Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4209003
os鏏.
Oni s z nami:
鑿iczenia dla ka盥ego. Autor: Henryk Jasiak

Dla pocz徠kuj帷ych

Francesco Columbu maj帷y bardzo du瞠 do鈍iadczenie w 獞iczeniach kulturystycznych, u這篡 w latach 80. specjalny program treningowy dla pocz徠kuj帷ych. Jego zestaw 獞icze na pierwsze 6 miesi璚y treningu mo瞠 by stosowany przez trenuj帷ych r騜ne dyscypliny sportowe w celu zwi瘯szenia si造 i rozbudowy mi窷ni.

Pocz徠kuj帷ym radzi on 獞iczy 3 razy w tygodniu (co drugi dzie), przez pierwszy miesi帷 ka盥e 獞iczenie w jednej serii (po15 – 20 powt鏎ze), przez nast瘼ne – po 2-3 serie. Trening taki nie powinien trwa d逝瞠j ni ok. 50 – 60 minut, dlatego tez nale篡 stopniowo skraca przerwy wypoczynkowe mi璠zy seriami, 獞iczy do嗆 intensywnie. Trening taki s逝篡 wszechstronnemu rozwojowi mi窷ni, si造 i og鏊nej sprawno軼i fizycznej. Nale篡 r闚nie przestrzega kolejno軼i podanych 獞icze.
A oto zestaw 獞icze dla ka盥ego
1. Wspi璚ia na palce ze sztang na barkach.
2. W pozycji siedz帷ej, sztanga u這穎na na udach – wspi璚ia na palcach st鏕.
3. Przysiady ze sztang trzyman na barkach, pi皻y st鏕 ustawione na podk豉dce.
4. W pozycji le膨c przodem uginanie n鏬 w kolanach z oporowaniem partnera (lub na specjalnym przyrz康zie).
5. Podci庵anie szerokim chwytem na dr捫ku do klatki piersiowej ( tylko do 10 pow.).
6. W opadzie przodem podci庵anie sztangi do klatki piersiowej ( szeroki chwyt).
7. W le瞠niu ty貫m na poziomej 豉weczce wyciskanie sztangi szerokim uchwytem.
8. Uginanie ramion ( g喚bokie) na por璚zach przy軼iennych.
9. W pozycji stoj帷ej unoszenie ramion bokiem w g鏎 ( hantle lub sztangielki).
10. W pozycji stoj帷ej naprzemianr璚zne unoszenie ramion przodem w gor (hantle, sztangielki).
11. W pozycji siedz帷ej naprzemianr璚zne wznosy i opusty ramion ze sztangielkami.
12. W pozycji stoj帷ej wznosy i opusty ramion ze sztang.
13. W le瞠niu ty貫m na 豉wce poziomej wyciskanie sztangi w御kim chwytem.
14. W le瞠niu ty貫m na poziomej 豉wce wyciskanie francuskie sztang ( opuszczamy do czo豉).
15. W siadzie, przedramiona oparte o uda – uginanie nadgarstk闚 ze sztangielkami podchwytem.
16. W siadzie uginanie nadgarstk闚 ze sztang nachwytem.
17. W pozycji stoj帷ej, na barkach trzymamy dr捫ek - sk這ny boczne.
18. Z le瞠nia na poziomej 豉wce, nogi wsparte, kolana lekko ugi皻e – sk這ny tu這wia w prz鏚.
Autor: Henryk Jasiak, lata 80. Opublikowany w „WS”. Na zdj璚iu: F. Colombu, fot. z "La monde du Muscle",1976.
JWIP. PL. Powy窺zy zestaw daje gwarancje, 瞠 獞icz帷y go po 6 miesi帷ach systematycznego treningu podwoi sw si喚 i uzyska znaczny przyrost masy mi窷niowej. Zestaw przetestowany na grupie m這dzie篡 warszawskiej si這wni.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
Tomasz ζpi雟ki
Tomasz ζpi雟ki
GO列IE
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE