Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4519074
os鏏.
Oni s z nami:
鑿iczenia Wilkosza na klatk piersiow. Aut. Henryk Jasiak

Na zdj璚iu: Jusup Wilkosz, fot. z arch.

TRENING DLA ZAAWANSOWANYCH

Jusup Wilkosz przy wzro軼ie 185 cm wa篡 ok. 100 kg, obw鏚 jego ramienia wynosi 52 cm. Trenowa ostatnio systemem split i stosowa zasad priorytetu (na pocz徠ku treningu 獞iczy zawsze mi窷nie najs豉biej rozwini皻e b康 oporne w rozwoju). 鑿iczy 4 razy w tygodniu).
Program Wilkosza na mi窷nie klatki piersiowej obejmowa 8 獞icze, kt鏎e stosowa w trzech wariantach (kombinacjach). Mi窷nie te 獞iczy 3 razy w tygodniu w 15 - 20 pojedynczych seriach. Przez 4 tygodnie stosowa superserie.
Jego zdaniem najwa積iejszy dla uzyskania post瘼闚 jest nie ci篹ar, lecz maksymalna koncentracja i prawid這we wykonywania wszystkich ruch闚.

鑿iczenia Wilkosza na klatk piersiow:

- Wyciskanie sztangi szerokim chwytem w le瞠niu na poziomej 豉wce. Zwraca uwag, aby przy opuszczaniu sztangi trzyma 這kcie skierowane na zewn徠rz.
- Wyciskanie sztangi szerokim chwytem w le瞠niu na 豉wce sko郾ej.
- Wyciskanie sztangi w le瞠niu na poziomej 豉wce w御kim chwytem (rozstaw d這ni ok. 35 cm).
- Uginanie ramion w podporze przodem na por璚zach przy軼iennych. Uginaj帷 ramiona pochyla r闚nocze郾ie tu堯w do przodu.
- Rozpi皻ki ze sztangielkami (ramiona ugi皻e) w le瞠niu na poziomej 豉wce.
- W staniu 軼i庵anie obur帷z na „krzy”; linek wyci庵u bloczkowego (z g鏎y w d馧 do 鈔odka).
- Przenoszenie sztangielki obur帷z zza g這wy w le瞠niu ty貫m na poziomej poprzecznie ustawionej 豉wce.
- 鑿iczenie jw., ale ze sztang i w le瞠niu na poziomej 豉wce.
Przyk豉dowy wariant:
(Poniedzia貫k)
- Wyciskanie le膨c - 5 x 10 - 12.
- Wyciskanie na sko郾ej 豉wce - 5 x 10-12.
- Przenoszenie sztangi zza g這wy - 5 x 10-12.
- 圭i庵anie linek wyci庵u na „krzy” - 5 x 10-15.
(字oda)
- Wyciskanie na sko郾ej 豉wce - 5x10-12.
- Pompki na por璚zach - 5 x 10-12.
- Rozpi皻ki ze sztangielkami - 5 x 10-12.
- Przenoszenie sztangielki zza g這wy - 5 x10-12.
(Pi徠ek)
- Wyciskanie na sko郾ej 豉wce - 5 x 10-12.
- Wyciskanie le膨c w御kim chwytem - 5x 10-12.
- Pompki na por璚zach - x 10-12.
- 圭i庵anie linek wyci庵u na „krzy” - 5 x 10 -12.
Wilkosz cz瘰to zmienia 獞iczenia, obci捫enia, a nawet liczb serii i powt鏎ze.

Uwa瘸, 瞠 tylko w ten spos鏏 mo積a zmusi mi窷nie do dalszego rozwoju, a trening nie jest w闚czas monotonny.
Autor: Henryk Jasiak (1936 -2008). „RF” 1984 r.
Rej.508./Trening- 55/2012.03.06/JWIP.PL
Aktualizacja:2012.03.19. Godz. 10:10


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Spotkanie z ambas...
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Flesz
Mistrzostwa Si造, 1969 r.
Mistrzostwa Si造, 1969 r.
50 LAT "BΧSKAWICY" 1958-2008
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE