Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4202497
os鏏.
Oni s z nami:
Skorzystaj z wielkiej szansy, wzmacniaj mi瘰nie brzucha

(Na zdj璚iu Andreas Cahling, Szwecja , fot. z "Builder Power" 1979 r.)

鑿iczenia z obci捫eniem przy s豉bych mi窷niach brzucha gro膨 przepuklin ( szczeg鏊nie, gdy wykonujemy przysiady, martwy ci庵 - przyp. jw.). Zanim zatem przyst徙isz do 獞icze z wi瘯szym obci捫eniem musisz dobrze wzmocni mi窷nie brzucha. Osi庵niesz to przez nast瘼uj帷e 獞iczenia:

1. W le瞠niu na sko郾ej 豉wce, wznosy n鏬.
Nogi w kolanach wyprostowane. Wznosy n鏬 wykonywa w zmiennym tempie, w jednaj serii po 10-20 ruch闚. Po kr鏒kim odpoczynku seri ruch闚 powt鏎zy raz jeszcze. W czasie 獞iczenia nakrywa si nogami ( stopy przenie嗆 jak najdalej do ty逝). Nie wstrzymywa oddechu.

2, Lez帷 na sko郾ej 豉wce, wznosy tu這wia. Stopy wsparte, d這nie splecione na karku. Nachylenie 豉wki oko這 10 stopni, 2 serie po 10-20 ruch闚.

3. Sk這ny boczne tu這wia. Wykonuj帷 sk這ny w lewo, obci捫amy lew r瘯 sztangielk lub jakimkolwiek obci捫eniem. Prawa r瘯a na karku pog喚bia sk這n. Po wykonaniu 6-8 ruch闚, zmiana r彗. Po odpoczynku powt鏎zenie serii w lewo i prawo.

4. W rozkroku opady tu這wia z obci捫eniem na karku. Ruch wykonywa wolno, dok豉dnie. Nogi w kolanach wyprostowane. Obci捫enie niewielkie. Oddycha swobodnie. 2 serie po 6-8 ruch闚.

5. W le瞠niu ty貫m na sko郾ej 豉wce skurcze i wyprosty n鏬. Nachylenie 豉wki oko這 5-10 stopni. Po podkurczeniu n鏬 w kolanach wolno wyprostowa je w prz鏚 skos, po czym wolno opu軼i wyprostowane nogi w d馧 i zn闚 podkurczy. Oddech wstrzymywa tylko przez moment opuszczania wyprostowanych n鏬 w d鏊. 2 serie po 6-10 ruch闚.

鑿iczenia mi窷ni brzucha wykonujemy 3 razy w tygodniu w dni, w kt鏎ych nie „przerabiamy” zasadniczego programu treningowego.
OD JWIP.PL. Niniejszy artyku jest ze zbioru Stanis豉wa Zakrzewskiego (1907 - 1972). Wybrany przez Jana W這darek 29 marca 2009 r. Rysunki 獞icze mo積a zobaczy na FORUM M這dych
Rej.386./Porady -51/2011.07.13/JWIP.PL
Aktualizacja: 2011.07.24 . Godz. 11:11


Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
Warszawa, sierpie 2010 r.
Warszawa, sierpie 2010 r.
STANISxW PTASZY垶KI z USA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE