Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4303838
os鏏.
Oni s z nami:
Ulubione 獞iczenia mistrz闚, z lat 50. i 60. - Eddie Silvestre. Autor: Stanis豉w Zakrzewski

E. Sylvestre (Meksyk)- IFBB Mr Universe, Montreal 1959

Od JWIP
Ka盥y z nas ma z t grup mi窷ni problem. Na nic bowiem zda si pot篹ny biceps i triceps, je郵i przedrami nie b璠zie robi wra瞠nia.
My ludzie sztangi wiemy, 瞠 najwa積iejsze s silne nogi i plecy, ale przecie d捫ymy do proporcjonalnego rozwoju muskulatury. Mi窷ni przedramienia u篡wamy codziennie wykonuj帷 podstawowe czynno軼i jak pisanie, jedzenie, mycie z瑿闚. Zginacze i prostowniki nadgarstka s wi璚 oporne na rozw鎩, kt鏎y je郵i nast徙i to tylko do pewnego momentu. Przedramiona trzeba katowa, by nast瘼owa ich wzrost. Silne przedrami daje mo磧iwo嗆 u篡wania wi瘯szych ci篹ar闚 do treningu ramion i nie tylko. Kto ubolewa, 瞠 ma s豉be przedrami – niech natychmiast sko鎍zy narzeka i bezzw這cznie zabierze si do pracy, po uprzedniej lekturze artyku逝 Stanis豉wa Zakrzewskiego pt. „Ulubione 獞iczenia mistrz闚 – Eddie Silvestre”.
Marcin Matczak, 3 pa寮ziernika 2008 r.


Ulubione 獞iczenia mistrz闚 - Eddie Silvestre
„Kto znajdzie klucz do sukcesu ten zwyci篹a” – twierdzi Eddie Silvestre (Mr Universe).
A kluczem tym s odpowiednio dobrane 獞iczenia, wykonywane w 軼i郵e okre郵onych seriach i ilo軼i powt鏎ze.
Oto dwie potr鎩ne kombinowane serie, dzi瘯i kt鏎ym Silvestre szybko rozwin掖 mi窷nie przedramion.

I seria
1.Zginanie i prostowanie nadgarstk闚 – podchwyt
Tu堯w nieruchomy, zgina wy陰cznie staw nadgarstkowy. 8 – 10 powt鏎ze
2.Zginanie i prostowanie nadgarstka
Rami ze sztangielk zwieszone swobodnie. Ruch wykonywany do wewn徠rz.
8 – 10 powt鏎ze.
3.Zginanie i prostowanie nadgarstka z oparciem r瘯i.
D這 skierowana w d馧. 8 – 10 powt鏎ze.
Po wykonaniu tych trzech 獞icze Silvestre stosuje jednominutowa przerw wypoczynkow, po czym powtarza zn闚 wszystkie trzy 獞iczenia (ka盥y ruch po 8 -10 razy) w podanej kolejno軼i. Seri powtarza 3 razy.

II seria
1.Zginanie i prostowanie nadgarstka – nachwyt
8 -10 powt鏎ze
2.Skr皻y nadgarstka
Z pozycji jak na zdj璚iu najpierw daleki skr皻 nadgarstka na zewn徠rz, a p騧niej do wewn徠rz. Ruch wy陰cznie w nadgarstku. υkie i ramiona nieruchome.
8 – 10 powt鏎ze.
3.Zginanie i prostowanie nadgarstka
R瘯a wolna oparta na kolanie. 8 – 10 powt鏎ze. Seri wykonuje si 3 razy.
Autor: Stanis豉w Zakrzewski (Z „ABC M這dego Si豉cza”, Warszawa 1962).


Od Mariusza Matczaka. Wszystkim niezdecydowanym przypominamy jeszcze s這wa Arnolda Schwarzeneggera:
„M鎩 dobry kolega poprosi mnie o ocen swoich ramion. Kiedy zacz掖 podwija r瘯awy, by pokaza bicepsy, kaza貫m mu przerwa. Nie sprawia造 瘸dnego wra瞠nia. Popatrzy na mnie z niedowierzaniem - przecie nawet nie zd捫y ich napr篹y. Delikatnie wyja郾i貫m mu, 瞠 skoro r瘯awy podwin掖 ju do 這kci i nie wida 瘸dnych mi窷ni, na nikim nie sprawi to wra瞠nia - na pewno nie na s璠ziach, ani te na dziewczynach. Ramiona nie zaczynaj si od 這kci (gdyby tak by這, r瘯awiczki wygl康a造by pewnie tak samo jak skarpetki), wi璚 nie wolno zak豉da, 瞠 szokuj帷 swoimi bicepsami i tricepsami uniknie si zwr鏂enia uwagi na niedorozwini皻e przedramiona”.
3 pa寮ziernika 2008 r.


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Tomasz ζpi雟ki
Tomasz ζpi雟ki
GO列IE
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE