Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4209009
os鏏.
Oni s z nami:
Nogi jak filary. Aut. Henryk Jasiak

JWIP.PL. Richard Gaspari- jeden z czo這wych ameryka雟kich kulturyst闚, (amator a p騧niej zawodowiec), w wieku 20 lat rozbudowa swoje uda do obwodu 76 cm, a wa篡 90 kg.
Jak rozwija swoje nogi, 獞icz望 je dwa razy dziennie, ni瞠j przedstawia Henryk Jasiak (1936 - 2008).
Nie radzimy nikomu wzorowa si na takim morderczym treningu, bo szkoda czasu i zdrowia. Mo積a jednak pewne elementy treningu Richarda zastosowa do w豉snych cel闚, wykorzystuj望 w odpowiedniej proporcji. Artyku za potraktowa, jako ciekaw informacje, z zakresu jak to w po這wie lat 80, 獞iczyli zawodowi kultury軼i, wspomagani bez ogranicze r霩nymi 鈔odkami do spo篡cia.


Nizej skr鏒 artyku逝:

Richard Gaspari w okresie przygotowawczym do sezonu 1984 r., w kt鏎ym odni鏀 pi瘯ny sukces zdobywaj帷 tytu mistrza USA, 獞iczy nogi 2 razy w tygodniu, ale rano i wieczorem. Sw鎩 program treningowy u這篡 przede wszystkim pod k徠em maksymalnego wyrze嬌ienia ud i zmiany ich proporcji. Zupe軟ie na przyk豉d przesta robi klasyczne przysiady. Warto doda, 瞠 przysiady zaczyna od 60 kg, aby po latach przysi捷 z obci捫eniem 340 kg. Potrafi na przyk豉d wykonywa z obci捫eniem 220 kg a 10 przysiad闚, a z obci捫eniem 318 kg 2 przysiady.

Przygotowuj帷 si do mistrzowskich zawod闚, przed po逝dniem zaczyna od 10 serii prostowania n鏬 w stawach kolanowych w siadzie na maszynie. Wykonywa je systemem piramidalnym. Do pi徠ej serii zwi瘯sza obci捫enie do maksimum przy najwy窺zym wykonuj帷 10 powt鏎ze do 20. Wykonywa powolne ruchy ze sta造m napi璚iem mi窷ni, przerwy wypoczynkowe mi璠zy seriami do 60 sekund! Jest to trening typu holistycznego, kt鏎y daje tzw. napi璚ia mi窷niom czworobocznym uda.
Nast瘼ne 獞iczenie to wyciskanie nogami na tzw. hack – maszynie w le瞠niu ty貫m pod k徠em ok. 45 stopni – 5 serii po 13-15 powt鏎ze.
P騧niej nast瘼owa造 4 podw鎩nie 陰czone serie sk豉daj帷e si z dw鏂h 獞icze: wykrok闚 ze sztang na barkach (tzw. No篡ce dla wyrze嬌ienia g鏎nych i 鈔odkowych cz窷ci ud) oraz z przysiad闚 na jednej nodze (trzymaj帷 si r瘯 za pionowy dr捫ek, w drugiej r璚e obci捫enie).

W serii wieczorowej 獞iczy tylko 造dki i mi窷nie dwug這wy uda. Najpierw by這 5 morderczych serii, 獞iczenie wykonywa w bardzo oryginalny spos鏏. Wiesza sobie na biodrach obci捫enie tzn., na biodrach siada這 mu dw鏂h partner闚. Najpierw robi z nimi 10 powt鏎ze, p騧niej jeden z partner闚 schodzi i zn闚 10 powt鏎ze, na zako鎍zenie, jeszcze 10 powt鏎ze i jeszcze jedn seri. Stosowa 3 minutowe przerwy mi璠zy tymi seriami. Nast瘼nie jeszcze 5 serii po 12-15 powt鏎ze wspi耩 na palce w pozycji siedz帷ej z obci捫eniem na kolanach.

Na tylne mi窷nie ud (dwug這we) wykonywa 8 serii po 10-12 powt鏎ze ugi耩 n鏬 w stawach kolanowych w le瞠niu przodem. Dalej nast瘼owa豉 oryginalna superseria: zginanie jednej nogi w pozycji stoj帷ej na 10 – centymetrowej podstawce. To ostatnie 獞iczenie by這 dla maksymalnego rozci庵ni璚ia mi窷ni dwug這wych ud i zdobycie definicji. ㄠcznie wykonywa 4 takie superserie.

W sumie trening zajmowa mu 1, 5 godziny przed po逝dniem i godzin wieczorem i to tylko na mi窷nie n鏬.
By to trening, na kt鏎y sta tylko kulturyst zawodowego z d逝gim sta瞠m treningowym i maj帷ego du穎 samozaparcia (plus wiadomo!). 1985 r.
Rej.547./Trening - 63/2012.04.16/ JWIP.PL
Aktualizacja: 2012.04.30, godz. 08:22




Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
 Leo Robert, 1951 r.
Leo Robert, 1951 r.
TYTANI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE