Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4299661
os鏏.
Oni s z nami:
Trening Lou Degny. Autor: Stanis豉w Zakrzewski

Lou Degni wskazuje drog do si造 i pi瘯nej sylwetki

W poprzednim numerze przedstawili鄉y sylwetk Lou Degniego, sylwetk kulturysty i artysty filmowego w jednej osobie. Dzi podajemy 獞iczenia, kt鏎e doprowadzi造 go do mistrzostwa.


灣ICZENIA MI呇NI GRZBIETU
1. Podci庵anie si na r瘯ach (w zwisie na dr捫ku) przenosz帷 g這w przed dr捫ek
Pocz徠kuj帷y oznaczeni w dalszym ci庵u liter (P) – 2 serie po 3 – 5 ruch闚.
Zaawansowani (Z) 4 do 8 serii po 10 – 20 ruch闚.
2. W opadzie – podci庵anie sztangi do klatki piersiowej
P – 2 serie po 8 ruch闚
Z – 4-8 serii po 8 ruch闚

灣ICZENIA MI呇NI KLATKI PIERSIOWEJ
3. Wyciskanie sztangielek w le瞠niu na sko郾ej 豉wce
P – 3 serie po 8 ruch闚
Z – 4 – 8 serii po 10 ruch闚
4. Przenoszenie wyprostowanych ramion w prz鏚 i w ty
P – 3 serie po 6 – 8 ruch闚
Z – 4-8 serii po 10 ruch闚

灣ICZENIA MI呇NI RAMION
5. Wznosy przedramienia (sztanga trzymana podchwytem)
P – 2 serie po 6 ruch闚
Z – 3 – 4 serie po 8 ruch闚 (z b. du篡m obci捫eniem, tak 瞠 獞icz帷y zmuszony jest do wykonania „ruchu oszukanego”, tzn. dopomo瞠nia sobie ruchem bioder)
6. Wznosy przedramion w w御kim uchwycie (sztanga trzymana nachwytem)
P – 2 serie po 8 ruch闚
Z – 3-4 serie po 8 – 10 ruch闚
7. Wznosy przedramienia ze znacznym obci捫eniem
P – 2 serie po 8 powt鏎ze
Z – 3-4 serie po 10-12 ruch闚 na ka盥 r瘯
鑿iczenia od 5-7 wykonuje si w SUPER-SERIACH , to znaczy najpierw wykonujemy seri wszystkich 3 獞icze, a po d逝窺zym odpoczynku (do unormowania oddechu) powtarzamy seri po raz drugi, trzeci i ewentualnie czwarty.

灣ICZENIA MI呇NI BARK紟
8. Podci庵anie sztangi wzd逝 tu這wia (podchwyt, w御ki chwyt)
P – 2 serie po 8 ruch闚
Z – 3-5 serii po 10 ruch闚
9. Wznos bokiem ramienia obci捫onego sztangielk
P – 2 serie po 8 ruch闚
Z – 3-5 serii po 10 ruch闚

灣ICZENIE MI呇NI BRZUCHA
10. W siadzie – podci庵anie i wyprosty n鏬 w prz鏚
P – 2 serie po 15 ruch闚
Z – 4-10 serii po 20 – 40 ruch闚

灣ICZENIE MI呇NI N笉
11. Przysiady i wyprosty n鏬 sposobem „hak” (od Hackenschmidta). Sztanga trzymana z ty逝.
P – 2 serie po 15 ruch闚
Z – 3-10 serii po 6-8 ruch闚

Lou Degni przy kilku seriach (na mi窷nie n鏬) odchyla tu堯w mocno do ty逝, wykonuj帷 tzw. „syzyfk”. Obci捫enie do poszczeg鏊nych 獞icze nale篡 tak dobiera, by podan ilo嗆 ruch闚 w serii mo積a by這 wykona stosunkowo 豉two. 鑿iczy w dobrze wietrzonej salce lub na powietrzu. Ilo嗆 serii i obci捫enie dawkowa bardzo b. ostro積ie.
Nie przem璚za si. Do rozgrzewki, jak i do 獞icze ko鎍owych, w陰cza 獞iczenia zr璚zno軼i i akrobatyczne oraz trucht lub „skakank”.
Autor: Stanis豉w Zakrzewski – „Sport dla Wszystkich” nr 18 / 1962, przygotowa: Marcin Matczak 30 stycznia 2009 r.

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Przed turniejem 2013
Przed turniejem 2013
JEWGIENIJ KOΡUN, ROSJA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE