Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4303819
os鏏.
Oni s z nami:
Skorzystaj z wielkiej szansy, wzmacniaj mi瘰nie brzucha

(Na zdj璚iu Andreas Cahling, Szwecja , fot. z "Builder Power" 1979 r.)

鑿iczenia z obci捫eniem przy s豉bych mi窷niach brzucha gro膨 przepuklin ( szczeg鏊nie, gdy wykonujemy przysiady, martwy ci庵 - przyp. jw.). Zanim zatem przyst徙isz do 獞icze z wi瘯szym obci捫eniem musisz dobrze wzmocni mi窷nie brzucha. Osi庵niesz to przez nast瘼uj帷e 獞iczenia:

1. W le瞠niu na sko郾ej 豉wce, wznosy n鏬.
Nogi w kolanach wyprostowane. Wznosy n鏬 wykonywa w zmiennym tempie, w jednaj serii po 10-20 ruch闚. Po kr鏒kim odpoczynku seri ruch闚 powt鏎zy raz jeszcze. W czasie 獞iczenia nakrywa si nogami ( stopy przenie嗆 jak najdalej do ty逝). Nie wstrzymywa oddechu.

2, Lez帷 na sko郾ej 豉wce, wznosy tu這wia. Stopy wsparte, d這nie splecione na karku. Nachylenie 豉wki oko這 10 stopni, 2 serie po 10-20 ruch闚.

3. Sk這ny boczne tu這wia. Wykonuj帷 sk這ny w lewo, obci捫amy lew r瘯 sztangielk lub jakimkolwiek obci捫eniem. Prawa r瘯a na karku pog喚bia sk這n. Po wykonaniu 6-8 ruch闚, zmiana r彗. Po odpoczynku powt鏎zenie serii w lewo i prawo.

4. W rozkroku opady tu這wia z obci捫eniem na karku. Ruch wykonywa wolno, dok豉dnie. Nogi w kolanach wyprostowane. Obci捫enie niewielkie. Oddycha swobodnie. 2 serie po 6-8 ruch闚.

5. W le瞠niu ty貫m na sko郾ej 豉wce skurcze i wyprosty n鏬. Nachylenie 豉wki oko這 5-10 stopni. Po podkurczeniu n鏬 w kolanach wolno wyprostowa je w prz鏚 skos, po czym wolno opu軼i wyprostowane nogi w d馧 i zn闚 podkurczy. Oddech wstrzymywa tylko przez moment opuszczania wyprostowanych n鏬 w d鏊. 2 serie po 6-10 ruch闚.

鑿iczenia mi窷ni brzucha wykonujemy 3 razy w tygodniu w dni, w kt鏎ych nie „przerabiamy” zasadniczego programu treningowego.
OD JWIP.PL. Niniejszy artyku jest ze zbioru Stanis豉wa Zakrzewskiego (1907 - 1972). Wybrany przez Jana W這darek 29 marca 2009 r. Rysunki 獞icze mo積a zobaczy na FORUM M這dych
Rej.386./Porady -51/2011.07.13/JWIP.PL
Aktualizacja: 2011.07.24 . Godz. 11:11


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Santa Susanna 2005 r.
Santa Susanna 2005 r.
SPOTKANIA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE