Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
4397164
osób.
Oni są z nami:
Wspomóż swoją odporność
Jeśli nie chcesz, by ciebie i twoją rodzinę dopadły jesienne infekcje, ruch na świeżym powietrzu nie wystarczy.
Musisz także włączyć do waszego domowego jadłospisu jak najwięcej warzyw i owoców, bo to właśnie one są obfitym źródłem witamin i mikroelementów (m.in. cynku, selenu, magnezu i żelaza).
Na wzmocnienie układu odpornościowego największy wpływ maja witaminy A, B, C, D i E. Prym w tym gronie wiedzie witamina C. Która działa przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo, pobudza tworzenie się przeciwciał, łagodzi stany zapalne śluzówki i pomaga w gojeniu się ran.
Najbogatsze w witaminę C są cytrusy, ale i warzywa, np. papryka, brokuły i natka pietruszki. Niestety, witamina ta ma wadę – organizm jej nie magazynuje i dlatego niedobory trzeba uzupełniać na bieżąco. /„Twoje Imperium”, 8.10.2007 r./.
Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Spotkanie z ambas...
Zmarł Antoni Kołe...
Pozdrowienia z wa...
Przemysław Kwiatk...
Stawiałem na wsze...
Flesz
Tiumien, 2004 r.
Tiumien, 2004 r.
JEWGIENIJ KOŁTUN, ROSJA
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE