Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
4517529
osób.
Oni są z nami:
Wyprost tygrysi - ćwiczenie miesiąca


Ćwiczenie rozwija triceps (mięsień trójgłowy ramienia). Tworzą go trzy głowy: długa, przyśrodkowa i boczna.
Zadaniem tego mięśnia jest prostowanie ramienia w łokciu. Druga głowa mięśnia ciągnie ponadto ramię ku tyłowi.
Ćwiczenie rozwijające mięsień trójgłowy to, m.in.: wyciskanie sztangi, stanie na rękach, pompki na poręczach, francuskie wyciskanie, tygrysi wyprost.

"Wyprost" nie trudny, jest bardzo wartościowy. Aby go wykonać, potrzebne jest krzesło albo stołek. Opieramy na nim stopy, a przedramiona są wsparte na podłodze, jak na rysunku. Dłonie układamy na ziemi na płask na szerokość barków. Z tej pozycji naciskając dłońmi na podłogę, prostujemy ramiona w łokciach.
Ćwiczenie wykonuje się w 3 seriach po 10 do 12 powtórzeń. Bardzo silni mogą ćwiczyć z obciążeniem – na barkach lub grzbiecie.
(Ze zbioru Stanisława Zakrzewskiego, opublikowane w „Sport dla Wszystkich”, 1961
Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Spotkanie z ambas...
Zmarł Antoni Kołe...
Pozdrowienia z wa...
Przemysław Kwiatk...
Stawiałem na wsze...
Flesz
 Eino Akkila,  1965 r.
Eino Akkila, 1965 r.
TYTANI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE