Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
6116690
osób.
Oni są z nami:
Ćwiczenie miesiąca. Odchylamy szt. do tyłu

Rozwijamy mięsień trójgłowy (triceps).

ODCHYLANIE SZTANGI DO TYŁU
Sztangę trzyma się mniej więcej na szerokości barków poza pośladkami i z tej pozycji unosi się minimalnie w górę i odchyla tylko tak daleko, by nie skłaniać tułowia do przodu. Początkowo ruch ten jest bardzo bolesny (ból kłujący), ale z biegiem czasu ból ustaje. Ćwiczenie wykonuje się w 3-4 seriach po 8 - 10 powtórzeń.
Ćwiczenie b. skuteczne, popularne w latach 60-tych.
( „Sport dla Wszystkich” nr 10, październik 1961 r.).
Więcej ćwiczeń zobacz w FORUM-Album ćwiczeń.
Wstawił Ignacy, 31 październik 2009 r.
Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Wszystkich Święty...
Aby poprawić jako...
Swięto Niepodległ...
Pożegnanie warsza...
Kapusta zalecana ...
Flesz
Tiumieńskie zawody 1989 r.
Tiumieńskie zawody 1989 r.
JAK TO BYŁO KIEDYŚ...
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE