Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
4202481
osób.
Oni są z nami:
Wyprost tygrysi - ćwiczenie miesiąca


Ćwiczenie rozwija triceps (mięsień trójgłowy ramienia). Tworzą go trzy głowy: długa, przyśrodkowa i boczna.
Zadaniem tego mięśnia jest prostowanie ramienia w łokciu. Druga głowa mięśnia ciągnie ponadto ramię ku tyłowi.
Ćwiczenie rozwijające mięsień trójgłowy to, m.in.: wyciskanie sztangi, stanie na rękach, pompki na poręczach, francuskie wyciskanie, tygrysi wyprost.

"Wyprost" nie trudny, jest bardzo wartościowy. Aby go wykonać, potrzebne jest krzesło albo stołek. Opieramy na nim stopy, a przedramiona są wsparte na podłodze, jak na rysunku. Dłonie układamy na ziemi na płask na szerokość barków. Z tej pozycji naciskając dłońmi na podłogę, prostujemy ramiona w łokciach.
Ćwiczenie wykonuje się w 3 seriach po 10 do 12 powtórzeń. Bardzo silni mogą ćwiczyć z obciążeniem – na barkach lub grzbiecie.
(Ze zbioru Stanisława Zakrzewskiego, opublikowane w „Sport dla Wszystkich”, 1961
Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Przemysław Kwiatk...
Stawiałem na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Kołecki...
Z Antonim Kołeck...
Flesz
Sopot 1961
Sopot 1961
Stanisław Zakrzewski (1907 - 1972)
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE