Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4806568
os鏏.
Oni s z nami:
Trening na barki Serge Nubreta. Aut. Dyskolos

(S.Nubret, z arch.)

Serge Nubret, urodzony na Gwadelupie, od lat mieszkaj帷y w Pary簑, to wspania造 kulturysta zaliczany do nielicznego grona „tytan闚” 鈍iatowej kulturystyki. Jego sylwetka charakteryzowa豉 si pos庵ow budow i znakomicie rozwini皻ymi i wyrze嬌ionymi mi窷niami.
By wielokrotnym mistrzem Europy, w 1976 roku zdoby tytu Mr Uniwersum. Startowa w konkursie Mr Olympia., W 1972 zaj掖 III miejsce, a w 1975 r by drugi za Arnoldem Schwarzeneggerem. Zdaniem obiektywnych ekspert闚 Serge mia lepsz sylwetk (proporcje i rze嬌) i zosta skrzywdzony przez s璠zi闚.
Serge jak niewielu tytan闚 鈍iatowej kulturystyki mia za sob udan karier filmow. Wyst徙i w kilkunastu filmach, graj帷 g堯wne postacie. Najbardziej znanym jego filmem jest „Przybycie Tytan闚”, wy鈍ietlany r闚nie w Polsce w latach 70.
疾 by tytanem 鈍iadcz jego dane antropometryczne (z po這wy lat 80 – tych). Wzrost – 180 cm, waga – 97 kg, obw鏚 klatki – 139 cm, bicepsy – 52 cm, uda – 69 cm, 造dki – 45 cm, a tali mia 72 cm!!


Nubret cz瘰to zmienia swoje zestawy treningowe, ale wraca , szczeg鏊nie przed zawodami do ulubiony 獞icze, teraz przypominamy jeden z nich na mi窷nie obr璚zy barkowej.

· W le瞠niu bokiem na poziomej 豉wce unoszenie jednego ramienia (zgi皻ego w 這kciu) w gor ruchem p馧kolistym. Pracuje przy tym g堯wnie 鈔odkowy akton mi窷nia naramiennego – 10 serii po 15 powt鏎ze.
· W pozycji stoj帷ej unoszenie obur帷z nachwytem (bardzo w御ki rozstaw ramion sztangi wzd逝 tu這wia a do brody i bardzo wolne opuszczanie do pozycji wyj軼iowej. Zaanga穎wane s ca貫 barki i mi窷nie kapturowe. 7s. x 12 p.
· W pozycji siedz帷ej wyciskanie sztangi zza karku szerokim chwytem. 10 x 12 p.
· W pozycji siedz帷ej unoszenie zgi皻ych ramion bokiem w gor
Ramiona ( obci捫one sztangielkami), prowadzi nieco z przodu, co wybitnie anga簑je akton przedni mi窷nia naramiennego. 7 s. x 12 p.

鑿iczenia na barki zaleca dzieli na dwie grupy i wykonywa naprzemian 2 - razy w tygodniu. Niezbyt du瞠 ci篹ary, kr鏒kie przerwy wypoczynkowe oraz zwraca uwag na przestrzeganie zasady prawid這wego wykonywania ruch闚.

Wraz z 獞iczeniami na obr璚z barkow Nubret proponuje wykonywa r闚nie jedno 獞iczenie na wewn皻rzne aktony mi窷ni piersiowych wielkich. Wykonywa je na podw鎩nym wyci庵u bloczkowym ci庵n帷 ramiona od poziomu a do z陰czenia d這ni w pozycji dolnej. Dla lepszego efektu w dolnym po這瞠niu zatrzymywa ruch na 2 sekundy celem maksymalnego napi璚ia mi窷ni. 7s. x 12 p.
Dyskolos 1999, opracowanie. artyku逝 H. Jasiaka oraz S. Zakrzewskiego z lat 70.
Rej.232/ trening -17/ 2011.01.04
Ostatnia aktualizacja: 2011.01.13 godz. 15:21


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
Wi瘰豉w Wn瘯 (1971 r.)
Wi瘰豉w Wn瘯 (1971 r.)
JAK TO BYΜ KIEDY...
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE