Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4209002
os鏏.
Oni s z nami:
Trening Lou Degny. Autor: Stanis豉w Zakrzewski

Lou Degni wskazuje drog do si造 i pi瘯nej sylwetki

W poprzednim numerze przedstawili鄉y sylwetk Lou Degniego, sylwetk kulturysty i artysty filmowego w jednej osobie. Dzi podajemy 獞iczenia, kt鏎e doprowadzi造 go do mistrzostwa.


灣ICZENIA MI呇NI GRZBIETU
1. Podci庵anie si na r瘯ach (w zwisie na dr捫ku) przenosz帷 g這w przed dr捫ek
Pocz徠kuj帷y oznaczeni w dalszym ci庵u liter (P) – 2 serie po 3 – 5 ruch闚.
Zaawansowani (Z) 4 do 8 serii po 10 – 20 ruch闚.
2. W opadzie – podci庵anie sztangi do klatki piersiowej
P – 2 serie po 8 ruch闚
Z – 4-8 serii po 8 ruch闚

灣ICZENIA MI呇NI KLATKI PIERSIOWEJ
3. Wyciskanie sztangielek w le瞠niu na sko郾ej 豉wce
P – 3 serie po 8 ruch闚
Z – 4 – 8 serii po 10 ruch闚
4. Przenoszenie wyprostowanych ramion w prz鏚 i w ty
P – 3 serie po 6 – 8 ruch闚
Z – 4-8 serii po 10 ruch闚

灣ICZENIA MI呇NI RAMION
5. Wznosy przedramienia (sztanga trzymana podchwytem)
P – 2 serie po 6 ruch闚
Z – 3 – 4 serie po 8 ruch闚 (z b. du篡m obci捫eniem, tak 瞠 獞icz帷y zmuszony jest do wykonania „ruchu oszukanego”, tzn. dopomo瞠nia sobie ruchem bioder)
6. Wznosy przedramion w w御kim uchwycie (sztanga trzymana nachwytem)
P – 2 serie po 8 ruch闚
Z – 3-4 serie po 8 – 10 ruch闚
7. Wznosy przedramienia ze znacznym obci捫eniem
P – 2 serie po 8 powt鏎ze
Z – 3-4 serie po 10-12 ruch闚 na ka盥 r瘯
鑿iczenia od 5-7 wykonuje si w SUPER-SERIACH , to znaczy najpierw wykonujemy seri wszystkich 3 獞icze, a po d逝窺zym odpoczynku (do unormowania oddechu) powtarzamy seri po raz drugi, trzeci i ewentualnie czwarty.

灣ICZENIA MI呇NI BARK紟
8. Podci庵anie sztangi wzd逝 tu這wia (podchwyt, w御ki chwyt)
P – 2 serie po 8 ruch闚
Z – 3-5 serii po 10 ruch闚
9. Wznos bokiem ramienia obci捫onego sztangielk
P – 2 serie po 8 ruch闚
Z – 3-5 serii po 10 ruch闚

灣ICZENIE MI呇NI BRZUCHA
10. W siadzie – podci庵anie i wyprosty n鏬 w prz鏚
P – 2 serie po 15 ruch闚
Z – 4-10 serii po 20 – 40 ruch闚

灣ICZENIE MI呇NI N笉
11. Przysiady i wyprosty n鏬 sposobem „hak” (od Hackenschmidta). Sztanga trzymana z ty逝.
P – 2 serie po 15 ruch闚
Z – 3-10 serii po 6-8 ruch闚

Lou Degni przy kilku seriach (na mi窷nie n鏬) odchyla tu堯w mocno do ty逝, wykonuj帷 tzw. „syzyfk”. Obci捫enie do poszczeg鏊nych 獞icze nale篡 tak dobiera, by podan ilo嗆 ruch闚 w serii mo積a by這 wykona stosunkowo 豉two. 鑿iczy w dobrze wietrzonej salce lub na powietrzu. Ilo嗆 serii i obci捫enie dawkowa bardzo b. ostro積ie.
Nie przem璚za si. Do rozgrzewki, jak i do 獞icze ko鎍owych, w陰cza 獞iczenia zr璚zno軼i i akrobatyczne oraz trucht lub „skakank”.
Autor: Stanis豉w Zakrzewski – „Sport dla Wszystkich” nr 18 / 1962, przygotowa: Marcin Matczak 30 stycznia 2009 r.

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
Zalesie G鏎ne, 1965 r.
Zalesie G鏎ne, 1965 r.
ONI BYLI PIERWSI (1957-1965)
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE