Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4994645
os鏏.
Oni s z nami:
Porady: Du瞠go, Gladiusa i Twardego

(Steve Reeves w 25 roku 篡cia. Ma豉 fotka: maj帷 14 lat. Fot. z "SdW" 1961 r.)

Kilka ciekawych fragment闚 wybranych z list闚 sympatyk闚 JWIP.PL, kt鏎e mo積a traktowa, jako dobre i sprawdzone rady treningowe dla pocz徠kuj帷ych. Polecamy.

DUZY - Pocz徠kuj帷y zapami皻ajcie, 瞠by osi庵n望 maksymalne wyniki w kszta速owaniu sylwetki nale篡 獞iczy z „g這w’, czyli wed逝g sprawdzonego ju systemu treningowego i najlepiej pod opiek wykwalifikowanego instruktora. Trzeba zacz望 od planu opracowanego przez do鈍iadczonego instruktora lub trenera ewentualnie samemu go opracowa. Oczywi軼ie z dobrych wzor闚 , z rzetelnych 廝鏚e.
Ci kt鏎zy maj zamiar 獞iczy jedynie dla siebie, spokojnie wykonuj 獞iczenia podstawowe na najwi瘯sze grupy mi窷niowe anga簑j帷e nimi praktycznie wszystkie mi窷nie. W tym czasie dobrze opanowujemy techniki poszczeg鏊nych 獞icze, koordynacje ruchowo - oddechow, utrwalamy nawyki. Po roku wprowadzamy do treningu progresj obci捫enia. 鑿iczymy i nie wi璚ej ni 3 razy w tygodniu), i to wystarczy這by zwi瘯szy si喚, wag cia豉 (mas) oraz rozwin望 system reakcji nerwowo – mi窷niowej. Powolutku poprawiamy swoj baz si這wo – wytrzyma這軼iow.
W si這wni za uczestnictwo w zaj璚iach p豉cicie, wi璚 nale篡 domaga si pomocy od instruktora, nie tylko w zakresie metodyki treningu.

GLADIUS: - M這dzi uprawiaj帷y kulturystyk maj sk這nno軼i do przesady – zbyt intensywnie trenuj, co prowadzi do uszkodzenia staw闚 i wi您ade na d逝go, zanim siwe w這sy pojawi si na ich skroniach. Kontuzje to wynik nadmiernych obci捫e, intensywno軼i zaj耩 i braku kwalifikacji lub zaniedba ze strony instruktor闚. Ci instruktorzy, kt鏎zy cz瘰to nie wykonuj swoich obowi您k闚, uwa瘸j ze dla podopiecznych jedynym sposobem budowy mi窷ni jest spo篡wanie 鈔odk闚 wspomagaj帷ych. Takich unikamy!

TWARDY: - Aby mie stalow pow這k i przy okazji zrzuci kilka kilogram闚 „sade趾a” zacznij 獞iczy mi窷nie brzucha, najlepiej w domu i to codziennie i od dzi! Kilka prostych 獞icze wykonujemy w seriach do 20 powt鏎ze. W pierwszych tygodniach wykonuj 6 獞icze i tylko po jednej ew. dw鏂h seriach, potem zwi瘯szaj tylko liczb serii i tempo, czyli intensywno嗆. Tw鎩 trening nie mo瞠 przekroczy 30 minut. Postaraj si i rano wstawaj wcze郾iej. 鑿icz przed 郾iadaniem. Dwa miesi帷e takiego treningu wystarczy, by znacznie wzmocni mi窷nie brzucha i o kilka centymetr闚 zmniejszy obw鏚 w pasie. Po roku takiego treningu twoje mi窷nie brzucha zamieni si w stalowa pow這k i o to chodzi. Systematyczny trening jest podstawowym warunkiem powodzenia! Pami皻aj o tym siadaj帷 przed telewizorem!
Wybra: I.P.
Rej.779./PORADY -/2014.04.05/JWIP.PL
Aktualizacja 2014.04.19, godz. 22:55


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
Wroc豉w
Wroc豉w
DARIUSZ PACAK PODR荅E KSZTAz
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE