Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4808354
os鏏.
Oni s z nami:
W bicepsie 47,5 cm. Autor: Jan W這darek

Marian Rossa wymy郵i metod na swoje oporne mi窷nie ramion i j zastosowa z rewelacyjnym wynikiem!

Marian Rossa – w latach 1960 -1970 wszechstronny sportowiec i znakomicie zbudowany kulturysta. Potrafi przez 2 godziny wykonywa tylko dwa 獞iczenia.
Zaczyna od biceps闚. siedz帷 na sko郾ej 豉wce ugina ramiona obci捫one sztangielkami o wadze od 25 do 45 kg.
Stosowa bardzo kr鏒kie odpoczynki mi璠zy seriami. Po godzinie na tej samej 豉wce przyst瘼owa do wyciskania 100 kilogramowej sztangi w w御kim uchwycie le膨c. Obci捫enie stopniowo zwi瘯sza do 140 kg.
Oczywi軼ie, na sw鎩 spos鏏 udoskonali to 獞iczenie. Gryf sztangi, tu nad klatk piersiow, na chwile zatrzymywa i mocno napina tricepsy.

Stosowana przez niego metoda da豉 mu niespotykan rze嬌 ramion i 47,5 cm w obwodzie biceps闚. Takich w owym czasach, nie mia nikt w kraju!

Fot.: Jan Rozmarynowski

O sportowych wynikach Mariana, przeczytaj w artykule pt.: "Mariana Rossy spos鏏 na bicepsy" (Dzia: "Trening").



Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
Tomek pomocny
Tomek pomocny
WALDEK, TOMEK, PAWE z Warszawy
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE