Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4303872
os鏏.
Oni s z nami:
鑿iczenia mistrz闚 kulturystyki z lat 60., polecamy!
(Na zdj璚iu: D.Draper, z arch.)

U篡tkownikom JWIP.PL. przypominam kilka 獞icze warto軼iowych, wybranych z tysi帷a bardzo skutecznych,kt鏎e w latach 60 i 70., wykonywali m這dzi naturalni kultury軼i.
Zdj璚ia wybranych tu 獞icze mo積a zobaczy na Forum M這dych w temacie: "Nasz trening, w tym 獞iczenia".


Silne mi窷nie tr鎩g這we ramion (tricepsy), to du篡 atut w kilku dziedzinach sportu, a szczeg鏊nie w podnoszeniu ci篹ar闚 i kulturystyce.
Oto trzy bardzo warto軼iowe 獞iczenia 闚czesnych mistrz闚, m.in.: Reg Parka, Larry Scotta, Deva Drapera, Chat Yortona.

1. Le膨c na plecach wyciskanie ci篹aru na suwnicy (palce zwr鏂one do 鈔odka i stykaj si) w dw鏂h odmianach:
a) 這kcie skierowane nieco do przodu ( zbli穎ne do ud),
b) 這kcie daleko odchylone do ty逝 (powy瞠j bark闚).To ostatnie 獞iczenie w陰cza energicznie do akcji mi窷nie naramienne.
2. Uginanie przedramion ze sztang – ramiona unieruchomione. Wsp馧獞icz帷y naciska na ramiona w spos鏏 podany na rysunku. By這 to jedno z ulubionych 獞icze Reg Parka.
3. 鑿iczenie na wyci庵u wykonywane w kl瘯u, ramiona ustawione w pozycji nieruchomej, Ruch wykonuj tylko przedramiona. Larry Skott wykonywa po kilka serii tego 獞iczenia 6-8 ruch闚

Nast瘼ne 獞iczenie, kt鏎e nale篡 w陰czy do programu treningowego, to znakomicie rozwijaj帷e mi瘰nie brzucha. Z tego wzgl璠u zaliczane do najwspanialszych 獞icze modeluj帷ych mi窷nie.

W zwisie wznosy n鏬 do uchwytu ramion na dr捫ku. Nachwyt, nogi wyprostowane pod k徠em prostym do tu這wia wznosimy wolno, bez zamachu.
Wszystkim, kt鏎zy maj trudno軼i z zrzuceniem t逝szczu z brzucha, radzi si wykonywa co dzie po kilka serii tych 獞icze (10-15 ruch闚) w tempie bardzo szybkim.
Pocz徠kuj帷y wznosz nogi ugi皻e w kolanach i tylko do poziomu, p騧niej to samo 獞iczenie wykonuj o nogach wyprostowanych, by wreszcie przej嗆 do wznos闚 n鏬 w g鏎 ( do uchwytu d這ni).

Ostatnie 獞iczenie, kt鏎e teraz polecam, TO WYZWALAJ。E W MI邘NIACH OGIE „PI艼IELNY”, nie jest ono jeszcze odkryte przez redaktor闚 z kolorowych pisemek dla kulturyst闚, ale nast徙i to wkr鏒ce i zobaczymy patologicznego mi窷niaka zachwalaj帷ego „swoje i nowoczesne” 獞iczenie.

Wypychanie ci篹aru (sztangi do przodu. Po zarzuceniu jakiegokolwiek ci篹aru ( sztangielki, odwa積iki) na piersi wypycha go w prz鏚 ( na wysoko軼i bark闚) i przez moment trzyma go w ca趾owicie wyprostowanych r瘯ach, po czym wr鏂i do pozycji wyj軼iowej, powtarza.
鑿iczenie wzmacnia i rozwija imponuj帷o mi窷nie naramienne.
Wybra: J.W. Stycze 2010

Rej.-4/porady - 1/12.02.2010
Ostatnia aktualizacja; 12.02.2010, godz.20:40


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Zwyk貫 砰cie. 2013
Zwyk貫 砰cie. 2013
SPOTKANIA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE