Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4306059
os鏏.
Oni s z nami:
Ma這 znane skuteczne 獞iczenia. Autor:Henryk Jasiak

(Na zdj璚iu Larry Scott z "Jugoslovenski casopism Herkules")

Czo這wi kultury軼i lat 60. Cz瘰to stosowali dla rozwini璚ia poszczeg鏊nych mi窷ni oryginalne, stosunkowo ma這 znane 獞iczenia. A 瞠 s one skuteczne – 鈍iadcz wyniki. Chcemy poda kilka takich 獞icze, kt鏎e ka盥y z was mo瞠 z powodzeniem wprowadzi do swego programu treningowego.

Ulubionym 獞iczeniem s豉wnego Steve Reevesa, dzi瘯i kt鏎emu traci tendencj do garbienia si i wspaniale uwypukli klatk piersiow, by這 przenoszenie obur帷z sztangielki (mo瞠 by odwa積ik) w le瞠niu ty貫m. 鑿iczenie to wykonuje si w spos鏏, 瞠 k豉dziemy si plecami poprzecznie na poziomej 豉wce tak, aby g這wa zwisa豉 poza jej kraw璠, a nogi wspieramy o pod這瞠. W tej pozycji wykonujemy obszerne wznosy i opusty sztangielki obur帷z.

Irvin Koszewski, Amerykanin polskiego pochodzenie, s造n掖 ze wspaniale rozwini皻ych mi窷ni brzucha. Ale oryginalne 獞iczenie wymy郵ili na mi瘰nie n鏬. Bra partnera na barki i chodzi z nim po schodach, w g鏎 i w d馧. Wchodz帷 na schody nale篡 stawia stopy na palcach, r闚nolegle, nieco na zewn徠rz lub do wewn徠rz. Rozwijamy wtedy nie tylko uda, ale r闚nie 造dki.

Reg Park, (tytan 鈍iatowej kulturystyki - przyp. J.W.) wypracowa sobie imponuj帷e mi窷nie grzbietu i bark闚. Stosowa w tym celu nast瘼uj帷e 獞iczenia:
1. Wznosy ramion bokiem w g鏎 w le瞠niu przodem na poziomej 豉wce: ramiona trzeba unosi jak najwy瞠j odchylaj帷 jednocze郾ie g這w do ty逝 ( na pocz徠ek radzimy zastosowa hantle).
2. W pozycji stoj帷ej, jedna r瘯 trzymaj帷 si drabinek lub opieraj帷 si o 軼ian – zataczanie obszernych k馧 drugim ramieniem obci捫onym hantlem lub sztangielk.

Vincenty Gironda, kulturysta o znakomitej rze嬌ie mi窷ni brzucha stasowa 獞iczenie polegaj帷e na p鏊 wznosie tu這wia z r闚noczesnym podci庵aniem kolan do klatki piersiowej, ( na kt鏎ej trzyma dodatkowe hantle). Po tym ruchu nast瘼uje wyprost n鏬 i powr鏒 do pozycji le膨cej, ale bez rozlu幡iania mi窷ni.

Dawny mistrz Mickey Hargitay dla rozwini璚ia mi瘰ni ud ( a szczeg鏊nie czworog這wych stosowa p馧przysiady ze sztang na barkach w szerokim rozkroku z palcami st鏕 skierowanymi na zewn徠rz. 鑿iczenie to powtarza w 6-8 seriach po 10-12 ruch闚.

S造nny Larry Scott wprowadzi do swego treningu szereg oryginalnych i skutecznych 獞icze na rozw鎩 poszczeg鏊nych mi窷ni. Jedno z nich to zwyk貫 wyciskanie sztangielek (odwa積ik闚) w pozycji stoj帷ej. Wykonywa on je jednak w ten spos鏏, 瞠 unosz帷 sztangielki w g鏎 prostowa ca趾owicie ramiona, opuszczaj帷 je w wolnym tempie nie dotyka bark闚, jak to si zwykle robi, lecz zaczyna nast瘼ne powt鏎zenie.
Ze zbioru Henryka Jasiaka (+2008), przygotowa Jan W這darek, 31 stycznia 2009 r.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
W kawiarni Blikle, 2014
W kawiarni Blikle, 2014
STANISxW PTASZY垶KI z USA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE