Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4455280
os鏏.
Oni s z nami:
Kilka rad dla pocz徠kuj帷ego. Wybra:Ignacy Poniatowa

(Na zdj璚iu: m這dy z 1958 r., fot, z arch.)

Pocz徠kuj帷y zapami皻ajcie, 瞠by osi庵n望 maksymalne wyniki w kszta速owaniu sylwetki nale篡 獞iczy z „g這w”, czyli wed逝g sprawdzonego ju systemu treningowego i najlepiej pod opiek wykwalifikowanego instruktora.
Mo積a zacz望 od systemu opracowanego przez do鈍iadczonego instruktora lub trenera, ewentualnie zabra si samemu do tworzenia w豉snego program treningowego - z pomoc u篡tkownik闚 Forum JWIP.pl. Na pocz徠eku ruszamy od fazy I ( tzw. rozruchowej), bo ona jest skierowana do tych kt鏎zy maj zamiar 獞iczy jedynie dla siebie, spokojnie modelowa swoj sylwetk,

Przez 1-2 lat, wykonuje si 獞iczenia podstawowe na najwi瘯sze grupy mi窷niowe anga簑j帷e praktycznie wszystkie mi窷nie. W terenie, chocia raz w tygodniu wykonywa 獞iczenia og鏊norozwojowe. Po kilku pierwszych miesi帷ach treningu mo積a delikatnie wprowadza progresj obci捫enia. 鑿iczymy i opanowujemy nowe techniki i metody treningu. Doskonalimy koordynacje ruchow, inaczej tzw. nawyki. Systematycznie trenuj帷 ( 2-3 razy w tygodniu) zwi瘯szamy swoja si喚, wag cia豉 (mas) oraz rozwijamy system nerwowo – mi窷niowy. Pami皻ajcie, powolutku poprawiamy swoj baz si這wo – wytrzyma這軼iow !

Po przej軼iu „szkolenia pocz徠kuj帷ego” mo積a 獞iczy ju wg. Metod przewidzianych dla dla bardziej wytrenowanych - zaawansowanych.
Za uczestnictwo w zaj璚iach p豉cicie, wi璚 wymagajcie opieki /us逝gi/ ze strony instruktora, czyli w豉軼iwego prowadzenia i nadzorowania waszego treningu.
Mamusia dobrze karmi, wi璚 niepotrzebne s wspomagaj帷e prochy. Szkoda pieni璠zy!

M這dzi uprawiaj帷y kulturystyk maj sk這nno軼i do przesady – zbyt intensywnie trenuj, co prowadzi do uszkodzenia staw闚 i wi您ade na d逝go, zanim siwe w這sy pojawi si na ich skroniach.. Kontuzje to wynik nadmiernych obci捫e i intensywno軼i zaj耩. Obserwacje zmaga m這dych ludzi sk豉niaj do stwierdzenia, 瞠 inspiratorami do tego s przewa積ie instruktorzy, kt鏎zy przek豉daj ci篹ki trening i ewentualne wyniki m這docianych kandydat闚 na mistrz闚 nad nauk i czerpaniem rado軼i ze zdrowego trybu 篡cia. Konsekwencj tego, jest jeden mistrz na 99 z urazami, w tym trwa造mi!

Aby mie stalow pow這k i przy okazji zrzuci kilka kilogram闚 „sade趾a” zacznij 獞iczy mi窷nie brzucha, najlepiej w domu i to codziennie i od dzi! Kilka prostych 獞icze wykonujemy w seriach do 20 powt鏎ze.

W pierwszych tygodniach wykonuj 6 獞icze i tylko po jednej ew. dw鏂h seriach, potem zwi瘯szaj tylko liczb serii i tempo, czyli intensywno嗆. Od pocz徠ku i po roku tw鎩 trening nie mo瞠 przekroczy 30 minut. Postaraj si i rano wstawaj wcze郾iej. 鑿icz przed 郾iadaniem. Dwa miesi帷e takiego treningu wystarczy, by znacznie wzmocni mi窷nie brzucha i o kilka centymetr闚 zmniejszy obw鏚 w pasie. Po roku takiego treningu twoje mi窷nie brzucha zamieni si w stalowa pow這k i o to chodzi. Warunek powodzenia systematyczny trening! Pami皻aj o tym siadaj帷 przed telewizorem!
Z post闚 p. Jana i innych- wybra: Ignacy Poniatowa, maj 2011.
Rej.358./Porady - 47/2011.05.23/ JWIP.PL
Aktualizacja: 2011.06.09 godz. 23:07


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Spotkanie z ambas...
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Flesz
Obraz
Obraz
GALERIA PRAC WOJTKA SIUDMAKA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE