Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4396486
os鏏.
Oni s z nami:
Eksperyment. Metoda uderzeniowa na biceps. Autor: Jan W這darek

Na pocz徠ku lat 60 w ameryka雟kim magazynie pt. „Strength & Health”, wydanym przez Boba Hoffmana, ukaza si opis nowej metody na rozw鎩 opornych biceps闚. Lansuj帷 j zapewniano, 瞠 ju po 2 tygodniach nast徙i wyra幡y przyrost masy mi窷niowej.

Metoda ta trafi豉 do redakcji czasopisma „Sport dla Wszystkich” i zosta豉 przedstawiona czytelnikom w lipcu 1964 r. Sam j stosowa貫m dwa razy po 4 tygodnie w r騜nym czasie i za ka盥ym razem skutecznie. Wed逝g mnie warunkiem do spe軟ienia tego musi by wysoki poziom koncentracji psychicznej i wola walki 獞icz帷ego, aby chocia ci篹ar ruszy z miejsca.
Uk豉d 獞icze w tej metodzie jest bardzo kontuziogenny: a) wznos przedramienia do po這wy drogi lub 3/4; b) ruszenie tylko obci捫enia z miejsca; c) ca趾owitego wznosu przedramienia. Te zestawienie 獞icze trzeba poprzedzi odpowiednio intensywn rozgrzewk!

Przypominam t metod, a teraz stosowan w treningu wsp馧czesnych czo這wych kulturyst闚.
„Je郵i normalnie w jednaj serii wykonujemy 6 - 8 wznos闚 przedramienia, 瞠 sztangielk (ramie przylega do tu這wia, a ruch wykonuj tylko przedrami, to teraz zwi瘯szamy obci捫enie o tyle (np. 5 kg), by ci篹ar unie嗆 tylko na p馧 do ¾ wysoko軼i. Po dw鏂h, trzech ( proponuj 5 powt鏎ze – przyp. jw.) zwi瘯szamy jeszcze obci捫enie by ci篹ar tylko nieznacznie ruszy z miejsca, (dlatego konieczno嗆 wykonania dobrej rozgrzewki – przyp. jw.). R闚nie i tu wykonujemy dwie lub trzy pr鏏y (jednak 5 - przyp. jw.), by nast瘼nie przej嗆 do trzeciej cz窷ci: poprawnego pe軟ego wykonania 獞iczenia. Oczywi軼ie obci捫enie zmniejszamy w tym przypadku o tyle, by prawid這wy, ca趾owity ruch wznoszenia ramienia mo積a by這 wykona 6 razy.
Po takiej trzycz窷ciowej potr鎩nej superserii trzeba nale篡cie wypocz望 ( im wi瘯sze wytrenowanie, tym kr鏒sza przerwa - przyp. jw.), staranie rozlu幡i mi窷nie i unormowa oddech (bardzo wa積e!). Po wypoczynku ca這嗆 wykonujemy jeszcze raz lub dwa”.

T metod mog wypr鏏owa kultury軼i naturalni i tylko ci maj帷y za sob kilka lat uprawiania kulturystyki.
Opracowa: Jan W這darek
, 15 maja 2009 r.

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Spotkanie z ambas...
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Flesz
Sopot 1964 r.
Sopot 1964 r.
Stanis豉w Zakrzewski (1907 - 1972)
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE