Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
4202434
osób.
Oni są z nami:
Ćwiczenie miesiąca. Odchylamy szt. do tyłu

Rozwijamy mięsień trójgłowy (triceps).

ODCHYLANIE SZTANGI DO TYŁU
Sztangę trzyma się mniej więcej na szerokości barków poza pośladkami i z tej pozycji unosi się minimalnie w górę i odchyla tylko tak daleko, by nie skłaniać tułowia do przodu. Początkowo ruch ten jest bardzo bolesny (ból kłujący), ale z biegiem czasu ból ustaje. Ćwiczenie wykonuje się w 3-4 seriach po 8 - 10 powtórzeń.
Ćwiczenie b. skuteczne, popularne w latach 60-tych.
( „Sport dla Wszystkich” nr 10, październik 1961 r.).
Więcej ćwiczeń zobacz w FORUM-Album ćwiczeń.
Wstawił Ignacy, 31 październik 2009 r.
Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Przemysław Kwiatk...
Stawiałem na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Kołecki...
Z Antonim Kołeck...
Flesz
Za kulisami zawodów, 1968  r.
Za kulisami zawodów, 1968 r.
SŁAWOMIR - THOMAS FILIPOWICZ
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE