Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4298361
os鏏.
Oni s z nami:
鑿iczenia dla ka盥ego. Autor: Henryk Jasiak

Dla pocz徠kuj帷ych

Francesco Columbu maj帷y bardzo du瞠 do鈍iadczenie w 獞iczeniach kulturystycznych, u這篡 w latach 80. specjalny program treningowy dla pocz徠kuj帷ych. Jego zestaw 獞icze na pierwsze 6 miesi璚y treningu mo瞠 by stosowany przez trenuj帷ych r騜ne dyscypliny sportowe w celu zwi瘯szenia si造 i rozbudowy mi窷ni.

Pocz徠kuj帷ym radzi on 獞iczy 3 razy w tygodniu (co drugi dzie), przez pierwszy miesi帷 ka盥e 獞iczenie w jednej serii (po15 – 20 powt鏎ze), przez nast瘼ne – po 2-3 serie. Trening taki nie powinien trwa d逝瞠j ni ok. 50 – 60 minut, dlatego tez nale篡 stopniowo skraca przerwy wypoczynkowe mi璠zy seriami, 獞iczy do嗆 intensywnie. Trening taki s逝篡 wszechstronnemu rozwojowi mi窷ni, si造 i og鏊nej sprawno軼i fizycznej. Nale篡 r闚nie przestrzega kolejno軼i podanych 獞icze.
A oto zestaw 獞icze dla ka盥ego
1. Wspi璚ia na palce ze sztang na barkach.
2. W pozycji siedz帷ej, sztanga u這穎na na udach – wspi璚ia na palcach st鏕.
3. Przysiady ze sztang trzyman na barkach, pi皻y st鏕 ustawione na podk豉dce.
4. W pozycji le膨c przodem uginanie n鏬 w kolanach z oporowaniem partnera (lub na specjalnym przyrz康zie).
5. Podci庵anie szerokim chwytem na dr捫ku do klatki piersiowej ( tylko do 10 pow.).
6. W opadzie przodem podci庵anie sztangi do klatki piersiowej ( szeroki chwyt).
7. W le瞠niu ty貫m na poziomej 豉weczce wyciskanie sztangi szerokim uchwytem.
8. Uginanie ramion ( g喚bokie) na por璚zach przy軼iennych.
9. W pozycji stoj帷ej unoszenie ramion bokiem w g鏎 ( hantle lub sztangielki).
10. W pozycji stoj帷ej naprzemianr璚zne unoszenie ramion przodem w gor (hantle, sztangielki).
11. W pozycji siedz帷ej naprzemianr璚zne wznosy i opusty ramion ze sztangielkami.
12. W pozycji stoj帷ej wznosy i opusty ramion ze sztang.
13. W le瞠niu ty貫m na 豉wce poziomej wyciskanie sztangi w御kim chwytem.
14. W le瞠niu ty貫m na poziomej 豉wce wyciskanie francuskie sztang ( opuszczamy do czo豉).
15. W siadzie, przedramiona oparte o uda – uginanie nadgarstk闚 ze sztangielkami podchwytem.
16. W siadzie uginanie nadgarstk闚 ze sztang nachwytem.
17. W pozycji stoj帷ej, na barkach trzymamy dr捫ek - sk這ny boczne.
18. Z le瞠nia na poziomej 豉wce, nogi wsparte, kolana lekko ugi皻e – sk這ny tu這wia w prz鏚.
Autor: Henryk Jasiak, lata 80. Opublikowany w „WS”. Na zdj璚iu: F. Colombu, fot. z "La monde du Muscle",1976.
JWIP. PL. Powy窺zy zestaw daje gwarancje, 瞠 獞icz帷y go po 6 miesi帷ach systematycznego treningu podwoi sw si喚 i uzyska znaczny przyrost masy mi窷niowej. Zestaw przetestowany na grupie m這dzie篡 warszawskiej si這wni.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Robert Piotrkowicz, 2007 r.
Robert Piotrkowicz, 2007 r.
SYLWETKI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE