Strona G堯wna

Nasz program

O nas

Forum

Galeria zdj耩

PIONIERZY

Kontakt
Artyku造:
Jan W這darek
Historia
Sylwetki
Wywiady
Porady
Trening
Dietetyka
Medycyna
Wspomaganie
Sterydy
O鈔odki
R荅NE
Statystyka
Odwiedzi這 nas:
4200167
os鏏.
Oni s z nami:
Ulubione 獞iczenia mistrz闚 lat 50. i 60. (cz.VII) brzuch
JAK WZMOCNI MI呇NIE BRZUCHA?
Seria 獞icze Lynn Lymana:


1) Wznosy tu這wia
Na pochylni u這穎nej pod k徠em 45o osiem serii wznos闚 tu這wia po 50 razy.
2) W zwisie – wznosy n鏬
Nogi trzeba wznosi zupe軟ie wyprostowane, a to nie jest 豉twe. Lyman wykonuje jednorazowo po 50 wznos闚, a po kilku minutach przerwy – powtarza seri. I tak kolejno 5 razy.
3) Sk這ny boczne
Seria 獞icze ze sztangielk obejmuje 100 sk這n闚, a seri t Lyman powtarza sze軼iokrotnie.
4) Wznosy n鏬 w le瞠niu ty貫m
鑿iczenie to wykonuje w pi璚iu seriach po 100 powt鏎ze. Nogi unosi wolno w g鏎 i wolno je opuszcza.
5) Skurcze i wyprosty n鏬 w siadzie na 豉weczce
4 serie po 100 powt鏎ze. Po podkurczeniu kolan do klatki piersiowej, wyci庵a si nogi w prz鏚 do ca趾owitego ich wyprostu w kolanach.

Ilo嗆 powt鏎ze stosowana przez Lymana wydaje si nam nieprawdopodobna. A jednak i do tego mo積a doj嗆.
Autor: Stanis豉w Zakrzewski – „Jak sta si silnym i sprawnym”, 1961




ULUBIONE 灣ICZENIA MISTRZ紟 – BOB WALKER
Bob Walker rozwin掖 mi窷nie brzucha imponuj帷o. Mo積a je por闚na do stalowego pancerza.


„Cztery lata po鈍i璚i貫m” – zwierza si Walker – „aby zdobywa w konkursach pierwsze miejsca za najlepiej rozwini皻e mi窷nie brzucha” (taki konkurs rozgrywany jest na zawodach o tytu Mr USA).

1.Wznos tu這wia ze skr皻em w le瞠niu ty貫m
Nachylenie 豉wki oko這 10o. R璚e nie naciskaj g這wy. Nogi w kolanach ca造 czas wyprostowane. 4 serie po 40 powt鏎ze.
2. Z wysokiego siadu g喚boki sk這n tu這wia w ty
Kraw璠 豉wki na linii po郵adk闚. Stopy ustalone. G這wa powinna dosi璕n望 pod這gi. Po powolnym sk這nie szybki wyprost w g鏎 z przej軼iem do siadu i sk這nem tu這wia w prz鏚. 3 serie po 20 powt鏎ze.
3. Wznosy n鏬 w wle瞠niu ty貫m – wysoki uchwyt
K徠 nachylenia 豉wki 20o. Tu堯w i g這wa przylegaj do 豉wki. „Nakrywa” si nogami, si璕aj帷 nimi do r彗. 2 serie po 20 powt鏎ze.
4.Skr皻osk這ny tu這wia z napi璚iem brzucha.
鑿iczy przed lustrem, kontroluj帷 spos鏏 wykonania. Ruch nie jest obszerny, ale ma by wynikiem 鈍iadomego napinania i rozlu幡iania mi窷ni. Oddech wstrzymywa tylko na czas napi璚ia mi窷ni. Po ich zlu幡ieniu – wydech. 3 serie po 30 powt鏎ze. W ka盥ym ruchu napi璚ia mi瘰ni wytrzymywa 4 – 5 sekund.
5.Z p馧przysiadu rozkrocznego wymach sztangielki w g鏎 przez wyprost cia豉
W czasie wyprostu wysuwa biodra w prz鏚. R彗 nie zgina w 這kciach. 3 serie po 15 – 20 ruch闚.

Poza tymi 獞iczeniami Walker du穎 獞iczy na dr捫ku, wznosz帷 nogi w g鏎, wykonuj帷 nimi obszerne kr捫enia, przenosz帷 nogi w poziomce w lewo i w prawo (zwis swobodny, ramiona w 這kciach wyprostowane).
Autor: Stanis豉w Zakrzewski – „Si豉, sprawno嗆, pi瘯no”, 1962 . Przygotowa Marcin Matczak, 1 lutego 2009 r.

Nie nale篡 rozpoczyna treningu si這wego pod wp造wem 鈔odk闚 dopinguj帷ych i odurzaj帷ych. Przed wykonywaniem opisanych tutaj metod treningowych i 獞icze nale篡 si skonsultowa z lekarzem. Autorzy i w豉軼iciel strony JWIP.PL nie ponosz jakiejkolwiek odpowiedzialno軼i za skutki dzia豉 wynikaj帷ych bezpo鈔ednio lub po鈔ednio z wykorzystania informacji zawartych na tej stronie.
Ostatnie Artyku造
Przemys豉w Kwiatk...
Stawia貫m na wsze...
Cytryna na zdrowi...
Z Antonim Ko貫cki...
Z Antonim Ko貫ck...
Flesz
Chorwacja, Dalmacja
Chorwacja, Dalmacja
DARIUSZ PACAK PODR荅E KSZTAz
Na forum
Tylko aktywnych zapraszamy na forum
oraz
do Pionier闚



















































Je瞠li na tej stronie widzisz b陰d, napisz do nas.

Jan W這darek | Historia | Sylwetki | Wywiady | Porady | Trening | Dietetyka | Medycyna | Wspomaganie | Sterydy | O鈔odki | R荅NE