Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4200146
os鏏.
Oni s z nami:
Nogi jak rze嬌ione.Autor:Stanislaw Zakrzewski
„SISSY” – rewelacyjne 獞iczenie mi窷ni ud

Pi瘯nie zarysowane mi窷nie uda da ka盥emu 獞iczenie bardzo intensywne, ale nadzwyczaj warto軼iowe. Jest to prawdziwe syzyfowa praca, ale zapewnia dobre wyniki. Ameryka雟cy kultury軼i nazywaj to 獞iczenie „Sissy – Squat” (syzyfowy przysiad).Bez stosowania tego 獞iczenia nie otrzyma si pi瘯nie rze嬌ionych ud.

Wykonuje si je bez obci捫enia lub z obci捫eniem. Niekt鏎zy, jak Vicenty Gironda, 獞iczy z ci篹arem przewieszonym przez barki i zwisaj帷ym z ty逝 – poza po郵adkami. Inni, jak Marvin Eder,uk豉daj ci篹ar na karku,, jeszcze inni (Doug Strohl) zarzucaj sztang na pier.

Obci捫enie powinno by takie, by pozwala這 wykona 10 p馧przysiad闚 w jednej serii( m闚imy tu o zaawansowanych). Po takiej serii najcz窷ciej nast瘼uje 20 powt鏎ze bez obci捫enia. Te p馧przysiady s znacznie szybsze od poprzednich. Po jednej lekkiej serii kombinowanej nawet ci, kt鏎zy trenuj od d逝窺zego czasu odczuj b鏊 mi窷niowy. Nale篡 wtedy rozlu幡i mi窷nie n鏬 przez „wytrz御anie”, by po unormowaniu oddechu przej嗆 do drugiej takiej serii (10 p馧przysiad闚 z obci捫eniem plus 20 przysiad闚 bez obci捫enia).

„Syzyfk” – jak to 獞iczenie nazywaj nasi kultury軼i – wykonuje si w rozkroku (10-30 cm), podstawiaj帷 pod pi皻y specjalny blok lub desk wysoko軼i 6-8 cm ( przymocowa j trzeba tak, by si nie rusza豉). Po przyj璚iu pewnej postawy, sk豉niamy lekko tu堯w do ty逝 i „spr篹ynujemy”, nieznacznie uginaj帷 i prostuj帷 kolana. Je郵i 獞iczenie wykonujemy przed lustrem, ju wtedy zaobserwujemy gr mi窷ni, cho w豉軼iwy ruch nast瘼uje dopiero za chwil, gdy si wykona p馧przysiad. Tu堯w musi by wci捫 odchylony do ty逝. Po przysiadzie nast瘼uje wprost n鏬, ale nie do ca趾owitego usztywnienia kolan, lecz do fazy, w kt鏎ej wykonali鄉y, „spr篹nowanie”. Po chwili zn闚 wracamy do p馧przysiadu itd.

Ze wzgl璠u na intensywno嗆 獞iczenia i dotkliwy b鏊 mi窷niowy, pocz徠kuj帷y powinni umiej皻nie dawkowa 獞iczenie, rozpoczynaj帷 od 2-3 ruch闚 oczywi軼ie bez obci捫enia./Listopad 1961 r./.
Autor: Stanis豉w Zakrzewski

Od Redakcji: 鑿iczenie intensywne i znakomicie skuteczne. Wystarczy mi耩 kawa貫k deski i dwa wiadra nape軟ione wod lub piaskiem i mamy znakomit „maszyn” do rze嬌ienia mi窷ni n鏬 o nieocenionej wprost warto軼i. (J.W.).
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
Medal "50-lat B造skawicy" (rewers)
Medal "50-lat B造skawicy" (rewers)
JUBILEUSZ "BΧSKAWICY"
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE