Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4988545
os鏏.
Oni s z nami:
Mi窷nie brzucha w 15 minut. Autor: Henryk Jasiak

TYLKO DLA ZAAWANSOWANYCH! 鑿iczymy bez przerw wypoczynkowych
Mi窷nie proste brzucha do嗆 trudno wypracowa. Stosuje si wi璚 r騜ne metody. Ciekawy system na rozw鎩 tej grupy mi窷niowej, tak wa積ej dla og鏊nego rysu sylwetki stosowa wicemistrz 鈍iata Richard Baldwin ( najwi瘯sze swoje sukcesy odni鏀 po koniec lat 70-tych). Nazywa on go „szybkim”, gdy przerobienie ca貫go programu na brzuch zajmowa這 mu jedynie oko這 15 minut. Poprzednio po鈍i璚a na t grup 30-40 minut.
Wykonuj帷 „szybki” program kierowa si nast瘼uj帷ymi zasadami:
- minimalne przerwy mi璠zy seriami (30-45 sekund),
- 獞iczenia na brzuch wykonywa zawsze na pocz徠ku treningu,
- nie wykonywa specjalnych 獞icze na mi窷nie sko郾e brzucha,
- stosowa Jednocze郾ie) przez kilka tygodni specjaln diet
- w okresie wiosennym mi窷nie brzucha 獞iczy 5 razy w tygodniu.


Program Baldwina obejmowa jedynie 4 獞iczenia:
1. Sk這ny tu這wia na tzw. rzymskiej 豉wce ( siedzimy na 豉weczce ustawionej poprzecznie, nogi wsparte). Wykonywa l je w ten spos鏏, 瞠 nie opuszcza tu這wia do ko鎍a ( zatrzymywa 2-3 cm przed oporem, przez co utrzymywa d逝瞠j maksymalne napi璚ie mi窷ni prostych brzucha (d這nie splecione na karku).
2. W zwisie na dr捫ku unoszenie n鏬 zgi皻ych kolanach do poziomu, a nast瘼nie wolno ich opuszczanie (aby nie nast瘼owa balans tu這wia, korzystamy z pomocy partnera, kt鏎y podtrzymuje nas za plecy).
3. W le瞠niu ty貫m, nogi w kolanach zgi皻e pod k徠em prostym, stopy oparte na 豉weczce, r璚e splecione na klatce piersiowej – ograniczone sk這ny i opusty tu這wia, praktycznie jest to unoszenie g這wy i g鏎nej cz窷ci tu這wia. Wbrew pozorom 獞iczenie to wp造wa na rozw鎩 mi窷ni prostych brzucha.
4. Kl璚z帷 w odleg這軼i 1, 20 - 1, 50 metra od wyci庵u bloczkowego chwytamy dr捫ek bardzo w御kim chwytem i z tej pozycji ci庵niemy go do przodu.

Baldwin wykonywa te 獞iczenie z nast瘼uj帷 intensywno軼i: 獞iczenie nr 1 – 3x30-50; nr 2 -3x10-15; nr 3- 3x25-30; nr 4-3x25-30.

Oczywi軼ie, wysi貫k taki mog podj望 jedynie bardzo dobrze wytrenowani kultury軼i. Mnie zaawansowani mog r闚nie wykonywa ten program, ale musz stosowa mniejsz ilo嗆 serii, a szczeg鏊nie powt鏎ze.
A przede wszystkim trzeba pami皻a, aby ca造 program wykonywa w maksymalnym tempie, niemal bez przerw wypoczynkowych. Za to efekt –murowany!
Autor: Henryk Jasiak
, 1980 r. Ze zbioru H. Jasiaka przygotowa Jan W這darek , 28 stycznia 2009 r.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
S璠ziowie  mi璠zynarodowi
S璠ziowie mi璠zynarodowi
BOGDAN KASZUBA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE