Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4907968
os鏏.
Oni s z nami:
Gubienie wagi w spos鏏 zdrowy. Autor: S.D.

Rys. Jerzy Jankiewicz

Nie prowadzi si u nas takiej statystyki, kt鏎a by pokazywa豉, ile tysi璚y, a z pewno軼i i setek tysi璚y os鏏 ma znaczn nadwag w postaci zwa堯w t逝szczu lub … zarysowuj帷ego si brzucha w spos鏏 bardzo wyra幡y. Nie notuje si u nas nigdzie, ile os鏏 przedwcze郾ie starzeje si lub traci zdrowie z powodu nadmiernego ot逝szczenia. Jedno jest pewne, 瞠 podobnie, jak w wielu krajach r闚nie i w Polsce, jest to „choroba” powszechna.

A jednak w wielu przypadkach mo積a j zwalczy w prosty spos鏏, stosuj帷 systematycznie powtarzany trucht. 畝dna „dieta cud” nie jest w stanie zrobi tyle dobrego, co w豉郾ie odpowiednie 獞iczenia.

Dla kulturyst闚, nawet rekreacyjnych – sprawa ta nabiera szczeg鏊nego znaczenia. Nawet pod軼i馧ka t逝szczowa powinna by wyeliminowana, by mi窷nie nabra造 pi瘯nego wyrazu, by造 „elastyczniejsze”.

Na pierwszym miejscu trzeba postawi marsz i bieg. Do pracy trzeba przej嗆 pieszo lub – przy wi瘯szej odleg這軼i – korzysta z roweru. M這dszym – a nawet osobom starszym, ale w bardzo 豉godnej formie – zalecam biegi terenowe, le郾e lub marszobiegi, kt鏎e mo積a przeprowadza raz lub dwa razy w tygodniu.

鑿iczeniem, kt鏎e b璠ziemy stosowa codziennie, a kt鏎e wp造wa na strat nadwagi, jest cz瘰te chodzenie po schodach. Bardo oty造m zalecamy jednak wielk ostro積o嗆. Dawkowanie ilo軼i schod闚, jak i tempo jest tu konieczne.. Stara si chodzi po schodach bardzo lu幡o, swobodnie, spr篹y軼ie.

Na odchudzanie 鈍ietnie dzia豉j 獞iczenia si這we, ale wykonywane w szybkim tempie ( lekkim obci捫eniem i w d逝gich seriach, bez d逝窺zych przerw wypoczynkowych. Oczywi軼ie, 瞠 tu wysi貫k musi by odpowiednio regulowany i stopniowany. Jakiegokolwiek schematu nie spos鏏 tu poda. Zale瞠 on b璠zie od usprawnienia, wieku i zdrowia 獞icz帷ego, od przygotowania i dzia豉nia jego uk豉du kr捫enia.
Odchudzanie sam tylko diet – a nie 獞iczeniami prowadzi do tworzenia si brzydkiej, obwis貫j sk鏎y, zw豉szcza w闚czas, gdy traci si na wadze 10-15 kg lub wi璚ej. Ci庵造 ruch jest wi璚 konieczny.

Kulturystyczna dieta odchudzaj帷a powinna w pewnym stopniu ograniczy ilo軼i spo篡wanych t逝szcz闚, mas豉, a do minimum cukier, ciastka, s這dycze, napoje s這dzone. Nale篡 w闚czas spo篡wa wtedy m.in. du穎 warzyw, owoc闚, je嗆 ryby i ser, pi jogurt, zsiad貫 mleko itd.
Unika u篡wania wszelkich farmaceutycznych 鈔odk闚 na obni瞠nie wagi, bo mo瞠 okaza si niebezpieczne, je郵i ich stosowaniem nie kieruje lekarz.
SD

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
Rolandas Pocius (2007 r.)
Rolandas Pocius (2007 r.)
SYLWETKI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE