Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4295529
os鏏.
Oni s z nami:
Szko豉 Boba Hoffmana – sportowego przygotowania. Autor: Stanis豉w Zakrzewski

(Na zdj璚iu Tommy Kono, ucze Boba Hoffmana. W podnoszeniu ci瞛ar闚 M w latach 1953-1955 oraz 1957-1959 /waga 75 i 82 kg/. W kulturystyce 3 razy Mister Universum, w tym w Warszawia w 1959 r., fot. z "S&H" 1961 r.).

Kulturystyka, to nie tylko cel sam w sobie: doj軼ie do pi瘯nej, herkulesowej budowy i wspaniale rozwini皻ych mi窷ni, ale r闚nie, a mo瞠 przede wszystkim, 鈔odek do osi庵ania rekordowych wynik闚 w sportach si這wych.
Metoda Boba Hoffmana, trenera wybitnych ci篹arowc闚 z Tommy Kono na czele, idzie w豉郾ie w tym kierunku. Jest stosunkowo prosta i dlatego zalecamy j przede wszystkim tym, kt鏎zy chcieliby doprowadzi sw鎩 organizm do pe軟ej gotowo軼i sportowej.

Metoda Bob Hoffmana szybkiego rozwoju mi窷ni

Hoffman zaleca trening 4 razy w tygodniu:

PONIEDZIAΒK – 獞iczenia ze 鈔ednim obci捫eniem, ka盥e 獞iczenie wykonywa w jednej do dw鏂h serii po 12 powt鏎ze
吐ODA – 獞iczenia z lekkim obci捫eniem, 1 – 2 serie po 15 powt鏎ze
PI﹗EK – 獞iczenia z takim obci捫eniem, by 10 powt鏎ze sprawia這 du膨 trudno嗆
SOBOTA – jak pi徠ek

T metod mog stosowa tylko dobrze przygotowani 獞iczeniami og鏊norozwojowymi. Po kilkumiesi璚znym jej stosowaniu uzyskuje si silne i szybkie mi窷nie, gotowe do osi庵ania dobrych wynik闚 w sporcie.
12 ZΜTYCH 灣ICZE BOBA HOFFMANA

I GRUPA
1.Uginanie i wyprosty przedramion (ruchy wykonywa w tempie umiarkownym)
2.Wyciskanie sztangi zza karku (nogi w kolanach wyprostowane, tu堯w prosto)
3.Podci庵anie sztangi wzd逝 klatki piersiowej (w御ki uchwyt, tu堯w prosto, sztang doci庵a do brody)
4.Sk這ny boczne tu這wia z obci捫eniem jednostronnym (nie pochyla tu這wia do przodu)
II GRUPA
Ci篹ar sztangi zwi瘯szy o 5, 10 lub wi璚ej kg.
5.G喚boki przysiad ze sztang na barkach, po czym szybki wyprost i wznos sztangi w g鏎 (przysiad na ca造ch stopach, rozstawienie st鏕 oko這 30 cm). Ruch rytmiczny, tempo 篡we.
6.Z przysiadu szybki wyprost n鏬 w kolanach i zarzucenie sztangi na pier: powr鏒 do pozycji wyj軼iowej.
7.Z przysiadu b造skawiczne poderwanie sztangi do wyprostu ramion w g鏎, po czym powr鏒 do przysiadu i postawienie sztangi na ziemi.
8.Z przysiadu zarzucenie sztangi na pier i st康 wyci郾i璚ie jej w g鏎, a nast瘼nie powr鏒 do przysiadu.
III GRUPA
Ci篹ar sztangi zwi瘯szy o dalsze 5 – 10 kg.
9.Z opadu podci庵anie sztangi do klatki piersiowej (uchwyt szeroki)
10.Zarzucenie sztangi na pier i z tej pozycji wyciskanie jej w g鏎 bez odchylania tu這wia do ty逝, po czym opuszczenie jej na pier.
11.Unoszenie sztangi z ziemi do wyprostu tu這wia, ramiona ca造 czas wyprostowane.
12.Przysiady ze sztang u這穎n na barkach (przysiad g喚boki, na ca造ch stopach, nogi w rozkroku).

Autor: Stanis豉w Zakrzewski, „Si豉, sprawno嗆, pi瘯no”, Wyd. I - 1963, Warszawa. Przygotowa: Marcin Matczak, 4 kwietnia 2009 r.
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Chuck Sipes, 1960 r.
Chuck Sipes, 1960 r.
TYTANI
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE