Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4904697
os鏏.
Oni s z nami:
Porady: Du瞠go, Gladiusa i Twardego

(Steve Reeves w 25 roku 篡cia. Ma豉 fotka: maj帷 14 lat. Fot. z "SdW" 1961 r.)

Kilka ciekawych fragment闚 wybranych z list闚 sympatyk闚 JWIP.PL, kt鏎e mo積a traktowa, jako dobre i sprawdzone rady treningowe dla pocz徠kuj帷ych. Polecamy.

DUZY - Pocz徠kuj帷y zapami皻ajcie, 瞠by osi庵n望 maksymalne wyniki w kszta速owaniu sylwetki nale篡 獞iczy z „g這w’, czyli wed逝g sprawdzonego ju systemu treningowego i najlepiej pod opiek wykwalifikowanego instruktora. Trzeba zacz望 od planu opracowanego przez do鈍iadczonego instruktora lub trenera ewentualnie samemu go opracowa. Oczywi軼ie z dobrych wzor闚 , z rzetelnych 廝鏚e.
Ci kt鏎zy maj zamiar 獞iczy jedynie dla siebie, spokojnie wykonuj 獞iczenia podstawowe na najwi瘯sze grupy mi窷niowe anga簑j帷e nimi praktycznie wszystkie mi窷nie. W tym czasie dobrze opanowujemy techniki poszczeg鏊nych 獞icze, koordynacje ruchowo - oddechow, utrwalamy nawyki. Po roku wprowadzamy do treningu progresj obci捫enia. 鑿iczymy i nie wi璚ej ni 3 razy w tygodniu), i to wystarczy這by zwi瘯szy si喚, wag cia豉 (mas) oraz rozwin望 system reakcji nerwowo – mi窷niowej. Powolutku poprawiamy swoj baz si這wo – wytrzyma這軼iow.
W si這wni za uczestnictwo w zaj璚iach p豉cicie, wi璚 nale篡 domaga si pomocy od instruktora, nie tylko w zakresie metodyki treningu.

GLADIUS: - M這dzi uprawiaj帷y kulturystyk maj sk這nno軼i do przesady – zbyt intensywnie trenuj, co prowadzi do uszkodzenia staw闚 i wi您ade na d逝go, zanim siwe w這sy pojawi si na ich skroniach. Kontuzje to wynik nadmiernych obci捫e, intensywno軼i zaj耩 i braku kwalifikacji lub zaniedba ze strony instruktor闚. Ci instruktorzy, kt鏎zy cz瘰to nie wykonuj swoich obowi您k闚, uwa瘸j ze dla podopiecznych jedynym sposobem budowy mi窷ni jest spo篡wanie 鈔odk闚 wspomagaj帷ych. Takich unikamy!

TWARDY: - Aby mie stalow pow這k i przy okazji zrzuci kilka kilogram闚 „sade趾a” zacznij 獞iczy mi窷nie brzucha, najlepiej w domu i to codziennie i od dzi! Kilka prostych 獞icze wykonujemy w seriach do 20 powt鏎ze. W pierwszych tygodniach wykonuj 6 獞icze i tylko po jednej ew. dw鏂h seriach, potem zwi瘯szaj tylko liczb serii i tempo, czyli intensywno嗆. Tw鎩 trening nie mo瞠 przekroczy 30 minut. Postaraj si i rano wstawaj wcze郾iej. 鑿icz przed 郾iadaniem. Dwa miesi帷e takiego treningu wystarczy, by znacznie wzmocni mi窷nie brzucha i o kilka centymetr闚 zmniejszy obw鏚 w pasie. Po roku takiego treningu twoje mi窷nie brzucha zamieni si w stalowa pow這k i o to chodzi. Systematyczny trening jest podstawowym warunkiem powodzenia! Pami皻aj o tym siadaj帷 przed telewizorem!
Wybra: I.P.
Rej.779./PORADY -/2014.04.05/JWIP.PL
Aktualizacja 2014.04.19, godz. 22:55


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
Mistrzostwa Warszawy, 1981 r.
Mistrzostwa Warszawy, 1981 r.
KRZYSZTOF G紑NICKI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE