Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4306069
os鏏.
Oni s z nami:
Stanie r闚nowa積e na r瘯ach. Aut. Stanis豉w Zakrzewski
Uczymy si sztuczek gimnastyczno – sportowych



Kulturystyka w naszym wydaniu to nie tylko pi瘯na budowa i pokaz mi窷ni, ale demonstracja r騜nych cech fizycznych.

JAK NAUCZY SI R紟NOWA烤EGO STANIA NA R艼ACH?.


Zanim przyst徙i si do w豉軼iwego stania na r瘯ach, trzeba dobrze prze獞iczy ruchliwo嗆 i spr篹ysto嗆 nadgarstka i n鏬.
Bardzo warto軼iowym 獞iczeniem nadgarstka jest ODPYCHANIE SI DΜ埒I OD 列IANY, z palcami skierowanymi ku g鏎ze.

Stoj帷 w odleg這軼i 3 - 4 st鏕 od 軼iany (twarz od niej) wyci庵amy w prz鏚 proste ramiona i ca造mi d這闓i wspieramy si o 軼ian. Z tej pozycji odpychamy si od 軼iany tak, by palce pozosta造 z ni w kontakcie. Ramiona w 這kciach przez ca造 czas 獞iczenia wyprostowane.

鑿iczenia nadgarstka mo瞠my r闚nie wykonywa stoj帷 przy biurku lub stole. Ca貫 d這nie uk豉damy na blacie (palce skierowane do przodu) i „SPR坒YNUJEMY” w stawie nadgarstkowym. 鑿iczenie utrudniamy w ten spos鏏, 瞠 NA DΜNIACH WSPARTYCH NA BIURKU SKARAMY SI UNIE汎 CI坒AR CIAx. Ramiona musz by w 這kciach – co raz jeszcze podkre郵am – zawsze ca趾owicie wyprostowane.

To jest pierwsza bardzo wa積a cz窷 獞iczenia. A druga... Stoj帷 w ma造m rozkroku staramy si przy wyprostowanych nogach – dotkn望 pod這瘸 najpierw palcami, p騧niej ca造mi d這闓i (tu przy stopach. Gdy to nam si uda, pr鏏ujemy wykona kilka drobnych krok闚 przesuwaj帷 w prz鏚 nogi (d這nie na p豉sk).
Po opanowaniu i tego 獞iczenia, stajemy na ksi捫ce i z tej pozycji wykonujemy tak g喚boki sk這n w d馧 ( przy prostych kolanach), by d這nie oprze na ziemi na pask.
(Po zako鎍zeniu 獞iczenia dla przeciwwagi wykonujemy sk這ny w ty).

Po przyswojeniu sobie jednego i drugiego 獞iczenia pr鏏ujemy przyj望 pozycj. Wykonujemy g喚boki sk這n w prz鏚 (nie ugina n鏬 w kolanach ani te ramion w 這kciach), wspieramy si na prostych ramionach – palce skierowane do przodu - i odbijaj帷 si stopami unosimy biodra w g鏎. Powoli, powoli – odbijaj帷 si coraz mocniej stopami, unosimy po郵adki i biodra coraz wy瞠j, a z biegiem czasu dojdziemy do pionu. Po kilku dniach przekonamy si, 瞠 przez pewien moment- sekund - dwie - b璠ziemy w stanie utrzyma tu堯w na ramionach (oczywi軼ie wyprostowanych, w 這kciach). Gdy opanujemy, UNIESIENIE N笉 W G紑 DO „ST粑KI” nie sprawi nikomu 瘸dnych trudno軼i. B璠zie to ostatnia faza 獞iczenia.
Napiszcie do nas, czy zdo豉li軼ie przyswoi sobie to 獞iczenie. 砰czymy powodzenia. Autor: Stanis豉w Zakrzewski "SdW",1960 r.

Rej.882/Porady - 79/2013.02.01/ JWIP.PL
Aktualizacja 2013.03.04, godz 11:45

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
S豉womir Filipowicz (2005 r.)
S豉womir Filipowicz (2005 r.)
SYLWETKI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE