz. 10:10


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Spotkanie z ambas...
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Flesz
Elina Glook, 2008 r.
Elina Glook, 2008 r.
JEWGIENIJ KOΡUN, ROSJA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE