Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4907941
os鏏.
Oni s z nami:
Trening na barki Serge Nubreta. Aut. Dyskolos

(S.Nubret, z arch.)

Serge Nubret, urodzony na Gwadelupie, od lat mieszkaj帷y w Pary簑, to wspania造 kulturysta zaliczany do nielicznego grona „tytan闚” 鈍iatowej kulturystyki. Jego sylwetka charakteryzowa豉 si pos庵ow budow i znakomicie rozwini皻ymi i wyrze嬌ionymi mi窷niami.
By wielokrotnym mistrzem Europy, w 1976 roku zdoby tytu Mr Uniwersum. Startowa w konkursie Mr Olympia., W 1972 zaj掖 III miejsce, a w 1975 r by drugi za Arnoldem Schwarzeneggerem. Zdaniem obiektywnych ekspert闚 Serge mia lepsz sylwetk (proporcje i rze嬌) i zosta skrzywdzony przez s璠zi闚.
Serge jak niewielu tytan闚 鈍iatowej kulturystyki mia za sob udan karier filmow. Wyst徙i w kilkunastu filmach, graj帷 g堯wne postacie. Najbardziej znanym jego filmem jest „Przybycie Tytan闚”, wy鈍ietlany r闚nie w Polsce w latach 70.
疾 by tytanem 鈍iadcz jego dane antropometryczne (z po這wy lat 80 – tych). Wzrost – 180 cm, waga – 97 kg, obw鏚 klatki – 139 cm, bicepsy – 52 cm, uda – 69 cm, 造dki – 45 cm, a tali mia 72 cm!!


Nubret cz瘰to zmienia swoje zestawy treningowe, ale wraca , szczeg鏊nie przed zawodami do ulubiony 獞icze, teraz przypominamy jeden z nich na mi窷nie obr璚zy barkowej.

· W le瞠niu bokiem na poziomej 豉wce unoszenie jednego ramienia (zgi皻ego w 這kciu) w gor ruchem p馧kolistym. Pracuje przy tym g堯wnie 鈔odkowy akton mi窷nia naramiennego – 10 serii po 15 powt鏎ze.
· W pozycji stoj帷ej unoszenie obur帷z nachwytem (bardzo w御ki rozstaw ramion sztangi wzd逝 tu這wia a do brody i bardzo wolne opuszczanie do pozycji wyj軼iowej. Zaanga穎wane s ca貫 barki i mi窷nie kapturowe. 7s. x 12 p.
· W pozycji siedz帷ej wyciskanie sztangi zza karku szerokim chwytem. 10 x 12 p.
· W pozycji siedz帷ej unoszenie zgi皻ych ramion bokiem w gor
Ramiona ( obci捫one sztangielkami), prowadzi nieco z przodu, co wybitnie anga簑je akton przedni mi窷nia naramiennego. 7 s. x 12 p.

鑿iczenia na barki zaleca dzieli na dwie grupy i wykonywa naprzemian 2 - razy w tygodniu. Niezbyt du瞠 ci篹ary, kr鏒kie przerwy wypoczynkowe oraz zwraca uwag na przestrzeganie zasady prawid這wego wykonywania ruch闚.

Wraz z 獞iczeniami na obr璚z barkow Nubret proponuje wykonywa r闚nie jedno 獞iczenie na wewn皻rzne aktony mi窷ni piersiowych wielkich. Wykonywa je na podw鎩nym wyci庵u bloczkowym ci庵n帷 ramiona od poziomu a do z陰czenia d這ni w pozycji dolnej. Dla lepszego efektu w dolnym po這瞠niu zatrzymywa ruch na 2 sekundy celem maksymalnego napi璚ia mi窷ni. 7s. x 12 p.
Dyskolos 1999, opracowanie. artyku逝 H. Jasiaka oraz S. Zakrzewskiego z lat 70.
Rej.232/ trening -17/ 2011.01.04
Ostatnia aktualizacja: 2011.01.13 godz. 15:21


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
Chiny. Beijing
Chiny. Beijing
DARIUSZ PACAK PODR荅E KSZTAz
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE