Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4905951
os鏏.
Oni s z nami:
Filozofia p豉skiego brzucha. Autor:D.M.
Medycyna dla Ciebie z tygodnikiem „砰cie na Gor帷o”.
Artyku dla pa

Supertalia i wyrze嬌ione mi窷nie brzucha to cel, kt鏎y mo瞠sz osi庵n望 szybciej ni my郵isz. Bez morderczych 獞icze i restrykcynych diet.
Niezb璠na jest znajomo嗆 paru zasad walki z tusz”.
I dalej przedstawiamy te zasady z nadziej, 瞠 panie sukcesywnie b璠 traci brzuszek.

Ustabilizuj trawienie
Chudniesz szybciej, gdy tw鎩 metabolizm jest sprawny i dobrze wch豉niasz wszystkie mikroelementy z po篡wienia. Prac jelit i przyswajanie z nich pierwiastk闚 usprawni uzupe軟ianie naturalnej flory bakteryjnej przewodu pokarmowego. Nie zapominaj wi璚 o codziennym jogurcie. Si璕nij te po bakterie Lactobactillus w kapsu趾ach
(Trilac, Colon C itp.). Nic tak nie przyspiesza spalania t逝szcz闚 i trawienia, jak pozbycie si z organizmu truj帷ych z這g闚. Pij wod, kt鏎a wyp逝cze toksyny z kom鏎ek (im wi璚ej pijesz, tym tendencja do zatrzymywania jej w organizmie jest mniejsza, a ty nie puchniesz). Jedz b這nik ( ziarna, owoce, warzywa) – to „miot豉 przewodu pokarmowego”.

Zadbaj o diet
Chocia mi瘰o potrafi zalega w przewodzie pokarmowym wiele dni, nie rezygnuj z niego. Twoje mi窷nie potrzebuj bia趾a: przy treningu wytrzyma這軼iowym musisz je嗆 dziennie przynajmniej 30 g. ( z indyka). Chcesz zast徙i je fasol lub soj? Pami皻aj, 瞠 s wzdymaj帷e! Makaron, pieczywo, ry kasze i s這dycze je嗆 mo瞠sz do godz. 17 - s ci potrzebne w ci庵u dnia, by organizm przerobi je na energi. Potem w璕lowodany odstaw – w nocy zmieniaj si w t逝szcz i odk豉daj na brzuszku.
Najbardziej p豉ski brzuch masz mi璠zy 17.a 20. dniem cyklu, a to z uwagi na dzia豉nie 瞠雟kich hormon闚 p販iowych, kt鏎e przed menstruacj powoduj magazynowanie wody w kom鏎kach. St康 PMS i uczucie przepe軟ienia. W drugiej cz窷ci cyklu zrezygnuj wi璚 z soli i 造kaj 200 mg magnezu dziennie – ma dzia豉nie odwrotne. Podobny efekt ma suplementacja wapnia (1200 mg).

Tw鎩 program sportowy
My郵isz, 瞠 im d逝瞠j b璠ziesz 獞iczy, tym szybciej stracisz zgromadzony na brzuchu t逝szczyk? Niezupe軟ie. Istotny jest rodzaj 獞icze. Je郵i bowiem chodzisz tylko na aerobik, chudniesz jedynie podczas 獞icze, a je郵i zdarza ci si raz w tygodniu odby trening wytrzyma這軼iowy, tracisz t逝szczyk r闚nie w ci庵u kolejnych 48 godzin. Czemu? 鑿iczenia wytrzyma這軼iowe na poszczeg鏊ne parti mi窷ni m璚z je do tego stopnia, 瞠 potrzebuj one w豉郾ie dw鏂h d鏏, aby odbudowa si i odzyska form. Niezb璠ny jest wtedy budulec w postaci bia趾a (z diety) oraz energia, kt鏎 pobieraj z zasob闚 t逝szczowych organizmu. St康 efekt odchudzaj帷y treningu.

Najpopularniejszym ostatnio rodzajem 獞icze przyspieszaj帷ych przemian materii jest Peripheral Heart Action (PHA), o kt鏎y poprosi mo積a w niekt鏎ych si這wniach. To godzinny program koncentruj帷y si na przemian na mi窷niach dolnych i g鏎nych partii cia豉. Przez 5 minut 獞iczysz intensywnie plecy, barki i brzuch, potem zmiana i 5 minut energicznych 獞icze na po郵adki, uda i 造dki. P鏊 minuty przerwy i od nowa. Wykonywanie programu PHA przez godzin, jak 瘸den inny system 獞icze, poprawia cyrkulacj krwi w ca造m krwiobiegu wraz drobnymi naczyniami w這skowatymi, dzi瘯i czemu przyspiesza si metabolizm, a wi璚 i spalanie t逝szczu. Metod szczeg馧owo opisali brytyjscy naukowcy w ksi捫ce Get your blood pumpin’ with the revolutionary PHA. W polsce dost瘼na na razie tylko w j瞛yku angielskim.

Metabolizm skutecznie przyspiesza pilates, system fitness, wymy郵ony na pocz徠ku XX wieku przez Niemca Josefa Hubertusa Pilaresa, b璠帷y po陰czeniem jogi, baletu oraz 獞icze si這wych na mi窷nie wszystkich partii cia豉.

A je郵i nie mo瞠sz pozwoli sobie na anga簑j帷e czas i uwag treningi wytrzyma這軼iowe? Dla zapracowanych wymy郵ono pedometr, zegar z czujnikiem na nadgarstek, kt鏎y mierzy liczb wykonywanych w ci庵u dnia krok闚. Je郵i robisz ich ponad 12 tysi璚y, mo積a powiedzie, 瞠 篡jesz wystarczaj帷o aktywnie, aby sukcesywnie traci brzuszek./Tygodnik: 砰cie na Gor帷o", pa寮ziernik 2007 r./.
Autor: D.M.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
Tr鎩k szli
Tr鎩k szli
W DOW笈 UZNANIA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE