Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4212398
os鏏.
Oni s z nami:
Szko豉 Boba Hoffmana – sportowego przygotowania. Autor: Stanis豉w Zakrzewski

(Na zdj璚iu Tommy Kono, ucze Boba Hoffmana. W podnoszeniu ci瞛ar闚 M w latach 1953-1955 oraz 1957-1959 /waga 75 i 82 kg/. W kulturystyce 3 razy Mister Universum, w tym w Warszawia w 1959 r., fot. z "S&H" 1961 r.).

Kulturystyka, to nie tylko cel sam w sobie: doj軼ie do pi瘯nej, herkulesowej budowy i wspaniale rozwini皻ych mi窷ni, ale r闚nie, a mo瞠 przede wszystkim, 鈔odek do osi庵ania rekordowych wynik闚 w sportach si這wych.
Metoda Boba Hoffmana, trenera wybitnych ci篹arowc闚 z Tommy Kono na czele, idzie w豉郾ie w tym kierunku. Jest stosunkowo prosta i dlatego zalecamy j przede wszystkim tym, kt鏎zy chcieliby doprowadzi sw鎩 organizm do pe軟ej gotowo軼i sportowej.

Metoda Bob Hoffmana szybkiego rozwoju mi窷ni

Hoffman zaleca trening 4 razy w tygodniu:

PONIEDZIAΒK – 獞iczenia ze 鈔ednim obci捫eniem, ka盥e 獞iczenie wykonywa w jednej do dw鏂h serii po 12 powt鏎ze
吐ODA – 獞iczenia z lekkim obci捫eniem, 1 – 2 serie po 15 powt鏎ze
PI﹗EK – 獞iczenia z takim obci捫eniem, by 10 powt鏎ze sprawia這 du膨 trudno嗆
SOBOTA – jak pi徠ek

T metod mog stosowa tylko dobrze przygotowani 獞iczeniami og鏊norozwojowymi. Po kilkumiesi璚znym jej stosowaniu uzyskuje si silne i szybkie mi窷nie, gotowe do osi庵ania dobrych wynik闚 w sporcie.
12 ZΜTYCH 灣ICZE BOBA HOFFMANA

I GRUPA
1.Uginanie i wyprosty przedramion (ruchy wykonywa w tempie umiarkownym)
2.Wyciskanie sztangi zza karku (nogi w kolanach wyprostowane, tu堯w prosto)
3.Podci庵anie sztangi wzd逝 klatki piersiowej (w御ki uchwyt, tu堯w prosto, sztang doci庵a do brody)
4.Sk這ny boczne tu這wia z obci捫eniem jednostronnym (nie pochyla tu這wia do przodu)
II GRUPA
Ci篹ar sztangi zwi瘯szy o 5, 10 lub wi璚ej kg.
5.G喚boki przysiad ze sztang na barkach, po czym szybki wyprost i wznos sztangi w g鏎 (przysiad na ca造ch stopach, rozstawienie st鏕 oko這 30 cm). Ruch rytmiczny, tempo 篡we.
6.Z przysiadu szybki wyprost n鏬 w kolanach i zarzucenie sztangi na pier: powr鏒 do pozycji wyj軼iowej.
7.Z przysiadu b造skawiczne poderwanie sztangi do wyprostu ramion w g鏎, po czym powr鏒 do przysiadu i postawienie sztangi na ziemi.
8.Z przysiadu zarzucenie sztangi na pier i st康 wyci郾i璚ie jej w g鏎, a nast瘼nie powr鏒 do przysiadu.
III GRUPA
Ci篹ar sztangi zwi瘯szy o dalsze 5 – 10 kg.
9.Z opadu podci庵anie sztangi do klatki piersiowej (uchwyt szeroki)
10.Zarzucenie sztangi na pier i z tej pozycji wyciskanie jej w g鏎 bez odchylania tu這wia do ty逝, po czym opuszczenie jej na pier.
11.Unoszenie sztangi z ziemi do wyprostu tu這wia, ramiona ca造 czas wyprostowane.
12.Przysiady ze sztang u這穎n na barkach (przysiad g喚boki, na ca造ch stopach, nogi w rozkroku).

Autor: Stanis豉w Zakrzewski, „Si豉, sprawno嗆, pi瘯no”, Wyd. I - 1963, Warszawa. Przygotowa: Marcin Matczak, 4 kwietnia 2009 r.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
 S豉wek z synem, 1976 r.
S豉wek z synem, 1976 r.
SxWOMIR - THOMAS FILIPOWICZ
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE