Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
4395044
osób.
Oni są z nami:
„Boska” poleca ćwiczenia...
Ćwiczenia skuteczne i sprawdzone poleca „Boska” Miss Olympia z 1990 r. (wzrost 173 cm, obecnie waży 60 kg, a w obwodzie talii 55 cm). Kilka ćwiczeń na najbardziej newralgiczne części kobiecej figury – mięśnie brzucha, od rozwoju których zależy plaski brzuch, jędrne pośladki, Talia osy. Są dość proste ruchowo, można je wykonywać w domu. Potrzeba tylko trochę siły woli i motywacji, aby mięśnie brzucha i okolic bioder poddać „obróbce”.

1. W leżeniu na plecach na dywanie, ramiona wyciągnięte wzdłuż tułowia, dłonie podkładamy pod pośladki. Następnie unosimy w górę głowę na wysokość 10 –15 cm i nieco wyżej wyprostowane w przód nogi. W tej pozycji staramy się wytrzymać od 5 do 10 sekund (stopniowo) i wracamy do leżenia tyłem. W jednaj serii staramy się wykonać 6-10 takich powtórzeń.

2. W pozycji jak wyżej, ale dłonie splatamy na karku. Jednocześnie unosimy nieco w gorę głowę i barki, a nogi ugięte w kolanach pod kątem 90 stopni z założonymi stopami podnosimy do pionu. Wytrzymujemy 5 –10 sekund i powtarzamy ruch.

3. W siadzie na taborecie lub krześle z niskim oparciem, stopy przylegają do ziemi. Na barki na wysokości karku umieszczamy zwykły, drewniany kij lub ręcznik trzymany oburącz z boku na wysokości barków. Z tej pozycji wykonujemy energiczne skręty tułowia w prawo i lewo bez odrywania pośladków od krzesła. Znakomite ćwiczenia na talię „osy”. W jednej serii staramy się wykonywać 20 – 40 skrętów.

Te ćwiczenia wystarczy wykonywać najpierw np. 3 razy w tygodniu, później 4-5 razy. Każde w 1-3 seriach (stopniowo), z małymi przerwami wypoczynkowymi.
Po kilku tygodniach efekt murowany, na waszej talii, brzuchu i pośladkach spocznie oko każdego mężczyzny.
(z art. „Talia Korinny”, brak nazwiska aut.)



Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Spotkanie z ambas...
Zmarł Antoni Kołe...
Pozdrowienia z wa...
Przemysław Kwiatk...
Stawiałem na wsze...
Flesz
Elina z trenerem, 2009 r.
Elina z trenerem, 2009 r.
J. KOŁTUN Z DZIEWCZĘTAMI, ROSJA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE