Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4805889
os鏏.
Oni s z nami:
鑿iczenia. Rozwi klatk piersiow. Aut. ST.Z.

Na zdj璚iu: Tytani z lat 50. Od lewej: George Eiferman i Steve Reeves. Fot. z "SDW").

Wysoka, elastyczna klatka piersiowa jest prawdziw ozdob m篹czyzny. 安iadczy o jego zdrowiu i sile. W niej przecie mieszcz si najwa積iejsze narz康y wewn皻rzne (serce ,p逝ca), od jej wygl康u i rozwoju uzale積iona jest – w powa積ym stopniu – ich dzia豉nie. O 豉dnie rozwini皻 klatk piersiow powinni dba nie tylko kultury軼i.
Oto jedno z wa積iejszych 獞icze wp造waj帷ych na rozw鎩 klatki piersiowej: PRRZENOSZENIE PTOSTYCH RAMION W TY NA PxSKIEJ xWECZCE.


Ramiona - obci捫one lekk sztang powinny by ca趾owicie wyprostowane w 這kciach. Jest to warunek gwarantuj帷y udania si 獞iczenia. Wtedy bowiem poszerza si klatk piersiow dzi瘯i pracy mie郾i: piersiowego wielkiego o z瑿atych. W mniejszym stopniu zaanga穎wane s najszerszy grzbietu, naramienny i tr鎩g這wy ramienia. Je郵i natomiast to 獞iczenie wykonujemy z ramionami ugi皻ymi w 這kciach, to w wi瘯szym stopniu czynny b璠zie miesie najszerszy grzbietu. Ma豉 zmiana w 獞iczeniu powoduje niekiedy inn zupe軟ie prac mi窷ni. O tym trzeba pami皻a.
Nale篡 r闚nie pami皻a o prawid這wym wykonywaniu ruchu i oddychaniu. Wznie ci篹ar w g鏎 na wyprostowane ramiona, chwyt na szeroko嗆 bark闚. Wykonuj帷 wdech przenie sztang w ty za g這w ( w 這kciach wci捫 wyprostowane) do poziomu 豉weczki. W tym momencie wykonaj wydech, po czym unie嗆 ramiona do pozycji wyj軼iowej.
鑿icz trzy razy w tygodniu z takim ci篹arem, by 豉two wykona po 10 ruch闚. W drugim miesi帷u treningu wykonaj 2 serie po 12 ruch闚.
Oczywi軼ie mo瞠sz doda 2 serie rozpi皻ek i 3 serie wyciskania szt. le膨c. (Ze zbioru St. Z., SDW,1963).

JWIP.PL Przedstawiane 獞iczenie w latach 60. by這 jednym z najbardziej popularnych 獞icze w kulturystyce. Prawie ka盥y 獞icz帷y wzoruj帷 si na Steve Reevesie (kultury軼ie wszechczas闚), stosowa je z dobrym wynikiem. Obecnie jest ono nieznane w si這wniach, zreszt dla tych z „zardzewia造mi” mi窷niami bark闚 i z przykurczonymi bicepsami mo瞠 by niebezpieczne, grozi bolesn kontuzj.
Rej.699./Porady - 80 //2013.03.09./JWIP.PL
Aktualizacja: 2013.04.08, godz.18:48



Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
Kristina Karaliute, Litwa 2009 r.
Kristina Karaliute, Litwa 2009 r.
SYLWETKI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE