Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4400769
os鏏.
Oni s z nami:
Trening bez cud闚, cz. II. Autor Henryk Jasiak
Autor: Henryk Jasiak
Dennis Tinerino w okresie mi璠zy zawodami 獞iczy 4 razy w tygodniu
( poniedzia貫k – wtorek, czwartek – pi徠ek). W 1 i 2 dniu treningu 獞iczy mi窷nie najszersze grzbietu, klatki piersiowej, biceps闚 i 造dek, w 2 i 4 dniu – barki, triceps i uda. Na ka盥ym treningu poza tym wykonuje kilkana軼ie serii na mi窷nie brzucha. Jak z tego wynika, ka盥a grupa mi窷niowa 獞iczona jest dwukrotnie w ci庵u tygodnia. Tinerino przywi您uje wielk wag do prawid這wego wykonywania poszczeg鏊nych ruch闚 i maksymalnej koncentracji w trakcie ka盥ego 獞iczenia. Tylko w ten spos鏏 mo積a r闚nocze郾ie kszta速owa mas i definicj mi窷ni.
Oto zestaw 獞icze Dennisa Tinerino:

Pierwszy dzie treningowy
Klatka piersiowa
1. Wyciskanie le膨c na poziomej 豉wce, stopy wsparte na 豉wce – 4 serie z progresj + 3 serie z mniejszym obci捫eniem po 8 powt鏎ze.
2. Tzw. rozpi皻ki ugi皻ymi ramionami ze sztangielkami w le瞠niu na poziomej 豉wce.
Najszersze grzbietu
1. W pozycji stoj帷ej lub kl瘯u podci庵anie szerokim chwytem dr捫ka wyci庵u bloczkowego do karku – 4 do 6 serii po 8 –10.
2. W siadzie p豉skim „ wios這wanie” obur帷z na wyci庵u bloczkowym – r闚nie 4 – 6 x 8 –10.
ㄊdki
Wykonuje tylko jedno 獞iczenie, mianowicie w pozycji siedz帷ej na specjalnej maszynie (kolana obci捫one) wspi璚ia na palce z maksymalnym obci捫eniem i wytrzymaniem na 2 – 3 sekundy ruchu przy pe軟ym wspi璚iu – 4 do 6 serii po 8 –10.
Biceps
1. Wznosy i opusty ramion ze sztang w pozycji stoj帷ej, szeroki uchwyt, d這nie skierowane nieco na zewn徠rz.
2. W siadzie, plecy oparte o 軼ian, wznosy i opusty ramion w normalnym uchwycie „ krzy穎w” sztang.
3. Wznosy i opusty ramion na „modlitewniku” (specjalnej, sko郾ej desce, pozycja wyizolowana).
Wszystkie te 獞iczenia wykonuje bardo powoli, z du篡m napi璚iem mi窷ni po 4 serie 10 – 12 powt鏎ze.

Drugi dzie treningowy
Triceps
1. W le瞠niu ty貫m na poziomej 豉wce wyciskanie bardzo w御kim chwytem, „krzywej” sztangi z klatki piersiowej – 6 x 8.
2. Uginanie ramion w pozycji podpartej mi璠zy dwoma 豉wkami, krzes豉mi, taboretami – 4 x 12.
3. W pozycji stoj帷ej przy wyci庵u bloczkowym, tu堯w pochylony lekko do przodu – prostowanie przedramion (w御ki chwyt) w d馧 – 4 do 3 serii po 8 – 10.
Barki
T grup mi窷ni Tinerino ma wyj徠kowo dobrze rozwini皻 tote obecnie wykonuje tylko jedno 獞iczenie: w pozycji stoj帷ej podci庵anie sztangi wzd逝 tu這wia do brody w御kim chwytem – 4 serie po 8 powt鏎ze i 2 serie po 6 powt鏎ze (wi瘯sze obci捫enie).
Uda
1. Przysiady ze sztang na karku, stopy r闚nolegle – 1 seria z ma造m obci捫eniem, 4 z progresj ci篹aru i jeszcze 3 po 6 – 8 powt鏎ze.
2. W pozycji siedz帷ej na maszynie „no積ej” prostowanie n鏬 w kolanach – 4 x 8 – 10.
3. Na takiej samej maszynie, ale le膨c przodem uginanie n鏬 w kolanach (na dwug這we uda) – 4 x 8 – 10.
Na mi窷nie brzucha wykonuje dwa 獞iczenia: w mocno sko郾ej 豉wce wznosy tu這wia i wznosy n鏬 metod „do oporu”.
Autor: Henryk Jasiak, rok 1981.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Spotkanie z ambas...
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Flesz
Zas逝瞠ni
Zas逝瞠ni
W DOW笈 UZNANIA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE