Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
4397158
osób.
Oni są z nami:
Filozofia płaskiego brzucha. Autor:D.M.
Medycyna dla Ciebie z tygodnikiem „Życie na Gorąco”.
Artykuł dla pań

Supertalia i wyrzeźbione mięśnie brzucha to cel, który możesz osiągnąć szybciej niż myślisz. Bez morderczych ćwiczeń i restrykcynych diet.
Niezbędna jest znajomość paru zasad walki z tuszą”.
I dalej przedstawiamy te zasady z nadzieją, że panie sukcesywnie będą tracić brzuszek.

Ustabilizuj trawienie
Chudniesz szybciej, gdy twój metabolizm jest sprawny i dobrze wchłaniasz wszystkie mikroelementy z pożywienia. Pracę jelit i przyswajanie z nich pierwiastków usprawni uzupełnianie naturalnej flory bakteryjnej przewodu pokarmowego. Nie zapominaj więc o codziennym jogurcie. Sięgnij też po bakterie Lactobactillus w kapsułkach
(Trilac, Colon C itp.). Nic tak nie przyspiesza spalania tłuszczów i trawienia, jak pozbycie się z organizmu trujących złogów. Pij wodę, która wypłucze toksyny z komórek (im więcej pijesz, tym tendencja do zatrzymywania jej w organizmie jest mniejsza, a ty nie puchniesz). Jedz błonik ( ziarna, owoce, warzywa) – to „miotła przewodu pokarmowego”.

Zadbaj o dietę
Chociaż mięso potrafi zalegać w przewodzie pokarmowym wiele dni, nie rezygnuj z niego. Twoje mięśnie potrzebują białka: przy treningu wytrzymałościowym musisz jeść dziennie przynajmniej 30 g. ( z indyka). Chcesz zastąpić je fasolą lub soją? Pamiętaj, że są wzdymające! Makaron, pieczywo, ryż kasze i słodycze jeść możesz do godz. 17 - są ci potrzebne w ciągu dnia, by organizm przerobił je na energię. Potem węglowodany odstaw – w nocy zmieniają się w tłuszcz i odkładają na brzuszku.
Najbardziej płaski brzuch masz między 17.a 20. dniem cyklu, a to z uwagi na działanie żeńskich hormonów płciowych, które przed menstruacją powodują magazynowanie wody w komórkach. Stąd PMS i uczucie przepełnienia. W drugiej części cyklu zrezygnuj więc z soli i łykaj 200 mg magnezu dziennie – ma działanie odwrotne. Podobny efekt ma suplementacja wapnia (1200 mg).

Twój program sportowy
Myślisz, że im dłużej będziesz ćwiczyć, tym szybciej stracisz zgromadzony na brzuchu tłuszczyk? Niezupełnie. Istotny jest rodzaj ćwiczeń. Jeśli bowiem chodzisz tylko na aerobik, chudniesz jedynie podczas ćwiczeń, a jeśli zdarza ci się raz w tygodniu odbyć trening wytrzymałościowy, tracisz tłuszczyk również w ciągu kolejnych 48 godzin. Czemu? Ćwiczenia wytrzymałościowe na poszczególne partię mięśni męczą je do tego stopnia, że potrzebują one właśnie dwóch dób, aby odbudować się i odzyskać formę. Niezbędny jest wtedy budulec w postaci białka (z diety) oraz energia, którą pobierają z zasobów tłuszczowych organizmu. Stąd efekt odchudzający treningu.

Najpopularniejszym ostatnio rodzajem ćwiczeń przyspieszających przemianę materii jest Peripheral Heart Action (PHA), o który poprosić można w niektórych siłowniach. To godzinny program koncentrujący się na przemian na mięśniach dolnych i górnych partii ciała. Przez 5 minut ćwiczysz intensywnie plecy, barki i brzuch, potem zmiana i 5 minut energicznych ćwiczeń na pośladki, uda i łydki. Pól minuty przerwy i od nowa. Wykonywanie programu PHA przez godzinę, jak żaden inny system ćwiczeń, poprawia cyrkulację krwi w całym krwiobiegu wraz drobnymi naczyniami włoskowatymi, dzięki czemu przyspiesza się metabolizm, a więc i spalanie tłuszczu. Metodę szczegółowo opisali brytyjscy naukowcy w książce Get your blood pumpin’ with the revolutionary PHA. W polsce dostępna na razie tylko w języku angielskim.

Metabolizm skutecznie przyspiesza pilates, system fitness, wymyślony na początku XX wieku przez Niemca Josefa Hubertusa Pilaresa, będący połączeniem jogi, baletu oraz ćwiczeń siłowych na mięśnie wszystkich partii ciała.

A jeśli nie możesz pozwolić sobie na angażujące czas i uwagę treningi wytrzymałościowe? Dla zapracowanych wymyślono pedometr, zegar z czujnikiem na nadgarstek, który mierzy liczbę wykonywanych w ciągu dnia kroków. Jeśli robisz ich ponad 12 tysięcy, można powiedzieć, że żyjesz wystarczająco aktywnie, aby sukcesywnie tracić brzuszek./Tygodnik: Życie na Gorąco", październik 2007 r./.
Autor: D.M.
Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Spotkanie z ambas...
Zmarł Antoni Kołe...
Pozdrowienia z wa...
Przemysław Kwiatk...
Stawiałem na wsze...
Flesz
Nieskazitelna figura
Nieskazitelna figura
J. KOŁTUN Z DZIEWCZĘTAMI, ROSJA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE