Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4714553
os鏏.
Oni s z nami:
Eksperyment. Metoda uderzeniowa na biceps. Autor: Jan W這darek

Na pocz徠ku lat 60 w ameryka雟kim magazynie pt. „Strength & Health”, wydanym przez Boba Hoffmana, ukaza si opis nowej metody na rozw鎩 opornych biceps闚. Lansuj帷 j zapewniano, 瞠 ju po 2 tygodniach nast徙i wyra幡y przyrost masy mi窷niowej.

Metoda ta trafi豉 do redakcji czasopisma „Sport dla Wszystkich” i zosta豉 przedstawiona czytelnikom w lipcu 1964 r. Sam j stosowa貫m dwa razy po 4 tygodnie w r騜nym czasie i za ka盥ym razem skutecznie. Wed逝g mnie warunkiem do spe軟ienia tego musi by wysoki poziom koncentracji psychicznej i wola walki 獞icz帷ego, aby chocia ci篹ar ruszy z miejsca.
Uk豉d 獞icze w tej metodzie jest bardzo kontuziogenny: a) wznos przedramienia do po這wy drogi lub 3/4; b) ruszenie tylko obci捫enia z miejsca; c) ca趾owitego wznosu przedramienia. Te zestawienie 獞icze trzeba poprzedzi odpowiednio intensywn rozgrzewk!

Przypominam t metod, a teraz stosowan w treningu wsp馧czesnych czo這wych kulturyst闚.
„Je郵i normalnie w jednaj serii wykonujemy 6 - 8 wznos闚 przedramienia, 瞠 sztangielk (ramie przylega do tu這wia, a ruch wykonuj tylko przedrami, to teraz zwi瘯szamy obci捫enie o tyle (np. 5 kg), by ci篹ar unie嗆 tylko na p馧 do ¾ wysoko軼i. Po dw鏂h, trzech ( proponuj 5 powt鏎ze – przyp. jw.) zwi瘯szamy jeszcze obci捫enie by ci篹ar tylko nieznacznie ruszy z miejsca, (dlatego konieczno嗆 wykonania dobrej rozgrzewki – przyp. jw.). R闚nie i tu wykonujemy dwie lub trzy pr鏏y (jednak 5 - przyp. jw.), by nast瘼nie przej嗆 do trzeciej cz窷ci: poprawnego pe軟ego wykonania 獞iczenia. Oczywi軼ie obci捫enie zmniejszamy w tym przypadku o tyle, by prawid這wy, ca趾owity ruch wznoszenia ramienia mo積a by這 wykona 6 razy.
Po takiej trzycz窷ciowej potr鎩nej superserii trzeba nale篡cie wypocz望 ( im wi瘯sze wytrenowanie, tym kr鏒sza przerwa - przyp. jw.), staranie rozlu幡i mi窷nie i unormowa oddech (bardzo wa積e!). Po wypoczynku ca這嗆 wykonujemy jeszcze raz lub dwa”.

T metod mog wypr鏏owa kultury軼i naturalni i tylko ci maj帷y za sob kilka lat uprawiania kulturystyki.
Opracowa: Jan W這darek
, 15 maja 2009 r.

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Spotkanie z ambas...
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Flesz
Mistrzowie Si造
Mistrzowie Si造
JUBILEUSZ "BΧSKAWICY"
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE