Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4299634
os鏏.
Oni s z nami:
Trening bez cud闚, cz. II. Autor Henryk Jasiak
Autor: Henryk Jasiak
Dennis Tinerino w okresie mi璠zy zawodami 獞iczy 4 razy w tygodniu
( poniedzia貫k – wtorek, czwartek – pi徠ek). W 1 i 2 dniu treningu 獞iczy mi窷nie najszersze grzbietu, klatki piersiowej, biceps闚 i 造dek, w 2 i 4 dniu – barki, triceps i uda. Na ka盥ym treningu poza tym wykonuje kilkana軼ie serii na mi窷nie brzucha. Jak z tego wynika, ka盥a grupa mi窷niowa 獞iczona jest dwukrotnie w ci庵u tygodnia. Tinerino przywi您uje wielk wag do prawid這wego wykonywania poszczeg鏊nych ruch闚 i maksymalnej koncentracji w trakcie ka盥ego 獞iczenia. Tylko w ten spos鏏 mo積a r闚nocze郾ie kszta速owa mas i definicj mi窷ni.
Oto zestaw 獞icze Dennisa Tinerino:

Pierwszy dzie treningowy
Klatka piersiowa
1. Wyciskanie le膨c na poziomej 豉wce, stopy wsparte na 豉wce – 4 serie z progresj + 3 serie z mniejszym obci捫eniem po 8 powt鏎ze.
2. Tzw. rozpi皻ki ugi皻ymi ramionami ze sztangielkami w le瞠niu na poziomej 豉wce.
Najszersze grzbietu
1. W pozycji stoj帷ej lub kl瘯u podci庵anie szerokim chwytem dr捫ka wyci庵u bloczkowego do karku – 4 do 6 serii po 8 –10.
2. W siadzie p豉skim „ wios這wanie” obur帷z na wyci庵u bloczkowym – r闚nie 4 – 6 x 8 –10.
ㄊdki
Wykonuje tylko jedno 獞iczenie, mianowicie w pozycji siedz帷ej na specjalnej maszynie (kolana obci捫one) wspi璚ia na palce z maksymalnym obci捫eniem i wytrzymaniem na 2 – 3 sekundy ruchu przy pe軟ym wspi璚iu – 4 do 6 serii po 8 –10.
Biceps
1. Wznosy i opusty ramion ze sztang w pozycji stoj帷ej, szeroki uchwyt, d這nie skierowane nieco na zewn徠rz.
2. W siadzie, plecy oparte o 軼ian, wznosy i opusty ramion w normalnym uchwycie „ krzy穎w” sztang.
3. Wznosy i opusty ramion na „modlitewniku” (specjalnej, sko郾ej desce, pozycja wyizolowana).
Wszystkie te 獞iczenia wykonuje bardo powoli, z du篡m napi璚iem mi窷ni po 4 serie 10 – 12 powt鏎ze.

Drugi dzie treningowy
Triceps
1. W le瞠niu ty貫m na poziomej 豉wce wyciskanie bardzo w御kim chwytem, „krzywej” sztangi z klatki piersiowej – 6 x 8.
2. Uginanie ramion w pozycji podpartej mi璠zy dwoma 豉wkami, krzes豉mi, taboretami – 4 x 12.
3. W pozycji stoj帷ej przy wyci庵u bloczkowym, tu堯w pochylony lekko do przodu – prostowanie przedramion (w御ki chwyt) w d馧 – 4 do 3 serii po 8 – 10.
Barki
T grup mi窷ni Tinerino ma wyj徠kowo dobrze rozwini皻 tote obecnie wykonuje tylko jedno 獞iczenie: w pozycji stoj帷ej podci庵anie sztangi wzd逝 tu這wia do brody w御kim chwytem – 4 serie po 8 powt鏎ze i 2 serie po 6 powt鏎ze (wi瘯sze obci捫enie).
Uda
1. Przysiady ze sztang na karku, stopy r闚nolegle – 1 seria z ma造m obci捫eniem, 4 z progresj ci篹aru i jeszcze 3 po 6 – 8 powt鏎ze.
2. W pozycji siedz帷ej na maszynie „no積ej” prostowanie n鏬 w kolanach – 4 x 8 – 10.
3. Na takiej samej maszynie, ale le膨c przodem uginanie n鏬 w kolanach (na dwug這we uda) – 4 x 8 – 10.
Na mi窷nie brzucha wykonuje dwa 獞iczenia: w mocno sko郾ej 豉wce wznosy tu這wia i wznosy n鏬 metod „do oporu”.
Autor: Henryk Jasiak, rok 1981.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Rysunek
Rysunek
GALERIA PRAC WOJTKA SIUDMAKA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE