Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
4202473
osób.
Oni są z nami:
„Boska” poleca ćwiczenia...
Ćwiczenia skuteczne i sprawdzone poleca „Boska” Miss Olympia z 1990 r. (wzrost 173 cm, obecnie waży 60 kg, a w obwodzie talii 55 cm). Kilka ćwiczeń na najbardziej newralgiczne części kobiecej figury – mięśnie brzucha, od rozwoju których zależy plaski brzuch, jędrne pośladki, Talia osy. Są dość proste ruchowo, można je wykonywać w domu. Potrzeba tylko trochę siły woli i motywacji, aby mięśnie brzucha i okolic bioder poddać „obróbce”.

1. W leżeniu na plecach na dywanie, ramiona wyciągnięte wzdłuż tułowia, dłonie podkładamy pod pośladki. Następnie unosimy w górę głowę na wysokość 10 –15 cm i nieco wyżej wyprostowane w przód nogi. W tej pozycji staramy się wytrzymać od 5 do 10 sekund (stopniowo) i wracamy do leżenia tyłem. W jednaj serii staramy się wykonać 6-10 takich powtórzeń.

2. W pozycji jak wyżej, ale dłonie splatamy na karku. Jednocześnie unosimy nieco w gorę głowę i barki, a nogi ugięte w kolanach pod kątem 90 stopni z założonymi stopami podnosimy do pionu. Wytrzymujemy 5 –10 sekund i powtarzamy ruch.

3. W siadzie na taborecie lub krześle z niskim oparciem, stopy przylegają do ziemi. Na barki na wysokości karku umieszczamy zwykły, drewniany kij lub ręcznik trzymany oburącz z boku na wysokości barków. Z tej pozycji wykonujemy energiczne skręty tułowia w prawo i lewo bez odrywania pośladków od krzesła. Znakomite ćwiczenia na talię „osy”. W jednej serii staramy się wykonywać 20 – 40 skrętów.

Te ćwiczenia wystarczy wykonywać najpierw np. 3 razy w tygodniu, później 4-5 razy. Każde w 1-3 seriach (stopniowo), z małymi przerwami wypoczynkowymi.
Po kilku tygodniach efekt murowany, na waszej talii, brzuchu i pośladkach spocznie oko każdego mężczyzny.
(z art. „Talia Korinny”, brak nazwiska aut.)



Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Przemysław Kwiatk...
Stawiałem na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Kołecki...
Z Antonim Kołeck...
Flesz
Elina Gook, 2004
Elina Gook, 2004
JEWGIENIJ KOŁTUN, ROSJA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE