Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4200120
os鏏.
Oni s z nami:
Stanie r闚nowa積e na r瘯ach. Aut. Stanis豉w Zakrzewski
Uczymy si sztuczek gimnastyczno – sportowych



Kulturystyka w naszym wydaniu to nie tylko pi瘯na budowa i pokaz mi窷ni, ale demonstracja r騜nych cech fizycznych.

JAK NAUCZY SI R紟NOWA烤EGO STANIA NA R艼ACH?.


Zanim przyst徙i si do w豉軼iwego stania na r瘯ach, trzeba dobrze prze獞iczy ruchliwo嗆 i spr篹ysto嗆 nadgarstka i n鏬.
Bardzo warto軼iowym 獞iczeniem nadgarstka jest ODPYCHANIE SI DΜ埒I OD 列IANY, z palcami skierowanymi ku g鏎ze.

Stoj帷 w odleg這軼i 3 - 4 st鏕 od 軼iany (twarz od niej) wyci庵amy w prz鏚 proste ramiona i ca造mi d這闓i wspieramy si o 軼ian. Z tej pozycji odpychamy si od 軼iany tak, by palce pozosta造 z ni w kontakcie. Ramiona w 這kciach przez ca造 czas 獞iczenia wyprostowane.

鑿iczenia nadgarstka mo瞠my r闚nie wykonywa stoj帷 przy biurku lub stole. Ca貫 d這nie uk豉damy na blacie (palce skierowane do przodu) i „SPR坒YNUJEMY” w stawie nadgarstkowym. 鑿iczenie utrudniamy w ten spos鏏, 瞠 NA DΜNIACH WSPARTYCH NA BIURKU SKARAMY SI UNIE汎 CI坒AR CIAx. Ramiona musz by w 這kciach – co raz jeszcze podkre郵am – zawsze ca趾owicie wyprostowane.

To jest pierwsza bardzo wa積a cz窷 獞iczenia. A druga... Stoj帷 w ma造m rozkroku staramy si przy wyprostowanych nogach – dotkn望 pod這瘸 najpierw palcami, p騧niej ca造mi d這闓i (tu przy stopach. Gdy to nam si uda, pr鏏ujemy wykona kilka drobnych krok闚 przesuwaj帷 w prz鏚 nogi (d這nie na p豉sk).
Po opanowaniu i tego 獞iczenia, stajemy na ksi捫ce i z tej pozycji wykonujemy tak g喚boki sk這n w d馧 ( przy prostych kolanach), by d這nie oprze na ziemi na pask.
(Po zako鎍zeniu 獞iczenia dla przeciwwagi wykonujemy sk這ny w ty).

Po przyswojeniu sobie jednego i drugiego 獞iczenia pr鏏ujemy przyj望 pozycj. Wykonujemy g喚boki sk這n w prz鏚 (nie ugina n鏬 w kolanach ani te ramion w 這kciach), wspieramy si na prostych ramionach – palce skierowane do przodu - i odbijaj帷 si stopami unosimy biodra w g鏎. Powoli, powoli – odbijaj帷 si coraz mocniej stopami, unosimy po郵adki i biodra coraz wy瞠j, a z biegiem czasu dojdziemy do pionu. Po kilku dniach przekonamy si, 瞠 przez pewien moment- sekund - dwie - b璠ziemy w stanie utrzyma tu堯w na ramionach (oczywi軼ie wyprostowanych, w 這kciach). Gdy opanujemy, UNIESIENIE N笉 W G紑 DO „ST粑KI” nie sprawi nikomu 瘸dnych trudno軼i. B璠zie to ostatnia faza 獞iczenia.
Napiszcie do nas, czy zdo豉li軼ie przyswoi sobie to 獞iczenie. 砰czymy powodzenia. Autor: Stanis豉w Zakrzewski "SdW",1960 r.

Rej.882/Porady - 79/2013.02.01/ JWIP.PL
Aktualizacja 2013.03.04, godz 11:45

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
鑿iczy z entuzjazmem, 2010 r.
鑿iczy z entuzjazmem, 2010 r.
STANISxW PTASZY垶KI z USA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE