Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4303864
os鏏.
Oni s z nami:
P馧metrowy biceps
Earl Maynard – Anglik o p馧metrowym obwodzie bicepsu.
Dla wielu kulturyst闚 rozw鎩 mi窷ni ramienni urasta do problemu. Cz瘰to si, bowiem zdarza, 瞠 mi窷nie te rozwijaj si do嗆 opornie. Zw豉szcza w闚czas, gdy dosz造 ju do pewnego i to do嗆 znacznego stopnia rozwoju.
Earl Maynard wybitny kulturysta Wielkiej Brytanii, kt鏎y w swej karierze ( lata 50-60.- przyp. J.W.), Zdobywa najwy窺ze tytu造, podaje niezawodn jego zdaniem recept na rozw鎩 bicepsu. Wypr鏏owa j na sobie.


Oto cztery 獞iczenia, kt鏎e wykonuje w dw鏂h seriach „kombinowanych” (陰czonych- przyp. J.W.).
I seria:
a) zginanie przedramion w 鈔ednim uchwycie sztangi,
b) wyciskanie „francuskie” sztang, czyli wznosy przedramion w g鏎 z pozycji stoj帷ej.
Oba te 獞iczenia stanowi jedn ca這嗆. Po 8-10 ruchach zginania przedramion nast瘼uje tyle ruch闚 „francuskiego wyciskania”. Wykonanie obu tych 獞icze stanowi jedn seri kombinowan. A serii takich nale篡 wykona cztery. Obci捫enie powinno pozwala na stosunkowo 豉twe i w miar szybkie wykonanie 8 ruch闚. Zwraca na dok豉dno嗆 獞icze.
II seria:
a) stoj帷 wznosy przedramion ze sztangielkami
b) „szwedki” – uginanie i wyprosty ramion na trzech sto趾ach (czyli wykonujemy pompki – przyp. J.W.).
Gdy i te 獞iczenia wykonamy po 8-10 razy, mamy jedn seri kombinowan poza sob. R闚nie i tych serii wykonujemy cztery. Po ka盥ej takiej kombinowanej nast瘼uje 2- minutowa przerwa wypoczynkowa, w czasie, kt鏎ej nale篡 wykona kilka rozlu幡ie i g喚bokich wydech闚.


Dick Torio - czo這wy ci篹arowiec i kulturysta USA , "uderzy" - metod Earla - w swoje ramiona, rezultat widoczny. Fot. z "Strenth and Health",1959.

JWIP.PL ( Jan W這darek). Niniejsze porady wykorzystywali i nasi kultury軼i. Mi璠zy innymi Mieczys豉w Krydzi雟ki maj帷y trudno軼i z rozwojem swoich ramion stosuj帷 przez rok te dwie super serie, znacznie zbli篡 ramiona do obwodu 47 cm, a wa篡 tylko 87 kg.). Oczywi軼ie powy窺zy zestaw jest wy陰cznie dla tych, z co najmniej 2-letnim sta瞠m treningowym.
W tym miejscu trzeba powiedzie kolejny raz, ze propozycja Eerla to niby stara jak kulturystyka, bo ona z 1958 roku, czyli ma ju 50 lat, lecz ci庵le rewelacyjnie skuteczna, ale nie dla tych, kt鏎zy nie wiedz, co to s „szwedki”.
Porady Erla pochodz ze zbior闚 Stanis豉wa Zakrzewskiego. Artyku ukaza造 si m.in. w „SdW w 1961 roku.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Nasza stra - "pretorianie" z 1973 r.
Nasza stra - "pretorianie" z 1973 r.
50 LAT "BΧSKAWICY" 1958-2008
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE