Strona Główna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdjęć

PIONIERZY

Kontakt
Artykuły:
Jan Włodarek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
Ośrodki
RÓŻNE
Statystyka
Odwiedziło nas:
4207680
osób.
Oni są z nami:
Wspomóż swoją odporność
Jeśli nie chcesz, by ciebie i twoją rodzinę dopadły jesienne infekcje, ruch na świeżym powietrzu nie wystarczy.
Musisz także włączyć do waszego domowego jadłospisu jak najwięcej warzyw i owoców, bo to właśnie one są obfitym źródłem witamin i mikroelementów (m.in. cynku, selenu, magnezu i żelaza).
Na wzmocnienie układu odpornościowego największy wpływ maja witaminy A, B, C, D i E. Prym w tym gronie wiedzie witamina C. Która działa przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo, pobudza tworzenie się przeciwciał, łagodzi stany zapalne śluzówki i pomaga w gojeniu się ran.
Najbogatsze w witaminę C są cytrusy, ale i warzywa, np. papryka, brokuły i natka pietruszki. Niestety, witamina ta ma wadę – organizm jej nie magazynuje i dlatego niedobory trzeba uzupełniać na bieżąco. /„Twoje Imperium”, 8.10.2007 r./.
Nie należy rozpoczynać treningu siłowego pod wpływem środków dopingujących i odurzających. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i ćwiczeń należy się skonsultować z lekarzem. Autorzy i właściciel strony JWIP.PL nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za skutki działań wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artykuły
Przemysław Kwiatk...
Stawiałem na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Kołecki...
Z Antonim Kołeck...
Flesz
Pozdrowienia  z Libii, 1985 r.
Pozdrowienia z Libii, 1985 r.
50 LAT "BŁYSKAWICY" 1958-2008
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionierów



















































Jeżeli na tej stronie widzisz błąd, napisz do nas.

Jan Włodarek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | Ośrodki | RÓŻNE