Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4306765
os鏏.
Oni s z nami:
Ulubione 獞iczenia mistrz闚 lat 50. i 60. (cz.VII) brzuch
JAK WZMOCNI MI呇NIE BRZUCHA?
Seria 獞icze Lynn Lymana:


1) Wznosy tu這wia
Na pochylni u這穎nej pod k徠em 45o osiem serii wznos闚 tu這wia po 50 razy.
2) W zwisie – wznosy n鏬
Nogi trzeba wznosi zupe軟ie wyprostowane, a to nie jest 豉twe. Lyman wykonuje jednorazowo po 50 wznos闚, a po kilku minutach przerwy – powtarza seri. I tak kolejno 5 razy.
3) Sk這ny boczne
Seria 獞icze ze sztangielk obejmuje 100 sk這n闚, a seri t Lyman powtarza sze軼iokrotnie.
4) Wznosy n鏬 w le瞠niu ty貫m
鑿iczenie to wykonuje w pi璚iu seriach po 100 powt鏎ze. Nogi unosi wolno w g鏎 i wolno je opuszcza.
5) Skurcze i wyprosty n鏬 w siadzie na 豉weczce
4 serie po 100 powt鏎ze. Po podkurczeniu kolan do klatki piersiowej, wyci庵a si nogi w prz鏚 do ca趾owitego ich wyprostu w kolanach.

Ilo嗆 powt鏎ze stosowana przez Lymana wydaje si nam nieprawdopodobna. A jednak i do tego mo積a doj嗆.
Autor: Stanis豉w Zakrzewski – „Jak sta si silnym i sprawnym”, 1961




ULUBIONE 灣ICZENIA MISTRZ紟 – BOB WALKER
Bob Walker rozwin掖 mi窷nie brzucha imponuj帷o. Mo積a je por闚na do stalowego pancerza.


„Cztery lata po鈍i璚i貫m” – zwierza si Walker – „aby zdobywa w konkursach pierwsze miejsca za najlepiej rozwini皻e mi窷nie brzucha” (taki konkurs rozgrywany jest na zawodach o tytu Mr USA).

1.Wznos tu這wia ze skr皻em w le瞠niu ty貫m
Nachylenie 豉wki oko這 10o. R璚e nie naciskaj g這wy. Nogi w kolanach ca造 czas wyprostowane. 4 serie po 40 powt鏎ze.
2. Z wysokiego siadu g喚boki sk這n tu這wia w ty
Kraw璠 豉wki na linii po郵adk闚. Stopy ustalone. G這wa powinna dosi璕n望 pod這gi. Po powolnym sk這nie szybki wyprost w g鏎 z przej軼iem do siadu i sk這nem tu這wia w prz鏚. 3 serie po 20 powt鏎ze.
3. Wznosy n鏬 w wle瞠niu ty貫m – wysoki uchwyt
K徠 nachylenia 豉wki 20o. Tu堯w i g這wa przylegaj do 豉wki. „Nakrywa” si nogami, si璕aj帷 nimi do r彗. 2 serie po 20 powt鏎ze.
4.Skr皻osk這ny tu這wia z napi璚iem brzucha.
鑿iczy przed lustrem, kontroluj帷 spos鏏 wykonania. Ruch nie jest obszerny, ale ma by wynikiem 鈍iadomego napinania i rozlu幡iania mi窷ni. Oddech wstrzymywa tylko na czas napi璚ia mi窷ni. Po ich zlu幡ieniu – wydech. 3 serie po 30 powt鏎ze. W ka盥ym ruchu napi璚ia mi瘰ni wytrzymywa 4 – 5 sekund.
5.Z p馧przysiadu rozkrocznego wymach sztangielki w g鏎 przez wyprost cia豉
W czasie wyprostu wysuwa biodra w prz鏚. R彗 nie zgina w 這kciach. 3 serie po 15 – 20 ruch闚.

Poza tymi 獞iczeniami Walker du穎 獞iczy na dr捫ku, wznosz帷 nogi w g鏎, wykonuj帷 nimi obszerne kr捫enia, przenosz帷 nogi w poziomce w lewo i w prawo (zwis swobodny, ramiona w 這kciach wyprostowane).
Autor: Stanis豉w Zakrzewski – „Si豉, sprawno嗆, pi瘯no”, 1962 . Przygotowa Marcin Matczak, 1 lutego 2009 r.

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Zmar Antoni Ko貫...
Pozdrowienia z wa...
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Flesz
Sopot-1962
Sopot-1962
KULTURYSTYKA MISTRZOSTWA POLSKI - SOPOT
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE