Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4994650
os鏏.
Oni s z nami:
Ma這 znane skuteczne 獞iczenia. Autor:Henryk Jasiak

(Na zdj璚iu Larry Scott z "Jugoslovenski casopism Herkules")

Czo這wi kultury軼i lat 60. Cz瘰to stosowali dla rozwini璚ia poszczeg鏊nych mi窷ni oryginalne, stosunkowo ma這 znane 獞iczenia. A 瞠 s one skuteczne – 鈍iadcz wyniki. Chcemy poda kilka takich 獞icze, kt鏎e ka盥y z was mo瞠 z powodzeniem wprowadzi do swego programu treningowego.

Ulubionym 獞iczeniem s豉wnego Steve Reevesa, dzi瘯i kt鏎emu traci tendencj do garbienia si i wspaniale uwypukli klatk piersiow, by這 przenoszenie obur帷z sztangielki (mo瞠 by odwa積ik) w le瞠niu ty貫m. 鑿iczenie to wykonuje si w spos鏏, 瞠 k豉dziemy si plecami poprzecznie na poziomej 豉wce tak, aby g這wa zwisa豉 poza jej kraw璠, a nogi wspieramy o pod這瞠. W tej pozycji wykonujemy obszerne wznosy i opusty sztangielki obur帷z.

Irvin Koszewski, Amerykanin polskiego pochodzenie, s造n掖 ze wspaniale rozwini皻ych mi窷ni brzucha. Ale oryginalne 獞iczenie wymy郵ili na mi瘰nie n鏬. Bra partnera na barki i chodzi z nim po schodach, w g鏎 i w d馧. Wchodz帷 na schody nale篡 stawia stopy na palcach, r闚nolegle, nieco na zewn徠rz lub do wewn徠rz. Rozwijamy wtedy nie tylko uda, ale r闚nie 造dki.

Reg Park, (tytan 鈍iatowej kulturystyki - przyp. J.W.) wypracowa sobie imponuj帷e mi窷nie grzbietu i bark闚. Stosowa w tym celu nast瘼uj帷e 獞iczenia:
1. Wznosy ramion bokiem w g鏎 w le瞠niu przodem na poziomej 豉wce: ramiona trzeba unosi jak najwy瞠j odchylaj帷 jednocze郾ie g這w do ty逝 ( na pocz徠ek radzimy zastosowa hantle).
2. W pozycji stoj帷ej, jedna r瘯 trzymaj帷 si drabinek lub opieraj帷 si o 軼ian – zataczanie obszernych k馧 drugim ramieniem obci捫onym hantlem lub sztangielk.

Vincenty Gironda, kulturysta o znakomitej rze嬌ie mi窷ni brzucha stasowa 獞iczenie polegaj帷e na p鏊 wznosie tu這wia z r闚noczesnym podci庵aniem kolan do klatki piersiowej, ( na kt鏎ej trzyma dodatkowe hantle). Po tym ruchu nast瘼uje wyprost n鏬 i powr鏒 do pozycji le膨cej, ale bez rozlu幡iania mi窷ni.

Dawny mistrz Mickey Hargitay dla rozwini璚ia mi瘰ni ud ( a szczeg鏊nie czworog這wych stosowa p馧przysiady ze sztang na barkach w szerokim rozkroku z palcami st鏕 skierowanymi na zewn徠rz. 鑿iczenie to powtarza w 6-8 seriach po 10-12 ruch闚.

S造nny Larry Scott wprowadzi do swego treningu szereg oryginalnych i skutecznych 獞icze na rozw鎩 poszczeg鏊nych mi窷ni. Jedno z nich to zwyk貫 wyciskanie sztangielek (odwa積ik闚) w pozycji stoj帷ej. Wykonywa on je jednak w ten spos鏏, 瞠 unosz帷 sztangielki w g鏎 prostowa ca趾owicie ramiona, opuszczaj帷 je w wolnym tempie nie dotyka bark闚, jak to si zwykle robi, lecz zaczyna nast瘼ne powt鏎zenie.
Ze zbioru Henryka Jasiaka (+2008), przygotowa Jan W這darek, 31 stycznia 2009 r.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
45 lat Antjei 2012
45 lat Antjei 2012
JEWGIENIJ KOΡUN, ROSJA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE