Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4706496
os鏏.
Oni s z nami:
Metoda skuteczna, znana od ponad p馧 wieku
TRENING.

Od JWIP.PL :Przedstawiamy ni瞠j spos鏏 wykonywania 獞icze kulturystycznych zaliczany do nowoczesnych. O nim mo積a by這 kilkakrotnie przeczyta w „KiF” magazynie dla kulturyst闚, w kt鏎ym prawdopodobnie powt鏎zono to za wydawnictwem klanu Weider闚, wymieniaj帷ym go w swoich zasadach treningowych.
Prawd jest ze spos鏏 „schodkowania” wymy郵ili ludzie Boba Hoffmana ju w latach 40. i by lansowany w magazynie „”Strength and Health”. Ta metoda by豉 tak瞠 propagowana w „Sporcie dla Wszystkich” w latach 60-tych.
Jest to kolejny przypadek potwierdzaj帷y, 瞠 skuteczne metody treningowe, czy zestawy 獞icze stosowane nawet 60 lat temu obecnie s nazywane nowoczesnymi. Potwierdza to tak瞠 stwierdzenie, 瞠 dokonany przez ostatnie 25 lat post瘼 w skoku „masy” mi窷niowej wyczynowo 獞icz帷ych jest wynikiem tylko stosowania 鈔odk闚 wspomagaj帷ych, na czele ze 鈔odkami i farmaceutycznymi.
Ignacy
, 4 pa寮ziernika 2009 r.


WY浩J…(4 - 5 razy), NI浩J… (4 – 5 razy)
鑿iczenia przedstawione na rysunkach ( tu tylko przysiad, pozosta貫 3 rysunki s na Forum w dziale „Kulturystyka”, temat: ’Metoda intensyfikacji treningu”. - przyp. Ignacy.), dobrze znaj nasi Czytelnicy:
a) wyciskanie zwyk貫 stoj帷 lub siedz帷 i zza karku,
b) przysiad ze sztang,
c) podci庵anie na dr捫ku,
d) wspi璚ia na palcach z obci捫eniem

Spos鏏 wykonywania tych 獞icze jest jednak inny ni zazwyczaj. Zanim dojdziemy do wykonywania w豉軼iwego, pe軟ego ruchu, powtarzamy 3 lub 5 pr鏏 ( jedna po drugiej, bez przerwy) na coraz wi瘯szej drodze. Je郵i chcemy np. rozwin望 mi窷nie n鏬, wtedy z pozycji wyj軼iowej (w niewielkim rozkroku) przysiadamy najpierw tylko 10 lub 15 cm i wracamy do pozycji wyj軼iowej, by natychmiast przysi捷 ni瞠j. Trzeci przysiad wykonujemy jeszcze ni瞠j, by w czwartej lub pi徠ej pr鏏ie znale潭 si w g喚bokim, pe軟ym przysiadzie.

W podobny spos鏏 post瘼ujemy z trzema dalszymi 獞iczeniami. Ten spos鏏 treningu stosowa kiedy ( lata 40. IXX w.- przyp.), w ch這pi璚ych latach, Steve Reeves, nawet w闚czas, gdy nie m鏬 jeszcze ani razu podci庵n望 si, cho troch, za drugim razem ju nieco wy瞠j itp. ( zobacz artyku pt. „Steve Reeves – kulturysta wszechczas闚”, autor: Miros豉w G這gowski. Jest w dziale „SYLWETKI”- przyp.).
Metodzie tej, kt鏎a w najtrudniejszym okresie rozwoju fizycznego, ( gdy nosi stalowy gorset) da豉 dobre wyniki, pozosta wierny i p騧niej, wplata j do treningu. Pomog豉 ona Reevesowi, pomo瞠 pewnie i Tobie.

Artyku ze „Sportu dla Wszystkich”- 1963 r. Tytu逝 tego czasopisma prosz nie uto窺amia z wydawanym od kilku lat, o podobnym tytule: „Kulturystyka i fitness, sport dla wszystkich”. Inny wydawca, inni ludzie w redakcji, inny okres istnienia, znacznie inna tematyka, a poziom …, zreszt, kto z obecnie pisz帷ych o kulturystyce mo瞠 dor闚na Tw鏎cy Polskiej Kulturystyki?
Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Spotkanie z ambas...
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Flesz
Wszechstronno嗆, 2008 r.
Wszechstronno嗆, 2008 r.
BOGDAN KASZUBA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE