Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4202474
os鏏.
Oni s z nami:
鑿iczenia mistrz闚 kulturystyki z lat 60., polecamy!
(Na zdj璚iu: D.Draper, z arch.)

U篡tkownikom JWIP.PL. przypominam kilka 獞icze warto軼iowych, wybranych z tysi帷a bardzo skutecznych,kt鏎e w latach 60 i 70., wykonywali m這dzi naturalni kultury軼i.
Zdj璚ia wybranych tu 獞icze mo積a zobaczy na Forum M這dych w temacie: "Nasz trening, w tym 獞iczenia".


Silne mi窷nie tr鎩g這we ramion (tricepsy), to du篡 atut w kilku dziedzinach sportu, a szczeg鏊nie w podnoszeniu ci篹ar闚 i kulturystyce.
Oto trzy bardzo warto軼iowe 獞iczenia 闚czesnych mistrz闚, m.in.: Reg Parka, Larry Scotta, Deva Drapera, Chat Yortona.

1. Le膨c na plecach wyciskanie ci篹aru na suwnicy (palce zwr鏂one do 鈔odka i stykaj si) w dw鏂h odmianach:
a) 這kcie skierowane nieco do przodu ( zbli穎ne do ud),
b) 這kcie daleko odchylone do ty逝 (powy瞠j bark闚).To ostatnie 獞iczenie w陰cza energicznie do akcji mi窷nie naramienne.
2. Uginanie przedramion ze sztang – ramiona unieruchomione. Wsp馧獞icz帷y naciska na ramiona w spos鏏 podany na rysunku. By這 to jedno z ulubionych 獞icze Reg Parka.
3. 鑿iczenie na wyci庵u wykonywane w kl瘯u, ramiona ustawione w pozycji nieruchomej, Ruch wykonuj tylko przedramiona. Larry Skott wykonywa po kilka serii tego 獞iczenia 6-8 ruch闚

Nast瘼ne 獞iczenie, kt鏎e nale篡 w陰czy do programu treningowego, to znakomicie rozwijaj帷e mi瘰nie brzucha. Z tego wzgl璠u zaliczane do najwspanialszych 獞icze modeluj帷ych mi窷nie.

W zwisie wznosy n鏬 do uchwytu ramion na dr捫ku. Nachwyt, nogi wyprostowane pod k徠em prostym do tu這wia wznosimy wolno, bez zamachu.
Wszystkim, kt鏎zy maj trudno軼i z zrzuceniem t逝szczu z brzucha, radzi si wykonywa co dzie po kilka serii tych 獞icze (10-15 ruch闚) w tempie bardzo szybkim.
Pocz徠kuj帷y wznosz nogi ugi皻e w kolanach i tylko do poziomu, p騧niej to samo 獞iczenie wykonuj o nogach wyprostowanych, by wreszcie przej嗆 do wznos闚 n鏬 w g鏎 ( do uchwytu d這ni).

Ostatnie 獞iczenie, kt鏎e teraz polecam, TO WYZWALAJ。E W MI邘NIACH OGIE „PI艼IELNY”, nie jest ono jeszcze odkryte przez redaktor闚 z kolorowych pisemek dla kulturyst闚, ale nast徙i to wkr鏒ce i zobaczymy patologicznego mi窷niaka zachwalaj帷ego „swoje i nowoczesne” 獞iczenie.

Wypychanie ci篹aru (sztangi do przodu. Po zarzuceniu jakiegokolwiek ci篹aru ( sztangielki, odwa積iki) na piersi wypycha go w prz鏚 ( na wysoko軼i bark闚) i przez moment trzyma go w ca趾owicie wyprostowanych r瘯ach, po czym wr鏂i do pozycji wyj軼iowej, powtarza.
鑿iczenie wzmacnia i rozwija imponuj帷o mi窷nie naramienne.
Wybra: J.W. Stycze 2010

Rej.-4/porady - 1/12.02.2010
Ostatnia aktualizacja; 12.02.2010, godz.20:40


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
S逝psk- 2009, klasyk
S逝psk- 2009, klasyk
BOGDAN KASZUBA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE