Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4985330
os鏏.
Oni s z nami:
Kilka rad dla pocz徠kuj帷ego. Wybra:Ignacy Poniatowa

(Na zdj璚iu: m這dy z 1958 r., fot, z arch.)

Pocz徠kuj帷y zapami皻ajcie, 瞠by osi庵n望 maksymalne wyniki w kszta速owaniu sylwetki nale篡 獞iczy z „g這w”, czyli wed逝g sprawdzonego ju systemu treningowego i najlepiej pod opiek wykwalifikowanego instruktora.
Mo積a zacz望 od systemu opracowanego przez do鈍iadczonego instruktora lub trenera, ewentualnie zabra si samemu do tworzenia w豉snego program treningowego - z pomoc u篡tkownik闚 Forum JWIP.pl. Na pocz徠eku ruszamy od fazy I ( tzw. rozruchowej), bo ona jest skierowana do tych kt鏎zy maj zamiar 獞iczy jedynie dla siebie, spokojnie modelowa swoj sylwetk,

Przez 1-2 lat, wykonuje si 獞iczenia podstawowe na najwi瘯sze grupy mi窷niowe anga簑j帷e praktycznie wszystkie mi窷nie. W terenie, chocia raz w tygodniu wykonywa 獞iczenia og鏊norozwojowe. Po kilku pierwszych miesi帷ach treningu mo積a delikatnie wprowadza progresj obci捫enia. 鑿iczymy i opanowujemy nowe techniki i metody treningu. Doskonalimy koordynacje ruchow, inaczej tzw. nawyki. Systematycznie trenuj帷 ( 2-3 razy w tygodniu) zwi瘯szamy swoja si喚, wag cia豉 (mas) oraz rozwijamy system nerwowo – mi窷niowy. Pami皻ajcie, powolutku poprawiamy swoj baz si這wo – wytrzyma這軼iow !

Po przej軼iu „szkolenia pocz徠kuj帷ego” mo積a 獞iczy ju wg. Metod przewidzianych dla dla bardziej wytrenowanych - zaawansowanych.
Za uczestnictwo w zaj璚iach p豉cicie, wi璚 wymagajcie opieki /us逝gi/ ze strony instruktora, czyli w豉軼iwego prowadzenia i nadzorowania waszego treningu.
Mamusia dobrze karmi, wi璚 niepotrzebne s wspomagaj帷e prochy. Szkoda pieni璠zy!

M這dzi uprawiaj帷y kulturystyk maj sk這nno軼i do przesady – zbyt intensywnie trenuj, co prowadzi do uszkodzenia staw闚 i wi您ade na d逝go, zanim siwe w這sy pojawi si na ich skroniach.. Kontuzje to wynik nadmiernych obci捫e i intensywno軼i zaj耩. Obserwacje zmaga m這dych ludzi sk豉niaj do stwierdzenia, 瞠 inspiratorami do tego s przewa積ie instruktorzy, kt鏎zy przek豉daj ci篹ki trening i ewentualne wyniki m這docianych kandydat闚 na mistrz闚 nad nauk i czerpaniem rado軼i ze zdrowego trybu 篡cia. Konsekwencj tego, jest jeden mistrz na 99 z urazami, w tym trwa造mi!

Aby mie stalow pow這k i przy okazji zrzuci kilka kilogram闚 „sade趾a” zacznij 獞iczy mi窷nie brzucha, najlepiej w domu i to codziennie i od dzi! Kilka prostych 獞icze wykonujemy w seriach do 20 powt鏎ze.

W pierwszych tygodniach wykonuj 6 獞icze i tylko po jednej ew. dw鏂h seriach, potem zwi瘯szaj tylko liczb serii i tempo, czyli intensywno嗆. Od pocz徠ku i po roku tw鎩 trening nie mo瞠 przekroczy 30 minut. Postaraj si i rano wstawaj wcze郾iej. 鑿icz przed 郾iadaniem. Dwa miesi帷e takiego treningu wystarczy, by znacznie wzmocni mi窷nie brzucha i o kilka centymetr闚 zmniejszy obw鏚 w pasie. Po roku takiego treningu twoje mi窷nie brzucha zamieni si w stalowa pow這k i o to chodzi. Warunek powodzenia systematyczny trening! Pami皻aj o tym siadaj帷 przed telewizorem!
Z post闚 p. Jana i innych- wybra: Ignacy Poniatowa, maj 2011.
Rej.358./Porady - 47/2011.05.23/ JWIP.PL
Aktualizacja: 2011.06.09 godz. 23:07


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Sa豉ta wskazana w...
O zmar造ch pionie...
Zmar Jerzy Pacho...
Rewelacyjne 獞ic...
Spotkanie z ambas...
Flesz
 S豉wek z synem, 1976 r.
S豉wek z synem, 1976 r.
SxWOMIR - THOMAS FILIPOWICZ
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE