Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4212475
os鏏.
Oni s z nami:
Ron Covino – kulturysta – artysta filmowy (1961 ). Autor: Stanis豉w Zakrzewski
Wspominali鄉y o nim w poprzednim numerze SdW. Posiada wspaniale wypracowan sylwetk, proporcjonalnie rozwini皻. Liczy zaledwie 22 lata. Kulturystyk zajmuje si od 5 lat.

„W tym czasie – pisze Covino na 豉mach Mr America – sta si prawdziwy cud. Kto mnie w ci庵u 5 lat nie widzia, nie pozna豚y mnie dzi. Tak zmieni貫m si dzi瘯i 獞iczeniom si這wym. R闚nie, dzi瘯i nim dosta貫m si do filmu i wyst瘼uj w telewizji...”
Jak bardzo zmieni si Ron Covino w ci庵u pi璚iu lat,
najlepiej powiedz cyfry:
17 lat / 20 lat / 22 lata

Wzrost : 183 cm - 188 cm - 189 cm
Waga : 78 - 97 - 102
Obw鏚 klatki: 105 - 124 - 129
Obw鏚 bicepsu :37 - 47 - 50
Obw鏚 uda : 57 - 64 - 66
Obw鏚 造dki : 37 - 41 - 42
Obw鏚 w pasie: 81 - 79 - 79

Wyniki jego w wyciskaniu poprawia造 si nast瘼uj帷o:

Klasyczne wyciskanie 50 kg 110 kg 120 kg
Wyciskanie le瞠niu 55 kg 170 kg 180 kg

Oto jeden z jego uk豉d闚 獞icze:

1. Podci庵anie si na dr捫ku (szeroki uchwyt – nachwyt – po podci庵ni璚iu g這wa kierowana przed dr捫ek)
2. Podci庵anie si na dr捫ku (w御ki uchwyt – podchwyt), brod si璕a ponad dr捫ek
3. Wyciskanie sztangi zza karku
4. Podci庵anie sztangi wzd逝 tu這wia (ruch „wios這wania”).
5. Wznosy ramion bokiem (sztangielki).
6. Wznosy przedramion w siadzie.
7. Wyprosty i uginanie przedramion.
8. Rami wsparte na sko郾ej 豉weczce i wznosy przedramienia.
9. Wznosy tu這wia na sko郾ej 豉weczce (nogi wy瞠j) ze skr皻em tu這wia.
10. Wznosy n鏬 w zwisie (nachwyt i z tej pozycji wznosy n鏬 nie tylko do poziomu, ale i do pionu).
11. Przysiady ze sztangielkami w r瘯u (przysiady g喚bokie).
12. Wspi璚ia na palcach – wysokie wznosy pi皻, w r瘯ach sztangielki.
13. P馧przysiady ze sztang trzyman z ty逝.
14. Wyciskanie sztangi w le瞠niu.
15. W siadzie (tu堯w odchylony do ty逝) przenoszenie ramion w bok.
16. Wyciskanie sztangi w siadzie sko郾ym.

Ron Covino, jak z tego wida, 獞iczy w czasie treningu wszystkie najwa積iejsze grupy mi窷niowe. Stosuje takie obci捫enie, by ruch wykona po 8 razy. 鑿iczenia wykonuje w trzech seriach.

W niekt鏎ych przypadkach stosuje serie kombinowane. („super-sety”), o kt鏎ych mowa przy treningu Weidera dla zaawansowanych. Dotyczy to 獞icze nr 3 i 4, 6, 7 i 8 (serie potr鎩ne kombinowane), 9 i 10, 11 i 12 oraz 14, 15, 16 (serie potr鎩ne).

Zdaniem Ron Covino dzi瘯i „potr鎩nie kombinowanym seriom” na mi窷nie ramion (najpierw seria na biceps, nast瘼nie na triceps i trzecia, jeszcze forsowniejsza, na biceps, po czym powt鏎zenie wszystkich trzech cz這n闚 獞iczenia jeszcze jeden i drugi raz) doszed do 50 cm obwodu w bicepsie.
Autor: Stanis豉w Zakrzewski – „Sport dla Wszystkich”, nr 3 / 1962 .
Przygotowa: Marcin Matczak, 28 marca 2009 r.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
Weterani i m這dzik,  2008 r.
Weterani i m這dzik, 2008 r.
50 LAT "BΧSKAWICY" 1958-2008
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE