Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4298368
os鏏.
Oni s z nami:
Na Forum M這dych. Autor: Marcin Matczak
Nowa prezentacja programu treningowego!

25 lutego 2009 r. wystartowa豉 Nowa Prezentacja programu treningowego.
Program, prezentuje Mateuusz1991. Recenzentem i prowadz帷ym Dyskusj jest Marmat. Tradycyjnie Przezentacja potrwa 3 pe軟e tygodnie (21 dni) do 18 marca. Zapraszamy do aktywnego udzia逝 w Dyskusji!

Podczas ostatniej, bardzo interesuj帷ej Prezentacji pojawi造 si nast瘼uj帷e wypowiedzi:


- Marmat napisa: „Jak wygl康a u Pana wykonywanie pojedy鎍zej serii?(...)”
- Piotrowski napisa: „(...) faza W (wytrzyma這嗆, 15-20 powt鏎ze w serii) ruchy szybkie bez zatrzymywania z uwagi na liczb powt鏎ze (bardzo trudno zrobi bardzo powoli 20 powt鏎ze ze 鈔ednim ci篹arem), ruch pozytywny i negatywny podobne tempo do嗆 szybkie faza S (si豉, 5 powt鏎ze w serii) ruchy wolne dok豉dne z uwagi na ryzyko kontuzji, z zatrzymaniem na 2 sekundy w napi璚iu, ruch negatywny nieco wolniejszy
faza M (masa, 8-12 powt鏎ze) ruchy 鈔ednio wolne z zatrzymaniem na 2 sekundy w napi璚iu, ruch negatywny nieco wolniejszy (...)”

Oto wypowiedzi, kt鏎e pad造 w temacie „Nasze 獞iczenia i trening”:
-Marmat
napisa: „(...)Narazie wykonuj przysiady w spos鏏 klasyczny - ze sztang na karku. Musz si przyzna, 瞠 coraz mniej problem闚 technicznych mi one sprawiaj - tzn. przy przerzucaniu sztangi za g這w przed rozpocz璚iem serii i w odwrotnym kierunku po jej zako鎍zeniu.”
Piotrowski napisa: „(...)przysiady ze sztangielkami tak瞠 robi, fajne 獞iczenie i mniej obci捫a kr璕os逝p ni sztanga (przynajmniej takie mam wra瞠nia), za to ramiona i barki troch pracuj. Polecam, tak瞠 w wersji z wykrokiem do przodu.”
-Davies napisa: „Mi z kolei odpowiada wst瘼owanie ze sztangielkami/sztang na skrzyni.
W zale積o嗆 od wysoko軼i skrzyni/stopnia pracuj inne mi窷nie.
安ietnie wzmacnia nogi, nie obci捫a tak kr璕os逝pa, a i daje niez造 wycisk jak chcemy zrobi wi璚ej powt鏎ze np. przy odchudzaniu (...)”.
- W這darek napisa: „Jako urozmaicenie 獞icze n鏬. proponuj co ni瞠j na rysunku.
Prezentowane 獞iczenie w zasadzie zawiera wszystkie elementy techniki przysiadu opisane tu przez Szanownych (...)”

Na FORUM JWIP. PL ” poruszamy te wiele innych, nie mniej ciekawych w徠k闚 i temat闚.
Na przyk豉d w temacie „MOTYWACJA”, Jan W這darek napisa:
Przegl康aj帷, kt鏎y raz, ksi捫k „ABC M這dego Si豉cza” napisan dla m這dzie篡 przez Stanis豉wa Zakrzewskiego, zwr鏂i貫m uwag na rozdzia „Rozwijamy si喚 woli”. W nim jest „Stal hartuje si w ogniu” ( w II wydaniu z 1966 roku jest on na str. 63).
Jest tam o tym, 瞠 „d逝go trzeba kszta速owa charakter, ale w這穎na praca procentuje wielokrotnie w sporcie i poza sportem, bo pewne warto軼i z sali 獞icze czy boiska wnosi si w 篡cie”.
Dzi to zdumiewa, bo kto obecnie z pisz帷ych o kulturystyce o tym g這si?
Szczeg鏊nie jest wa積e „poza sportem”, obecnie niedostrzegane w kolorowych pisemkach dla kulturyst闚.
Wracaj帷 do kszta速owania woli, p. Stanis豉w sugeruje jak pracowa nad sob. I to dla dzisiejszej m這dzie篡 mo瞠 by szok, gdy to jasne, zrozumiale i wykonalne! (…)

Zacytuje jeszcze „sugestie nr 4".
Odwa si i zdecyduj si na to, by popracowa nad sob. Wyznacz sobie jakie terminy do wykonania pierwszego zadania, a je郵i uzyskasz zwyci瘰two nad samym sob ( to zwyci瘰two jest najcenniejsze), d捫 do drugiego, trzeciego, dziesi徠ego. Zmienisz si wtedy ca趾owicie. Staniesz si innym cz這wiekiem: z silnymi mi窷niami i… silnym charakterem. A takich ludzi pragn瘭iby鄉y mie jak najwi璚ej.

Mo積a zapyta, o co tu chodzi, co ma obecna kulturystyka do tych sugestii? Przecie w wi瘯szo軼i si這wni najwa積iejsze jest to, aby zap豉ci za karnet i kupi kila puszek odzywek i mo瞠sz ju nie przychodzi na zaj璚ia. Czy kto powie Ci jak masz post瘼owa, aby sta si cz這wiekiem z silnym charakterem? Odpowiedz jest oczywista, bo od lat w kolorowych pisemkach jedyn motywacj jest mrzonka ze mo瞠 kiedy staniesz si mi窷niakiem o wymiarach Mr Olympia, lub naszego troszk l瞠jszego. Oczywi軼ie to bzdury, ale dla m這dego cz這wieka to ju wizja, ale do czasu jak zacznie sam dostrzega, ze to droga w d馧.

Mamy tu temat „motywacja” mo瞠 wiec warto przeczyta, chocia jak捷 KSI╴K Stanis豉wa Zakrzewskiego z lat 60 lub70., aby zrozumie, ze tylko d德iganie 瞠lastwa i budowanie farmaceutycznej masy to beznadziejna przysz這嗆. Nielicznym udaje si, ale do czasu!(…)
Zapraszamy do czynnego udzia逝 w 篡ciu Forum JWiP.pl !
Marcin Matczak
, 25 lutego 2009 r.

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Sala treningowa, 2008 r.
Sala treningowa, 2008 r.
50 LAT "BΧSKAWICY" 1958-2008
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE