Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4866759
os鏏.
Oni s z nami:
Ron Covino – kulturysta – artysta filmowy (1961 ). Autor: Stanis豉w Zakrzewski
Wspominali鄉y o nim w poprzednim numerze SdW. Posiada wspaniale wypracowan sylwetk, proporcjonalnie rozwini皻. Liczy zaledwie 22 lata. Kulturystyk zajmuje si od 5 lat.

„W tym czasie – pisze Covino na 豉mach Mr America – sta si prawdziwy cud. Kto mnie w ci庵u 5 lat nie widzia, nie pozna豚y mnie dzi. Tak zmieni貫m si dzi瘯i 獞iczeniom si這wym. R闚nie, dzi瘯i nim dosta貫m si do filmu i wyst瘼uj w telewizji...”
Jak bardzo zmieni si Ron Covino w ci庵u pi璚iu lat,
najlepiej powiedz cyfry:
17 lat / 20 lat / 22 lata

Wzrost : 183 cm - 188 cm - 189 cm
Waga : 78 - 97 - 102
Obw鏚 klatki: 105 - 124 - 129
Obw鏚 bicepsu :37 - 47 - 50
Obw鏚 uda : 57 - 64 - 66
Obw鏚 造dki : 37 - 41 - 42
Obw鏚 w pasie: 81 - 79 - 79

Wyniki jego w wyciskaniu poprawia造 si nast瘼uj帷o:

Klasyczne wyciskanie 50 kg 110 kg 120 kg
Wyciskanie le瞠niu 55 kg 170 kg 180 kg

Oto jeden z jego uk豉d闚 獞icze:

1. Podci庵anie si na dr捫ku (szeroki uchwyt – nachwyt – po podci庵ni璚iu g這wa kierowana przed dr捫ek)
2. Podci庵anie si na dr捫ku (w御ki uchwyt – podchwyt), brod si璕a ponad dr捫ek
3. Wyciskanie sztangi zza karku
4. Podci庵anie sztangi wzd逝 tu這wia (ruch „wios這wania”).
5. Wznosy ramion bokiem (sztangielki).
6. Wznosy przedramion w siadzie.
7. Wyprosty i uginanie przedramion.
8. Rami wsparte na sko郾ej 豉weczce i wznosy przedramienia.
9. Wznosy tu這wia na sko郾ej 豉weczce (nogi wy瞠j) ze skr皻em tu這wia.
10. Wznosy n鏬 w zwisie (nachwyt i z tej pozycji wznosy n鏬 nie tylko do poziomu, ale i do pionu).
11. Przysiady ze sztangielkami w r瘯u (przysiady g喚bokie).
12. Wspi璚ia na palcach – wysokie wznosy pi皻, w r瘯ach sztangielki.
13. P馧przysiady ze sztang trzyman z ty逝.
14. Wyciskanie sztangi w le瞠niu.
15. W siadzie (tu堯w odchylony do ty逝) przenoszenie ramion w bok.
16. Wyciskanie sztangi w siadzie sko郾ym.

Ron Covino, jak z tego wida, 獞iczy w czasie treningu wszystkie najwa積iejsze grupy mi窷niowe. Stosuje takie obci捫enie, by ruch wykona po 8 razy. 鑿iczenia wykonuje w trzech seriach.

W niekt鏎ych przypadkach stosuje serie kombinowane. („super-sety”), o kt鏎ych mowa przy treningu Weidera dla zaawansowanych. Dotyczy to 獞icze nr 3 i 4, 6, 7 i 8 (serie potr鎩ne kombinowane), 9 i 10, 11 i 12 oraz 14, 15, 16 (serie potr鎩ne).

Zdaniem Ron Covino dzi瘯i „potr鎩nie kombinowanym seriom” na mi窷nie ramion (najpierw seria na biceps, nast瘼nie na triceps i trzecia, jeszcze forsowniejsza, na biceps, po czym powt鏎zenie wszystkich trzech cz這n闚 獞iczenia jeszcze jeden i drugi raz) doszed do 50 cm obwodu w bicepsie.
Autor: Stanis豉w Zakrzewski – „Sport dla Wszystkich”, nr 3 / 1962 .
Przygotowa: Marcin Matczak, 28 marca 2009 r.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
 Steve Reeves, 1972 r.
Steve Reeves, 1972 r.
TYTANI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE