Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
5288947
osób.
Oni są z nami:
LATO. Wyjść z siłowni. Autor Jan Włodarek

Jest już ciepło, a tegoroczne lato ma być wyjątkowo gorące, czas więc w zbliżającym się okresie wakacyjno - urlopowym wyjść na powietrze z dusznych siłowni - już nawet teraz przedstawić się na trening ogólnorozwojowy. Poprawić ogólną sprawność poprzez bieganie, jazdę na rowerze, pływanie, gry sportowe, lekkoatletykę itd.

W plenerze: w lesie lub nad wodą, dwa - trzy razy w tygodniu możemy wykonywać różne ćwiczenia posługując się sprzętem naturalnym. Proponujemy podciąganie na gałęziach drzew szerokim i wąskim uchwytem w zwisie. Duże psychiczne odprężenie każdemu kulturyście dają wieloskoki i skoki z miejsca na piasku lub trawie. Wyrabiają nie tylko siłę i skoczność nóg, ale również koordynację ruchową. Możemy sobie wyrabiać dynamikę, wykonując rzuty lub, pchnięcia kamieniem: oburącz do przodu, znad głowy.


Tych, którzy muszą koniecznie mieć żelazo w ręku a w przerwie kierownice samochodu, zachęcam do wożenia z sobą dwóch odważników wagi 17, 5 kg, którymi w plenerze, w cieniu drzew, można wykonać urozmaicony i solidny trening.

W czasie wakacji bezczynne, wielogodzinne wylegiwania się na słońcu nie przynosi pożytkowi organizmu. Najlepiej wypoczywa się na plaży dzieląc czas na spacer i sport. Na plaży zagramy w siatkówkę, zabawimy się w piłkarzy, no i popływamy.
Niezależnie od tego czas plażowania można wykorzystać na ćwiczenia gimnastyczne. Mogą to być zwykle ćwiczenia z lekcji wychowania fizycznego. Radzimy spróbować.
Wakacje, czas aktywnego wypoczynku w terenie, nie sprzyjają również siedzeniu nad komputerem, więc chyba zrozumiałe, że i na naszej stronie JWIP.PL luźno i mała aktywność forum.
Autor: Jan Włodarek,14 czerwca 2008 r.
Rej.581./J.W. - 53/ 2012.07.13./JWIP.PL
Aktualizacja: 2012.08.o3. godz. 14:41


Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Kapusta zalecana ...
Kulturystyka w mo...
Zaburzenia równow...
Święto Niepodległ...
Problem dojrzałyc...
Flesz
Tiumieńskie zawody 1989 r.
Tiumieńskie zawody 1989 r.
JAK TO BYŁO KIEDYŚ...
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE