Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4907939
os鏏.
Oni s z nami:
Ulubione 獞iczenia mistrz闚, z lat 50. i 60. - Eddie Silvestre. Autor: Stanis豉w Zakrzewski

E. Sylvestre (Meksyk)- IFBB Mr Universe, Montreal 1959

Od JWIP
Ka盥y z nas ma z t grup mi窷ni problem. Na nic bowiem zda si pot篹ny biceps i triceps, je郵i przedrami nie b璠zie robi wra瞠nia.
My ludzie sztangi wiemy, 瞠 najwa積iejsze s silne nogi i plecy, ale przecie d捫ymy do proporcjonalnego rozwoju muskulatury. Mi窷ni przedramienia u篡wamy codziennie wykonuj帷 podstawowe czynno軼i jak pisanie, jedzenie, mycie z瑿闚. Zginacze i prostowniki nadgarstka s wi璚 oporne na rozw鎩, kt鏎y je郵i nast徙i to tylko do pewnego momentu. Przedramiona trzeba katowa, by nast瘼owa ich wzrost. Silne przedrami daje mo磧iwo嗆 u篡wania wi瘯szych ci篹ar闚 do treningu ramion i nie tylko. Kto ubolewa, 瞠 ma s豉be przedrami – niech natychmiast sko鎍zy narzeka i bezzw這cznie zabierze si do pracy, po uprzedniej lekturze artyku逝 Stanis豉wa Zakrzewskiego pt. „Ulubione 獞iczenia mistrz闚 – Eddie Silvestre”.
Marcin Matczak, 3 pa寮ziernika 2008 r.


Ulubione 獞iczenia mistrz闚 - Eddie Silvestre
„Kto znajdzie klucz do sukcesu ten zwyci篹a” – twierdzi Eddie Silvestre (Mr Universe).
A kluczem tym s odpowiednio dobrane 獞iczenia, wykonywane w 軼i郵e okre郵onych seriach i ilo軼i powt鏎ze.
Oto dwie potr鎩ne kombinowane serie, dzi瘯i kt鏎ym Silvestre szybko rozwin掖 mi窷nie przedramion.

I seria
1.Zginanie i prostowanie nadgarstk闚 – podchwyt
Tu堯w nieruchomy, zgina wy陰cznie staw nadgarstkowy. 8 – 10 powt鏎ze
2.Zginanie i prostowanie nadgarstka
Rami ze sztangielk zwieszone swobodnie. Ruch wykonywany do wewn徠rz.
8 – 10 powt鏎ze.
3.Zginanie i prostowanie nadgarstka z oparciem r瘯i.
D這 skierowana w d馧. 8 – 10 powt鏎ze.
Po wykonaniu tych trzech 獞icze Silvestre stosuje jednominutowa przerw wypoczynkow, po czym powtarza zn闚 wszystkie trzy 獞iczenia (ka盥y ruch po 8 -10 razy) w podanej kolejno軼i. Seri powtarza 3 razy.

II seria
1.Zginanie i prostowanie nadgarstka – nachwyt
8 -10 powt鏎ze
2.Skr皻y nadgarstka
Z pozycji jak na zdj璚iu najpierw daleki skr皻 nadgarstka na zewn徠rz, a p騧niej do wewn徠rz. Ruch wy陰cznie w nadgarstku. υkie i ramiona nieruchome.
8 – 10 powt鏎ze.
3.Zginanie i prostowanie nadgarstka
R瘯a wolna oparta na kolanie. 8 – 10 powt鏎ze. Seri wykonuje si 3 razy.
Autor: Stanis豉w Zakrzewski (Z „ABC M這dego Si豉cza”, Warszawa 1962).


Od Mariusza Matczaka. Wszystkim niezdecydowanym przypominamy jeszcze s這wa Arnolda Schwarzeneggera:
„M鎩 dobry kolega poprosi mnie o ocen swoich ramion. Kiedy zacz掖 podwija r瘯awy, by pokaza bicepsy, kaza貫m mu przerwa. Nie sprawia造 瘸dnego wra瞠nia. Popatrzy na mnie z niedowierzaniem - przecie nawet nie zd捫y ich napr篹y. Delikatnie wyja郾i貫m mu, 瞠 skoro r瘯awy podwin掖 ju do 這kci i nie wida 瘸dnych mi窷ni, na nikim nie sprawi to wra瞠nia - na pewno nie na s璠ziach, ani te na dziewczynach. Ramiona nie zaczynaj si od 這kci (gdyby tak by這, r瘯awiczki wygl康a造by pewnie tak samo jak skarpetki), wi璚 nie wolno zak豉da, 瞠 szokuj帷 swoimi bicepsami i tricepsami uniknie si zwr鏂enia uwagi na niedorozwini皻e przedramiona”.
3 pa寮ziernika 2008 r.


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
I mistrzostwa Warszawy, 1961 r.
I mistrzostwa Warszawy, 1961 r.
Stanis豉w Zakrzewski (1907 - 1972)
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE